w gaźniku mam jakąś nie oryginalną iglice dorabianą założyłem iglicę od jawy 350 i teraz dóżo lepiej idzie niż na tamtej , teraz idzie tak coś jak mz 250 tylko coś duzo pali 2 litry paliwa za 30 min jazdy wzieła a wcześniej na dwóch litrach to z godzina jeździłem
przy zakładaniu nowego pierścienia z tłokiem do cylindra ten oryginalny pękł i pojechałem do gościa który mi spasował pierścień od hondy cr . d tylko pierścień ma otoszkę luzu góra duł bo cieńszy jest o jakieś 0,2 mm
gażnik nie wiem czy dobrze ustawiony ale chyba tak zapłon ustawiony na stroboskopie wiec jest bardzo dobrze ustawiony . dadam że na tłoku mam pierścień od chondy cr 125 ale kompresja jest taka sama jak na oryginalnym
czytałem gdzieś na internecie Ze bez akumulatora zawór wydechowy nie będzie chodził i motor będzie przez to słaby ? moglibyście mi powiedzieć jak podpiąć instalacje aby palił bez aku ?
słyszałem że podobno meteory puchną to prawda ?
słyszałem tez że przed oddaniem do szlifu najlepiej wygotowac ze 2 razy tłok w goracym oleju i wtedy tłok nie bedzie puchł to prawda
witam kupiłem dt 125 był on zatarty gość zrobił szlif zostało tylko kupić tłok pojeździ z 3 sezony na takim http://aukcjewp.wp.pl/item1085383770_motoj..._rd_125_lc.html