Skocz do zawartości

Jerry :)

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jerry :)

  • Urodziny 01/04/1986

Osobiste

  • Motocykl
    czysty
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Augustów

Osiągnięcia Jerry :)

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie podłącze się pod temat bo mam ten sam problem w cbr 954 rr wtyczke zegara i kostki sprawdziłem pozostaje ten czujnik tylko nie bardzo wiem gdzie go szukać???dodam,że zegar jest z innego motocykla bo oryginalny uległ uszkodzeniu przy szlifie.w dodatku nie pokazuje mi temp cieczy tylko mruga 132 stopnie i pali się kontrolka błędu
  2. Dzięki panowie za rady pozdrawiam ;)
  3. Witam problem jest następujący aby odpalić trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem czasem słychać wystrzał w tłumik,jest tak niezależnie czy moto jest ciepłe czy zimne,ze ssaniem czy bez.Jeśli po zgaszeniu zaraz znowu go odpalam to łapie na dotyk,ale jesli postoii chwile dłużej to jest jak jest.Jak zapali to pracuje idealnie.Zaznacze, że kawe kupiłem w wakacje i do tej pory sprawowała się dobrze, więc nie robiłem w niej synchronizacji ani regulacji zaworów,świece też nie wymieniane.Może ktoś ma jakiś pomysł - z góry dzięki :notworthy:
  4. Pod lampą masz wloty powietrza do których zamocowane są 2 gumowe wężyki zbiegające się w filterek (to się chyba nazywa układ clean ale mogę sie mylić).Po pierwsze sprawdż czy wężyki nie są zagięte,po drugie czy filterek nie jest przytkany (niestety nie jest on rozbieralny ale mżna go wyczyscić),sprawdż też węzyk za filterkiem czy nie jest zagięty.Moja 9 miała podobne dolegliwosci i te zabiegi pomogły,więc możesz spróbować
  5. No fakt co do lag to głupote strzeliłem :icon_rolleyes: pewnie kupie drugie,aco do ramy to zorientuje się jakie są ceny wymiany na prosta i zastanowie się co dalej z moto robić.Napewno nie pospawm poszpachluje i wystawie jako tzw parkingówke tonie w moim stylu.A co do braku odstępu to miałem zachowany bo inaczej to przywaliłbym przy 100/h pozatym facet wził wine na siebiea tekst o rozwaleniu moto na własne życzenie pozostawie bez komentarza bo nie lubie wulgaryzmówTemat uwazamza zamknięty - dzięki za rady nawet te złosliwe :bigrazz:
  6. Witam w zeszłym tygodniu uderzyłem centralnie w tył audi (łepek jechał przede mną i zobaczył kumpla na przystanku i jako wzorowy kolega ostro depnął po cheblach w celu podwiezienia - niestety nie pomyślał że ktoś może zanim jechać :( .Na ostatnich metrach chamowania podniosło mi tył i tak przy około 30-40km/h walnąłem.Lagi delikatnie ugieły się pod dolną półką - podejrzewam iż przy ostrym chamowaniu koło może czepiac o chłodnice,a gdyby przekręcić lagi w półkach o 180 stopni wtedy koło wysunęłoby sie do przodu - co wy nato?.Problem nr2 wzdłużne 6cm pęknięcie na lewym grzbiecie ramy w okolicy położenia gazników - można to pospawać,ale czy warto? bo geometrie pewnie szlak i tak już trafił.A mówią ,że to motocyklisci nie myślą o konsekwencjach swoich czynów na drodze - ręce i cała reszta opada :icon_rolleyes: jak o tym myśle
  7. Motocykl chce doprowadzić do stanu z przed wypadku,więc z czasem będę kompletował wszelkie plastiki w tym też wloty powietrza.Problem w tym,że jak te dwa przewody ustawie na łapanie to przy większych prędkosciach silnik dławi jeszcze barcziej - filterek w tych przewodach przeczysciłem.Może po skąpletowaniu układu dolotowego powietrza będzie lepiej.Dla pewnosci trzeba będzie pewnie zrobić synchro gazników bo cykania zaworów nie słychać więc chyba nie ma potrzeby ingerencji.A tak w ogóle to jaką funkcję pelnia te dwa gumowe przewody i gdzie dochodza?
  8. ok a w jaki sposób pomierzyć te luzy(chodzi mi oto co i gdzie trzeba odkręcić bo nigdy tego nie robiłem)i czy można to zrobić w domowym garażu?
  9. Witam moto z roku 2000 na gażnikach.Otóż na jałowym wszystko pięknie obroty nie falują ładnie się wkręca,tak samo w jeżdzie ale już tylko do 5 biegu.Ponieważ głównie na 6 powyżej tak 6-7 tys obr pojawia sie jakby delikatne dławienie i przytrzymanie moto,które nie chce się już tak energicznie wkręcać na obroty wyższe.Dodam,że kawa jest po slizgu i poprzedni własciciel zrobił ją na strita(brak wszelkich owiewek),miała założoną stuntową zębatkę na tyle ale krótko i natej zębatce na 6 wkręcała obroty na maxa bez problemu(w sumie nic dziwnego).Dolegliwosci zaczęły się gdy zmieniłem napęd na seryjny,aha pod lampą wychodzą 2 przewody gumowe na powietrze - gdy pokręciłem jednym aby powietrze centralnie nie waliło w niego była poprawa bo powyżej 6 tys w ogóle nie chciała wtedy iść.Ten model ma chyba doładowanie dynamiczne a brak owiewek i dolotów powietrza może powoduje nadmierne wtłaczanie powietrza.Jesli ktos ma pomysł to prosze pisać :flesje:
  10. Ok chłopaki dzięki wielkie za pomoc i wskazówki ;)
  11. Czyli jak już się odpowietrzy to będzie trzymać stały poziom - czy tak.Byłbym wdzieczny gdyby ktoś mi wyjasnił funkcję tego zbiorniczka układzie i zasade jego działania i naczym polega to zjawisko zapowietrzenia
  12. Witam otóż chodzi o zbiorniczek wyrównawczy zalałem chłodnice a następnie zbiorniczek miedzy max a min i po przejechaniu ok 40km i zagrzaniu moto zauważyłem,że poziom spadł poniżej min i słychać jakby bulgotanie z tego zbiorniczka już po raz drugi.Jaką funkcję pełni ten zbiorniczek w układzie chłodzenia dodam że silnik się nie przegrzewa - z chłodzeniem jest ok.Boję się tego że płyn może dostawać się do oleju przez uszczelkę głowicy(jutro sprawdzę olej i proszę o wskazówkę jak rozpoznać płyn w oleju).Być może układ jest zapowietrzony albo coś innego - proszę o radę
  13. Zgadza się poprzedni własciciel upchnął te rurki pod kierownicą co cpowodowało zagięcie jednej z nich i negatywnie wpływało na pracę motocykla - dzięki za radę
  14. Witam chodzi o kawe 9 z 2000r.Otórz przy kazdej zmianie biegu na wyższy w momenci puszczenia sprzęgła i dodania gazu jest bardzo krótkie przydławienie i pózniej idzie jak trzeba o co może biegać? a moto po slizgu i zrobione na strita,więc wszelkich przednich plastików niema może to ma znaczenie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...