Skocz do zawartości

Umbar

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Umbar

  • Urodziny 03/22/1988

Informacje profilowe

  • Lubię
    Ratownictwo Medyczne, skoki spadochronowe, bieganie, pływanie, fotografia
  • Skąd
    Szczecinek

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ 500S 2001r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2060716
  • Strona www
    http://album.zielonymelonik.pl

Osiągnięcia Umbar

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Cześć! Mam do sprzedania motocykl Kawasaki GPZ 500s z 2001 roku. - Wyposażona w najmocniejszy w tych modelach silnik 60KM. - Na liczniku nakręcone prawie 40tys km. - W 100% sprawny technicznie, prosty, silnik pracuje idealnie, wymiana przedniej opony i filtra powietrza. Pali za pierwszym strzałem. - Motocykl po delikatnym szlifie na prawą stronę - pęknięta owiewka i zdarty tłumik (zdjęcie 1) aczkolwiek wszystko idealnie w 100% odrestaurowane (zdjęcie 2). Żadnych skutków ubocznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Mail: [email protected] GG: 2060716 Pozdrawiam, Tomek Zdjęcie 1. http://img830.imageshack.us/img830/3175/dsc00535f.jpg Zdjęcie 2. http://img716.imageshack.us/f/dsc00950g.jpg Zdjęcie 3. http://img543.imageshack.us/f/dsc00948p.jpg
  2. Czyli tak czy inaczej trzeba wyjąć gaźniki? Dobrze, a teraz pytanie: czy jak wyciągnę gaźniki i ten dławik będzie konieczna ponowna regulacja?
  3. Witam! Mam problem z moim Kawasaki GPZ 500S 2001r. Motor kupiłem od pewnego Gościa, był on już zarejestrowany w Polsce, zerknąłem na Brief i jest w nim napisane „Leistungsreduz. D. Einbau von je e. Drosselblende pro Ansaugkanal, Durchm. : 20,5mm” co tłumacząc na Polski brzmi: „Redukcja wydajności przez wbudowanie dławika do kanału ssącego. Przekrój 20,5mm.” oraz w dowodzie wpisane jest 25KW. Sprzedawca zapewniał na „niebo i ziemię”, że motor nie jest już zablokowany i ma 60KM, idzie jak burza bo sam przecież na nim jeździł. I, że ktoś usunął tę redukcję a po prostu nie zrobił nowego dowodu z taką adnotacją. Jak kupowałem motor to nie było warunków aby sprawdzić prędkość maksymalną jaką osiągnie motor ( co byłoby najłatwiejszym sprawdzianem dla niego) z wiadomych względów – śnieg, lód. Dziś nadszedł dzień sprawdzianu bo warunki na drodze dobre. Pojechałem. Kolejno zmiana biegów na wysokich obrotach 1, 2….6. A na prędkościomierzu wskazówka dochodzi ciężko do 140km/h a na wskaźniku obrotów jakby wskazówka zamarła na 7-8 tys. Dalsze piłowanie zaprzestane ze względu na koniec nadającej się prostej drogi. Kolejna próba znów zakończona tym samym. Nie wydaje mi się, ażeby aż tak wolno miałby się rozpędzać motor z silnikiem 60KM do swojej „książkowej” prędkości ~200km/h. Z czego wychodzi, że zostałem najwyraźniej zrobiony w ch*** przez Owego Pana który mi sprzedał motor. Pytanie teraz, co z takim fantem zrobić? Jak sprawdzić czy jest ta blokada? W jaki sposób usunąć blokadę? Czy wymaga to po prostu rozebranie gaźnika i wyciągnięcie owego dławika, czy może coś o wiele bardziej skomplikowanego i kosztownego? Proszę o pomoc. :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...