Skocz do zawartości

toro1969

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O toro1969

  • Urodziny 01/01/1969

Osobiste

  • Motocykl
    Magna 500C V30
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kielce

Osiągnięcia toro1969

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam !! może komuś ten opis pomoże . w tym modelu HONDA MAGNA 500C V30 USZCZELNIACZ to 37/50/11 olej do zawieszenia 10W--335 ml(do jednej lagi) po pierwsze demontujemy koło ( po podniesieniu troche przodu-- ja podnioslem podnośnikiem trapezowym ) -- odkęcamy zacisk --odkręcamy błotnik i łączenie nad błotnikiem--luzujemy nakrętkę amortyzatora od góry( wypuszczamy powietrze przez naciśnięcie zaworu jak przy kole )--wykręcamy amortyzator z półek i wysuwamy w dół ---no udało się mamy amortyzator na warsztacie wylewamy olej po wykręceniu śruby z boku( wgniatamy kilka razy aby było szybciej) wykręcamy nakrętke od góry ( trochę zasprężynuje) wyjmujemy tulejke , podkładkę , sprężynę) ostrym śrubokrętem podważamy osłone nad uszczelniaczem( zsuwamy ją razem z podkładką) wyjmujemy zabezpieczenie uszczelniacza( jaśli nie mamy zgniatacza do oringu--jednym śrybokrętem podważamy końcówkę zabazpieczenia( jast tam dziurka więc nie będzie problemu ) a drugim podważamy ku górze ( łatwo nie będzie ale wykonalne) gdy zabezpieczenie ----wyjęte od dołu odkręcamy śrubę na ampola-wkręcamy amortyzator w imadło za mocowania zacisku--energicznie wyciągamy za rurę amortyzatora ( nie boimy się-- jest tam zabezpieczenie( przecięta tulejka )pod uszczelniaczem ktore musimy wyciągnąć. gdy zrobimy to dość energicznie w rękach będziemy mieli--rure amora-na nim uszczelniacz a pod nim podkładkę oraz to zabezpieczenie a w rurze tłok -- w dolnym amortyzatorze została jeszcze mała tulejka która wchodzi na mocowanie tłoka. teraz wszysko myjemy -- czyścimy gdy jest czyściutki skladamy--najpierw tłok--sprężyna--podkladka-tulejka --nakrętka od gory--------- na mocowanie tłoka od dołu tulejka i przykręcamy od dołu ampolem na rurę zakładamy zabezpieczenie (przecięta tulejka) i metalowa podkładka (delikatnie wbijamy)potem nowy uszczelniacz który wbijamy starym --zakladamy zabezpieczenie uszczelniacza na niego podkladka plastykowa i zabezpieczenie gumowe na wierzch.. wlewamy olej przez otwór dolny z boku (robiłem to szczykawką 100 ml do kupienia w aptece)--zakręcamy śrubę i po naprawie oczywiście jeszcze zamocować lagi w motorze. jedno co nie wiem to ile ciśnienia trzeba nabić? pozdrawiam
  2. witam !! poci mi się amortyzator w hondzie magnie 500c v30.może ktoś wie jak trzeba wymienić uszczelniacz aby usunąć wyciek.. z góry dzięki za odpowiedż . pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...