Skocz do zawartości

krzycho12.a

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krzycho12.a

  • Urodziny 04/15/1978

Osobiste

  • Motocykl
    wsk175 /wsk 125/ogar 205
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    podlasie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia krzycho12.a

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. witam i sorki że zakładam nowy temat ale nie mogę poradzić sobie z odblokowaniem skutera zumiko aion sprawa wygląda tak:tuleja dystansowa na wariatorze zdjęta ,blokada w gażniku zdięta ,w filtrze powietrza rurka wyjęta, filtr paliwa zmieniony na większy większej przepustowości i nic nadal v-max 45km/g pomocy z gury dzięki dodam jeszcze że nie ma tego różowego kabelka do przecięcia przeszukałem cało elektryke a różowego nie ma
  2. super wam też bym tak chciał u mnie śniegu po kolana ale motorki szykuje do sezonu troszkę próbowałem ale kopią się w śniegu pozdrawiam :crossy:
  3. witam wszystkich motorek na razie pali super dzięki wszystkim za pomocne rady a szczególnie dla bartek85 winą tego że nie mogłem ustawić zapłonu była krzywka po wymianie na nową wszystko jest ok na razie temat uważam za zakończony pozdrawiam wszystkich Krzysiek :crossy:
  4. file:///C:/Users/krzycho/Desktop/100_1841.JPG to miało być zdjęcie mego zapłonu ale coś żle dodałem sorki jak możesz to podaj mi adres e-mail przez gg to ci wyślę fotki z tego zapłonu mojego bo niewiem jak się dodaje tu zdjęcia http://img704.imageshack.us/i/1001835.jpg/ http://img704.imageshack.us/i/1001835.jpg/ http://img695.imageshack.us/i/1001841n.jpg/ http://img59.imageshack.us/i/1001845e.jpg/ fotki dodane pozdrawiam
  5. a jak ma być przykręcona podstawa zapłonu bo u mnie jest w ten sposób że miejsce na kondensator w podstawie jest z boku z tej strony od zębatki czy mam inaczej obkręcić czy to też ma wpływ jakiś i jak ma być prawidłowo przykręcona proszę o podpowiedz jak jest u was w wskach :icon_question:
  6. tak może i jest za wczesny zapłon ale już nie ma jak go opużnić jest na max opużniony i dalej niema jak a może to cały zapłon razem z podstawą trzeba obrucić tylko jak i w którą stronę pozdrawiam wszystkich Krzysiek :icon_exclaim:
  7. witam ponownie zauważyłem że krzywka obciera lekko o zapłon z jednej strony czy to też może być przyczyną że silnik nie da rady zapalić kurcze jakie te motory są trudne do odpalenia mam jeszcze wsk 125 i ogarka 205 i tam nigdy nie miałem problemu z ich odpaleniem palą na dotyk czy zima czy lato pozdrowionka wszystkim :notworthy: cześć wszystkim udało mi się w końcu odpalić motorek silnik pracuje dobrze równo tylko dopiero udało mi się go odpalić gdy zapłon podłączyłem na krótko bez akumulatora zapalił za pierwszym razem troszkę dymił ale doszło do normy gdy podłączyłem instalacje z powrotem tak jak była orginalnie podłączona to motorek nie pali podejrzewam że to wina elektryki coś po prostu jest nie tak podłączone dzięki wszystkim za pomocne rady pozdrawiam witam znowu problem motor pali bez akumulatora aleeeeeee gdy włączę bieg to koło tylne zamiast do przodu kręci się do tyłu co to może być pomocy :notworthy:
  8. ok dzięki wielkie będę próbował odezwę się jak coś dziś zajrzałem pod głowice czy tłok jest ok wstawiony strzałko do wydechu jest ok tylko niema uszczelki pod głowicą czy to też może być winą że wsk nie chce zapalić i strzela z tłumika :icon_question:
  9. teraz przestawiłem zapłon i mocno strzela z tłumika i mocno odbija kopniak co jeszcze mogę zrobić bo już tracę nadzieję pozdrawiam jak śnieg zginie to sprawdzę na pych a puki śnieg to będę kombinował z akumulatora gażnik mam nie orginalny jest to gażnik marki IKOV taki jak w CZ
  10. z tego co zaobserwowałem przerywacz zaczyna rozwierać styki jeszcze przed górnym martwym punktem a jak tłok jest w górnym martwym punkcie to przerywacz jest już zwarty gość który mi sprzedał motorek mówił że do cylindra wlewał benzynę i WD czy to może być przyczyną bo jak strzela w tłumik to z pod kolanka wycieka czarna mażja pachnie czort wie czym ni to benzyna ni to wd gażnik sam przeczyściłem jest ok co znaczy że mogę mieć zalany silnik i jak go wyczyścić-wysuszyć z góry dzięki P.s zapłon próbowałem przyspieszać ale wtedyto wogle nic nawet nie brychnie i iskra słaba wtedy jest nie wiem jeszcze tylko czy dobrze zamontowałem cały zapłon bo go nie było przy motorku wkręciłem go w ten sposób że kondensator znajduje się z boku z tej strony od zębatki z łańcuchem i nie wiem czy dobrze i czy nie powinien być odwrotnie :icon_question: czy to ma jakieś znaczenie i jak coś to jak go obrócić razem z podstawą żeby było dobrze
  11. tak paliwo dochodzi świeca jest mokra strzela mocno z gażnika czy przyczyną może być rozładowany akumulator a przerwa na przerywaczu już się zaczyna robić gdy jeszcze tłok niejest w górnym martwym punkcje pozdrawiam wszystkich
  12. krzycho12.a

    wsk 175

    witam wszystkich czy ktoś może mi pomóc nie mogę odpalić wsk 175 zapłon dobrze ustawiony iskra fiolecik a maszyna ani brychnie co może być tego przyczyną zapłon z akumulatora instalacja orginalna nie przerabiana 12v niewiem tylko czy zapłon dobrze wkręciłem czy nie do góry nogami kondensator jest z boku zapłonu proszę pomcy z góry dziękuję pozdrawiam Krzycho :notworthy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...