Skocz do zawartości

scuru5

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O scuru5

  • Urodziny 03/11/1983

Informacje profilowe

  • Lubię
    "latanie"
  • Skąd
    Tarnowskie Góry

Osobiste

  • Motocykl
    drz 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1172324
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia scuru5

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. witam w moim moto udalo sie zdjac i kol;ektor i glowice nie zdejmujac chlodnic a mam jeszcze dodatkowo oslony na chlodnicach pozakladane wiec powienno ci sie udac jezeli jest ktos z kolegow zainteresowany to mam do sprzedania komplet sprezyn eibacha na przod i tyl oraz manualny napinac do rozrzadu jesli kogos interesuje to prosze p tej 509 495 433 a napeno sie dogadamy
  2. A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ? Wypowie sie ktos ? kolego niedawno dostalem moto i rozebralem gore okazalo sie ze ktos zle wyszlifowal te plytki i rozklepaly zawory wiec lepiej sprawdzic jakie trzeba i kupic nowe te 10pln za sztuke nikogo nie doprowadzi do bankroctwa a zle wykonana operacja moze cie duzo kosztowac wiem bo wymieniam wlasnie zawory i prowadnice pozdrawiam chyba zle mnie zrozumialem nie chodzi o luz na zaworach tylko na samym walku wałek ma taki luz w panewce a drugi jest za ciasny i po dokreceniu odpowiednim momentem przestaje sie obracac a przy luznym walku nie mozna poprawnie ustawic luzu na zaworach
  3. odglosy zadne nie dochodzily ale walek z wydechu ma ponad 1.20mm luzu a ssacy jest o 0.15 za ciasny wiec nie mozna porzadnie luzu zaworowego ustawic a wiem ile moze kosztowac remont jak cos wpadnie do cylindra wiec tak czy inaczej musze z tym cos zrobic pozdrawiam
  4. nie chce robic czegos takiego motocykl ktory do mnie trafil okazal mi takie rzeczy przy rutynowej kontroli luzow zaworowych i teraz nie bardzo wiem czy mozna na czyms takim jezdzic czy trzeba szukac glowicy dzieki za twoje zdanie pozdrawiam
  5. witam koledzy mial ktos z was do czynienia z "regenerowana" glowica i mostkami tzn ktos je napawal i oszlifowal powiedzcie mi ktos czy na czym takim mozna jezdzic jak dlugo to wytrzyma i kto robi takie zeczy?? pozdrawiam
  6. spoko norbi amorek juz poskladany teraz bede spal spokojnie heheh a zrezsta sam gdzies wczesniej pisales zeby tak do konca nie wierzyc jak mowia ze wszystko bylo wymienione smigasz na dwoch kolkach to wiesz o co chodzi pozdrawiam i byle do wiosny
  7. koledzy ponawiam moje pytanie co do tylnego amortyzatora chodzi o wymiane oleju czy ktos moze poradzic jak to najlepiej zrobic Norbi nie gniewaj sie ale ten olej wyglada jak by byl starszy od węgla wiec i tak go wymienie
  8. he no tak se tu czytam cos od czasu do czasu i ta se czasami cos napisze, wlasnie chodzi mi o to wciagniecie oleju bo jak juz go bede mial rozebrany to se wymienie, z rozkreceniem i wyjeciem sprezyny to nie problem, jesli wiesz co i jak to napisz wole wiedziec wiecej zanim sie za to wezme troszke zeczy poprawilem i zrobilem pod siebie narazie jezdzilem 3 razy i jestem zadowolony i licze ze moje 525 tez cie zadowoli heheh i moze nauczysz sie smigac na gumie mimowoli heheh pozdrawiam
  9. witam moge ci ewentualnie sprzedac komplet sprezyn eibacha przod i tyl za 450 zeta uzywane pol sezonu a ile mozesz wydac na moto i jaki rok by cie interesowal?
  10. dzieki tylko ze musze to rozkrecic zeby wymienic sprezyne mam moto od ciezkiego jedzdzca ponad 100 kilo ja mam niecale 80 i gosc zalozyj sprezyne eibacha i jest dla mnie za twardu na maksa popuszczone odbicie i dobicie i prawie na maksa wstepne naprezenie i nadal odbijam sie jak ping pong i jeszcze jak by mozna bylo sie dowiedziec ktoredy olej wylac nalac i ewentualnie odpowietrzyc dzieki
  11. witam panowie jestem tu nowy wiec wybaczcie ewentualne wpadki szukam i szuka i nie moge wygrzebac jak wymienic olej w tylnym amorku w drz jak to pozniej odpowietrzyc ile i czym napompowac?? z gory dzieki za info pozdrawiam
  12. witam chlopaki jestem tu nowy wiec wybaczcie mozliwe wpadki mam problem z tylnym amorkiem w drz 400 dokladnie chodzi o wymiane oleju pare sezonow juz ma wiec trzeba go zmienic pytanie jak sie za to zabrac i jak go pozniej odpowietrzec z goy dzieki za info i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...