Skocz do zawartości

Kolaborus74

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kolaborus74

  • Urodziny 09/29/1974

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Konin

Osiągnięcia Kolaborus74

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam panowie noi po problemie moje diagnozy były słuszne zreszta jaki niemiec w domowych wrunkach zrobi coś mądrego!!!!!!!!!!! Zapłon przestawiony o 360 stopni iskra w dolnym połozeniu cylindra. Bardzo długo natym myślałem zabrałem sie do roboty z dwoma browarami i paką fajek w jedny ręku wydruk ustawienia zapłonu z service manual w drugiej browar i nagle dostałem olśnienia byłem pewny na bank ze to rozrząd. Ustawiałem punkty zgodnie z instrukcją ale niestety punkty mi niepasowały więc zrobiłem to po swojemu było to w czwartek od godz 17 do 20 w garażu. Poskładałem wszytko zacząłek kręcić padła baterja noi teraz kable od auta i heja zaczął załapywać kichac zakręciłem dopływ paliwa odezwała sie na momencik.Potem odkręciłem dopływ i sanie i cód zapaliła silniczek zaczął mruczeć jak L...a ....... piękan praca zero stuków normalnie melodja dla uha. Poczekałem aż sie nagrzeje postanowiłem sie przejehać i zonk ja bieg sprzęgło a moto gaśnie (faja łyk piwa) zauważyłem odpięty kabel od nóżki boczniej przeczyściłem i podpiąłem 1sprzęgło i ruszyła delikatnie potem tyta 10 tyś aż mnie rwała do gór 2 i niewiedziłem kiedy miałem 120. OK dość tych pirdół wcześniej miałem Suzuki GS500 myślałem że to moto ta sama pojemność ale nieh sie suzuki showa (jak w reklamie albo suzuki albo nic )to ja biore nic albo kawe GPZ Strasznie jesztem zadowolony z zakupu teraz jutro wyjeżdam na miesiąc jak wruce opisze dokłanie ustawienie zapłonu w gpz ze szczegółami poniewarz service manual odbiega dużo od żeczywistości i łatwo sie pogubić dla nich wydaje sie to zrozumiałe ale nie dla każdego szczególnie hodzi tu o łańcuszek i punkt 24 i punkt C koła magnesowego. Może jeśli znajde więcej czasu zostawie jakiś film na yutube POZDRAWIAM WSZYSTKICH i dziękuje za rady i zainteresowanie moim problemem PS do moderatora przepraszam za byki hoć wiek mam już spory słaby z polaka byłem zamiast do szkoły to książki psu do budy pies teraz leży bo sie wykształcił a ja zapie...... musze DO KOLEGI KILERA nieznaczy jak ktoś byki robi że głupi jest ja moto do serwisu odawać niemusze i bulic kasy a co do nażedzi mam prawie wszystko gararz mi pęka w szwach zrobiłem GS500 zrobiłem tą GPZ naprawiam sam auta i wiele inych żeczy minruwnież elektronicznych hciałem zasięgnąć porad a nie o pisownie sie kłuicic na inych forach jakoś ludzie nato uwagi niezwracają pozdrawiam :bigrazz: pozdrawiam pewnie ban będzie
  2. now właśnie może faktycznie żle ktoś poskładał to magneto przecież podnim jest jescze wolne koło od rozrusznika tylko jak to koło zablokować żeby magneto zciagnąć??? i jaki jest tam gwint lewy czy prawy?? niehce czegoś pourywać szkoda by było
  3. Witam myślałem ze łańcuszek sie może przestawił to raczej wersja przed zmianami niewiem na silniku jest EX Kupiłem go juz takiego niehodzącego od niemca muwił ze baterie jest padnieta i śeice trza wymienic zrobiłem to. Zauwazyłem że zostało wymienione magneto wraz z uzwojeniem może ktos to żle załozył niewiem czy jest tam klik bo np w GS 500 niema klina jest to na stożku. Może lepiej innego silnika poszukać biorac pod uwage że dałem zato po rzeliczeniu na PLN 1200zł Moto niezniszczone niepoobijane utrzymane bardzo ładnie
  4. Witam kupiłem niedawno gpz EX amerykaniec z 94 roku i mam problem niehce mi wcale zapalić jest nowa bateria iskra terz moto kręci i nic. Rozebrałem górną pokrywe od zaworów aby przyjżeć sie ustawieniom punktów zgadza sie wszystko podłóg serwisówki. Ale niepokoi mnie jedna żecz mianowicie gdy przekrece wał 1 całyt obrót to czy punkty na wałkach powiny wrucić?do wcześniejszych ustawien wału? jeśli tak nie niejest tak musze obrucić go 2 razy zeby punkty na wałkach sie spotkały z wałem pytanie nastepne czy to normalne jesli złapie za koło magnesowe i zaczne je szarpać raz w przód raz wtył żeby wał sie lekko suwał i stukotał? który gar jest pierwszy? bardzo prosze o odpowiedz niewiem czy wmiare jasno sie wysłowiłem sorki za byki pozdrawiam załamany mam już dość tego moto ps:paliwo dostaje ciągle są mokre świece pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...