Skocz do zawartości

aulin231

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O aulin231

  • Urodziny 04/18/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Gsx-r 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rybnik

Osiągnięcia aulin231

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Odpowiem pytaniem pytanie, ty za wczesnie wstales czy czytac nie umiesz? Nie mam jak tego zmierzyc bo nie znam nikogo w okolicy z tym malowaniem, a sam mam nakladke w innym kolorze ktora nie posiada tych pasków, oczywiscie moglbym na oko to sobie narysowac na niej i zmierzyc, ale chce zeby wygladalo to choc w miare oryginalnie czego tym sposobem nie uzyskam. Wiec bez urazy ale jesli nie masz zamiaru nic wniesc do tematu to nie pisz.
  2. Witam wszystkich, znow potrzebuje Waszej pomocy :S - mianowicie: Kupilem ostatnio nakladke na siedzenie pasażera do gsx-r'a 97r, niestety, pochodzi ona z innego malowania (jakaś czarno-srebrna). Chcialbym pomalowac ja i okleic pod kolor moto. Powinna wygladac tak: http://img22.imageshack.us/img22/9724/nakladka.jpg I tutaj sedno sprawy ^^ jako iż ta którą teraz posiadam nie ma w ogole zadnych paskow, nie znam ich rozmiarow (ten pomaranczowy i ciemnoniebieski), a które potrzebuje by podac komus kto by sie podjął ich zrobienia (paskow) Tak wiec jesli ktos jest w posiadaniu takiej nakladeczki, i chciałoby mu sie wyjsc do garazu w taka piekna pogode, bylbym bardzo (!) wdzieczny. Potrzebowalbym tylko dlugosci tych pasków, tj. od ile ma pionowo, i potem ile ma od tego kąta 90st. w strone lampy tylniej. Mam nadzieje ze ktos rozumie o co chodzi :P A już w ogole najlepiej by bylo, jesli ktos by wiedzial gdzie to ustrojstwo kupic na gotowo, za kazda informacje stukrotne dzieki ;) Jesli taki temat juz byl to przepraszam, przeszukalem forum z wynikiem negatywnym :< pozdrawiam
  3. Witam ponownie, wybaczcie ze zapomnialem o info w kwestii tej linki, oczywiscie linka NIE zostala wymieniona, jesli by nie palil na ssaniu przy +6 to nawet bym nie pytal. Na jalowym raczej bez problemow, obroty w okolicach 1200rpm bez zadnych wahań. @satanic_masta - tak, to jest SRAD @zbyhu - po twoim poscie sie troche uspokoilem, jest jak piszesz - jak jst zimny po sekundzie odpali na 2-3 sekundy, a potem jakby sie zalal, mozna krecic i krecic i tylko raz na pare obrotow zalapie ale od razu gasnie. Czyli rozumiem przez to ze przy tje temp bez ssania jest to choc troche uzasadnione, ze nie pali, i po wymienie linki powinno byc raczej ok? Dzieku wszystkim za odpowiedzi, pozdrawiam :)
  4. Witam, jako iz jeszcze nie mialem okazji sie przedstawic - Leszek ^^ Od 2 msc-y smigam na gixerz'e 750 rocznik 96. Ale wracajac do problemu: Kiedy go kupilem, wszystko bylo ok - palil bez ssania(swoja droga tydzien po zakupie zauwazylem ze linka ssania jest do wymiany, i w ogole nie da sie go wlaczyc), obroty ok, ogolnie bylo jak ma byc. Okolo ~miesiaca temu (jak zaczelo sie robic zimno) palil coraz gorzej - tzn z rana pokrecilem 5 sekund troche gazu i cyk - dziala. Ale im zimniej tym gorzej (to akurat nawet jak dla mnie logiczne:P) Wlasnie wrocilem z garazu - wymienilem swiece - pali jak przed wymiana - czyli przy tej temp. raczej w ogole nie chce (nie krecilem dluzej niz z 10 sekund zeby nie spalic tych nowych swiec - prawie palil, prawie), chcialem wymienic olej i filtr oleju, ale doczytalem sie w manualu ze do tego silnik musi byc cieply, a przyznacie ze bez odpalania o to ciezko. Tak wiec 3 pytanka: Czy przy tej temp (powiedzmy 6 st.) jest to dopuszczalne? Regulacja gaznikow ma cos do tego? Co jeszcze ew. moze byc nie tak? Dodam, ze w lato gdy silnik pochodzil chwilke, jesli chcialem ponownie odpalic trzeba bylo pokrecic z 2 sek i dodac minimalnie gazu zeby zalapal, tez cos nie tak? Osoba ktore maja do powiezenia tylko, zeby zmienic motor - dziekuje Reszcie ktora moze pomoc, tez dziekuje, z góry :) pozdrawiam wszystkich, dobranoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...