Skocz do zawartości

haku1

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O haku1

  • Urodziny 04/25/1984

Osobiste

  • Motocykl
    honda cb 750k
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    LDZ

Osiągnięcia haku1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. zastanawiam sie nad wymiana gaźników i chciałbym prosić o pomoc czy honda cb750k rc01 bedzie wspołpracowała z gaźnikami keihin fcr 33, według opisów w internecie nie wymieniają tego modelu ale moze posiada ktos doświadczenie w tym temacie
  2. brys napisz w którym miejscu pisałem o "przedzwonieniu" przewodu niebieskiego z żółtym z silnika bo Ty za to masz chyba hiperdysleksje, jak wół jest napisane ze tylko sprawdzałem przejście miedzy tymi samymi kolorami na złączach (takie czarne równoległe kreski)
  3. wrzuciłem nówki świece iskra może nie jest nadal jak błyskawica ale zagadał od razu tylko dalej nie zrozumiale jest dla mnie działanie tej elektryki wg schematu.
  4. Witam po zimie mam problem z odpaleniem maszyny zaczołem przeglądać instalacje i zauważyłem słaba iskrę na świecach w ogóle gdzieś na boku elektrody momentami ma wielkość łebka od szpilki na wszystkich 4 podobna, na samym kablu bez fajki iskra ok. 10 mm, fajki przewody świece nowe ngk ale głownie chodzi mi o wyjaśnienie czy powinno być przejście pomiędzy przewodami zaznaczonymi na schemacie niebieski1-niebieski1: niebieski2- niebieski2: żółty3-żółty3: żółty4-żółty4. Według moich pomiarów tylko pomiędzy bodajże przewodami 4-4 obwód się zamyka czy jest ktoś posiadający owa maszynę żeby mógł to sprawdzić przed rozpruciem instalacji, motocykl przed zima normalnie odpalał wszystko było ok. http://img24.imageshack.us/img24/8318/instalacja.jpg
  5. Dzięki za szybką odwiedź dla pewności wrzucę skany z manuala tych śrub regulacyjnych żeby mieć pewność ze o tym samym mówimy. Pierwszy skan widok śrub od strony gaźników dwie śruby drugi od strony wydechów jedna śruba (B) z nakrętka kontrującą (A). Czy ma znaczenie kolejność napinania i czy postępowanie takie samo czyli kręcenie wałem z ruchem wskazówek itd?? http://zapodaj.net/68a930026f98.jpg.html http://zapodaj.net/ece908ff7eaa.jpg.html
  6. mam serwisówke w jezyku angielskim próbowałem napinać wg instrukcji ale na nie wiele to się zdało chyba ze źle coś robi, tam jest napisane ze popuścić dwie nakrętki dolna i górna odkręcić 1/2 obrotu i dokręcic i powinno sie samo ustawic, a mogła sie ta sprężyna co tam jest wyciągnąć?
  7. Tak jak w temacie podczas pracy na wolnych obrotach na biegu jałowym słychać rzęzienie z okolicy łańcuszka tego co jest pionowo od strony gaźników nie wiem jak on się fachowo nazywa, na wyższych obrotach hałas znika. Chciałbym wymienić ten łańcuszek ale nie mam pewności czy to nie jest może napinacz czy jest jakaś metoda żeby go sprawdzić (napinacz) bez konieczności rozbierania całej góry silnika? regulacja śrubami napinacza nie pomaga :evil:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...