abgutek
Forumowicze-
Postów
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O abgutek
- Urodziny 11/30/1971
Osobiste
-
Motocykl
DRZ400s '01
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Łomża
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia abgutek
NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
myślę że to świetny pomysł. Brakowało takiego forum, nazwa też dobra. powodzenia!
-
jeśli masz na myśli ochronę przed glebami, to wrzucałem kiedyś kilka fotek i rysunków jak to samodzielnie wykonać. poszukaj moich postów w tym temacie.
-
tak jak w oryginale w "S" chyba 44
-
Mi po przejechaniu jakiś 3 tys nie zdarł jakoś strasznie .
-
wygląd to jedno a właściwości jezdne to drugie. Czy warto dla samego wyglądu zakładać tak szerokie opony do tak lekkiego motocykla?
-
Ale tu ocenę chodzi czy o wysokość ??? Mój kosztował 115 a mierzy sobie 31,5 cm i tak jak napisałem wsunąć się go nie da, trzeba najeżdżać lekko podciągając tył.
-
Ja używam crosowego, co prawda nie da się go wsunąć pod moto tylko muszę na niego "najeżdżać" lekko unosząc tył - troszkę trzeba się wysilić, ale się da. Nie myślałem o tym wcześniej, ale może po prostu obetnę po 3 cm rurek i nie będę musiał się gimnastykować :wink:
-
Tutaj masz uproszczoną zasadę działania gaźnika,może to Ci rozjaśni :-) http://www.konop25.nazwa.pl/private/budowa...ka%20AYO007.pdf A tu: http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm dodatkowo działanie mikuni z pięknym rysunkiem pokazującym kiedy która dysza pracuje. Regulacja śrubą mieszanki ma wpływ na pracę w całym zakresie obrotów ( oczywiście największy przy niskich obrotach)
-
Nie no chłopaku MUSISZ to zrobić przy odpalonym silniku bo inaczej nie ma sensu ! Wszyscy o tym piszą że to nie jest łatwe ale się da. Co do braku mocy to nie mam pomysłu.
-
Tą śrubą regulujesz dotąd aż obroty będą największe. A na jałowym moto wchodzi na obroty czy też jest zmulone? jeśli tak to może być coś z podciśnieniem - np. pęknięta membrana. edit: w serwisówce są dane "startowe" (orientacyjne) - w każdym sprzęcie i regulujesz indywidualnie.
-
Musiał być naprawdę niezły dzwon żeby półkę wygiąć... Może masz po prostu półki przekręcone wzgledem siebie? poluzuj trochę na śrubach - ustaw prosto i dokręć. Może się zdarzyć się że po glebie jeśli masz za słabo te śrubki przykręcone że półki delikatnie się przekręcają i moto "krzywo jedzie" Jeśli jednak rzeczywiście masz krzywą to ja raczej bym wymienił nie prostował.
-
U mnie też poszło, ale zwykłym wkrętakiem bym tego na pewno nie odkręcił - musiałem użyć końcówki z zestawu nasadek i "małej grzechotki"
-
Lionix to czarnowidz - jego drz złapała chyba wszystkie możliwe usterki :rolleyes: dla tego tak Ci odpowiada :wink: Przy odkręcaniu dekla rozrusznika dobrze dopasuj wkrętak, bo śruby mocno są przykręcone. Na forum amerykańskim radzą używać wkrętaka udarowego do tych śrub, ale u mnie obyło się bez tego...(dekiel rozrusznika musisz odkręcić bo tam schowana jest jedna śruba od dekla alternatora). Później przy składaniu uważaj na oring - bo potrafi się "przyciąć". Dobrym sposobem na "wysłuchanie" skąd pochodzą niepokojące dźwięki jest przyłożenie jedną stroną do podejrzanego elementu a drugim do ucha np. patyka (nie śmiejcie się bo to naprawdę działa) - powstaje taki prowizoryczny stetoskop mechaników.
-
Mam 169cm wzrostu i dosięgam palcami obu nóg. Do miasta raczej trzeba by obniżyć, ale w terenie jest OK. Oczywiście kilka gleb parkingowych z powodu krótkich nóżek w terenie zaliczyłem, ale gleba w terenie to nie w mieście :-) Jak widać wyżsi też mają podobne kłopoty więc spoko. P.s. mam znajomą która śmiga w rajdach enduro a ma może 160 cm wzrostu i daje radę.
-
Super :lalag: - okazuje się że solenoid też nie jest taki niezbędny i raczej może zamulać sprzęt na pierwszych trzech biegach - nie pozwala na pełne otwarcie przepustnicy wpuszczając powietrze nad membranę. Sprawdzę jak się zmieni reakcja na gaz jak trochę śniegu zejdzie. W sumie to nawet nie trzeba go usuwać tylko zaślepić rurkę w dowolnym miejscu ... Wtedy zawsze można łatwo wrócić do poprzedniej konfiguracji
