Skocz do zawartości

GarnierKTM

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O GarnierKTM

  • Urodziny 05/11/1989

Osobiste

  • Motocykl
    KTM LC4 620 EGS
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1349031

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wlkp

Osiągnięcia GarnierKTM

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. no właśnie dlatego chyba go podłącze żeby silnik pracował w optymalnej temperaturze, bo niedogrzany silnik w niskim zakresie obrotów nie osiąga pełnej mocy- tej którą powinien osiągać, i niedogrzany silnik teoretycznie szybciej się zużywa i więcej spala paliwa (przykład- niedogrzany silnik wysokoprężny) . Tylko teraz kwestia znalezienia nowego węża i podłączenie termostatu. Poza połączeniem wężem nie muszę już nic chyba więcej robić, oby tylko termostat działał bo jak nie będzie sprawny to trochę lipa.
  2. Dzięki za odzew, co do samego termostatu, moja teoria była taka- termostat odłączono by moto nie przegrzewało sie w ruchu miejskim. Czy miałem racje ... tego nie wiem :icon_eek: . W każdym razie wentylator mam i działa (sprawdzałem na aku.) motocykl nie przegrzewał się w terenie i nie miałem z nim problemów, więc oficjalnie jestem ogłupiały bo nie wiem czy wpinac go spowrotem czy nie... Moto nie ma u mnie ciężkiego życia i nie latam nim po torze ani nie pałuje go w błocie czy na długich odcinkach szutrowych, jeżdżę nim po lesie, łąkach, nieużytkach, więc nie jest to żaden wycisk dla niego, ewentualnie bieszczady itd, ale to tez nie problem dla takiego mocnego moto. Tylko doradźcie czy wpinać czy nie wpinać ten termostat do obiegu. Raczej też nie jestem zwolennikiem poprawiania fabryki, chyba, że z konieczności :icon_mrgreen: . Jeszcze takie moje pytanie trochę nie na temat, potrzebuję zegary do tego KTM tylko gdzie to zdobyć??? :icon_rolleyes:
  3. Witam niedawno nabyłem KTM LC4 620 EGS z 1998 r :cool: , moto ma podwójny obieg oleju. Nie jest to mój pierwszy motocykl. Jednak zastanawia mnie fakt dlaczego poprzedni właściciel zaślepił wąż który wychodzi z pompy wody do termostatu w głowicy, wąż jest zaślepiony przy termostacie i przy pompie, moto nie wykazuje żadnych niepokojących objawów, płyn się nie gotuje, moto osiąga temp roboczą w dość dobrym czasie (tak mi się wydaje :icon_eek: ) płyn nigdzie w głowicy nie wycieka, uszczelka pod głowicą wygląda na to, że jest cała, ogólnie moto pracuje bardzo ładnie, odpala bez problemu, ładnie wchodzi na obroty, nie dymi, nic w głowicy nie klepie. Dlatego moje pytanie takie: Z czym może być związane wyłączenie termostatu z obiegu? -Niesprawność układu chłodzenia?? -Niesprawność termostatu?? -Jakieś zależności między chłodzeniem silnika, a np środowiskiem w jakim jest użytkowany? Np miasto?? (Motocykl sprowadziłem z Milanu - Włochy) Pytanie drugie: Co zrobić z tym termostatem? Wpiąć go w obieg tak jak powinno być? Czy może najpierw sprawdzić jego działanie w jakiś sposób? Jakie mogą być ewentualne konsekwencje wpięcia tego termostatu do obiegu :banghead: . Dodam linki do zdjęć silnika, zdjęcia z opisem, w serwisówce, na zdjęciach wąż jest poprowadzony w każdym modelu zarówno w EGS jak i SC. :rolleyes: http://img181.imageshack.us/i/p1020094.jpg/ http://img35.imageshack.us/i/p1020102gz.jpg/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...