Skocz do zawartości

salata11one

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O salata11one

  • Urodziny 04/01/1993

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia MX 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    718663
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia salata11one

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. http://moto.allegro.pl/item1062463591_apri...nda_tzr_rr.html Świerzy link :wink:
  2. Witam. Sprzedam Aprilie MX 50 SM 2002 rok - link do ogłoszenia poniżej. http://www.allegro.pl/item1043877203_april...nda_tzr_rr.html Cena do negocjacji!! Rozwarze także propozycje zamiany na jakies 125 typu Yamaha Dt :biggrin: Pozdrawiam :wink:
  3. No filtr, itd wszystko sprawdziłem. No wypluwa dosc duzo oleju przez koncówkę wydechu. Możliwe że cały czas mam za duzą dysze. Bo na tej 68 ona latała jeszcze przed remontem i spoko było dopuki sie tłok nie skonczył. A wtedy po szlifie musiałem włozyc większą. To mozliwe, że jak teraz wróciłem do pojemności nominalnej znowu chce tą dysze. Gaźnika nie ma co zmieniac osiągałem na nim prędkości rzędu 100km/h. Więc starczy.
  4. To będzie puchnący tłok. Ja miałem coś takiego w mojej Aprili. Ile kilometrów przejedziesz za nim Ci zgaśnie? Spróbuj dac większą dysze i na razie jej nie dawaj mocno w palnik. Jak dalej tak będzie to możliwe że masz za ciasny szlif albo łożyska na wale padają - u mnie było to i to... Jak Ci zgaśnie to odpalisz ją za pierwszym strzałem?? Żeby sprawdzic czy to puchnięcie to możesz też otworzyc cylinder i zobaczyc czy tłok jest przerysowany. Wtedy będziesz wiedział :bigrazz:
  5. Ja mam gaznik Dellorto SHA 14... A dysze dałem 75, mam jeszcze w zanadrzu 68 włozyc. Mysle ze powinna byc w sam raz.
  6. Nie olej nie ubywa. Sprawdzałem to. Zmieniłem dysze na mniejszą - jest lepiej, ale rewelacji niema. Zobaczy się co będzie dalej. :bigrazz:
  7. No moim zdaniem najlepszy mechanik jakiego znam. Sprawdzony... robił wielu znajomym i nikt nie narzeka, wrecz sobie chwalą. Zapłon... hmmmm.. musze to sprawdzic choc mechanik to wykluczył jak nie dawno z nim gadałem. Mówił, żeby pobawic się z gaźnikiem i chyba w ten weekend to zrobie. Jak to nic nie da to pomysli sie o zapłonie :bigrazz:
  8. Spuściłem cały olej ze zbiorniczka, odłaczyłem przewód, który podaje olej do pompki i przewód, który podaje olej z pompki do gaźnika. Więc nie ma mozliwości żeby coś podawał. :bigrazz:
  9. Hmmm... Świece mam dobraną jak z serwisówki do tego modelu wiec raczej nie to. Przerwe też ustawioną jak w serwisówce.
  10. Sprawdzałem.. nie zawiesił się. Jutro pokombinuje z gaźnikiem bo bede miał troche czasu, może to cos da. Spróbuje dac jej mniej paliwa i zobacze jak sie zachowa :wink:
  11. No przegrzewał się bo właśnie szlif był za ciasno spasowany. No i jak pisałem już to wymieniłem, ale dalej jest lipa. A odłączyc mi kazał bo te dozowniki dobrze działają tylko z poczatku, a potem lubią się psuc. A moje moto ma juz prawie 25 000 przebiegu no i za dużo oleju mi podawał ten dozownik. No i jak sam robię miesznkę zawsze mam pewnosc ze jest oliej itd :bigrazz:
  12. Dozownik odłączyłem bo mechanik mówił żeby to zrobic. Robie mieszanke 1:50. Gaźnik był czyszczony i regulowany, filtr także czysciłem Simmeringi były wymieniane razem z łożyskami.
  13. Witam. Mam problem z moją Aprilią Mx 50. Jest ona z roku 2002 i posiada silnik minarelli am 6. Otóż wszystko zaczęło się jakies 8 miesięcy temu kiedy zrobiony w apce został szlif cylindra i wstawiony został nowy tłok. Zrobiłem wtedy na dotarciu około 1500 km, ponieważ ciągle puchł mi tłok(chciałem docieranie zakonczyc około 1000 km ale cały czas puchł jak chciałem trochę szybciej jechac). Kiedy oddałem apke do mechanika okazało się, że wszystkie łożyska w silniku mam do wymiany. Po wymianie problem nie minął. Kiedy rozebrałem w domu to cały cylinder był porysowany prawie jak po zatarciu, nie wspominając o tłoku. Okazało się, że szlif był za ciasno spasowany. Teraz kiedy założyłem nowy cylinder i tłok apka w ogóle nie ma siły. Ma problem żeby nawet wkrecic sie na 6000obr, strasznie dymi i pluje olejem. Podobnie było na tamtym cylindrze ale lepiej się wkrecała dopóki nie spuchł tłok. Przejrzałem już wiele for internetowych i nigdzie nie znalazłem rady na moje problemy. Proszę o pomoc.. Z góry dzięki :wink: Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...