Skocz do zawartości

Salwi

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Salwi

  • Urodziny 04/16/1994

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Parczew

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VFR
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4797792
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Salwi

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Miałem podobny problem. Krótkie były ok, natomiast długie działały jak chciały. Jak kolega wyżej napisał sprawdź styki, może któraś kostka Ci przyśniedziała albo (jak było w moim przypadku) jeden z kabelków urwał się i nie łączy dobrze w kostce.
  2. Witam, Ja swoją Halinę co prawda garażuję, jednak jest to nie ogrzewany garaż. Przed pierwszymi mrozami wymieniłem płyn chłodniczy, co by wredne mrozisko nie chwyciło mi obiegu :) Bak zalany do 3/4, łańcuch dobrze nasmarowany, stoi na stopce centralnej (co by biedny amortyzatorek troszkę odpoczął :)), akumulator w domu. Jak już wspomniałem jest to nie ogrzewany garaż i ma również swoje lata, remont planuję dopiero na wiosnę więc i ma gdzieś jakiś przeciek w dachu. Zarówno z tego jak i z powodu kurzu motorek przykryłem również poliestrem (górna część pawilonu ogrodowego :rolleyes: ). Czy powinienem jeszcze w jakiś sposób zabezpieczyć Halinę czy wystarczy to do wytrwania do przyszłego sezonu? Pozdrawiam.
  3. Witam. Mam problem z Aprilią RS 50 z 2002r. Zimny silnik uruchamia się bez problemu, natomiast kiedy się zagrzeje wolne obroty samoczynnie wzrastają do ok. 5 tyś. po czym gaśnie silnik i nie można go już odpalić. Dopiero po odczekaniu dłuższego momentu można ją odpalić znowu. Czym może to być spowodowane? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  4. Witam serdecznie! Mam do sprzedania Aprilie SR 50 LC z 1997r. Zarejestrowana w Polsce, zadbana. Stan skutera oceniam na Bdb+. Sprawuje się idealnie, jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Silnik nigdy nie był katowany, a prędkość jaką osiąga to 80-90 km/h. Zostały w niej wymienione: -Sprzęgło - Centralna sprężyna (czerwona hebo) - Sprężynki w sprzęgle ( niebieskie Top Racing) - Rolki ( Obecnie 5,5g) Cena jaka mnie interesuje to 2,500zł do negocjacji. :wink: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=944815951 Pozdrawiam! :smile: :icon_rolleyes:
  5. Okej, rozumiem. Czyli przy szukaniu "tej jedynej" kierować się silnikiem i gaźnikiem? Dziękuje wszystkim za pomoc! :lalag: :notworthy: :smile:
  6. Witam serdecznie! Powoli przymierzam się do kupna motoru jakim jest Aprilia RS 125. Prawko jest już w drodze, więc najwyższa pora zacząć rozglądać się za jakimś moto. Ostatnio wpadła mi w oko ów Aprilia, i tak zastanawiam się nad jej kupnem. Jednak myślałem nad tą wersją mocniejszą, jaką jest RS GS. Tutaj kieruje do Was pytanie - Jak nie wpaść i nie dać się oszukać przy zakupie motoru? Jak odróżnić zwykłą Aprilie RS od Aprilii RS GS? Wiele osób sprzedają motor tak naprawdę nic nie wiedząc o nim. Natknąłem się już kilka razy na przypadek, gdzie ludzie sprzedają motor mówiąc że jest to wersja RS GS, choć tak naprawdę jest to zwykła RS. Wiem, że GS jest mocniejsza, posiada ok. 44 KM a zwykła zaledwie ok. 30-33KM, jednak czy da się to jakoś sprawdzić? Jak odróżnić je, i nie dać się nabrać? :rolleyes: Pozdrawiam! :wink:
  7. Ktoś się może orientuje jak to najlepiej zrobić, aby szybko to nie odpadło i ładnie wyglądało? Pozdrawiam.
  8. No właśnie... Scansol bardziej do polerki przekładni niż plastików :icon_biggrin:
  9. Witam wszystkich. :icon_biggrin: Przez okres zimy planuję odnowić plastiki pod nogami i pod kierownicą. Farba zaczyna sama odpadać, do tej pory maskowałem to czernidłem, ale szybko odpadało, więc planuję odnowę. Słyszałem różne wersje, plastiki spryskać scansolem. Można, farba zejdzie, a co się stanie z plastikiem? Zeskrobać jakoś stary lakier (jak?), czyścić papierem wodnym 600, 800, 1200, podkład do plastików i czarnym akrylem (połysk)?? Może doradzicie jakiś lepszy, sprawdzony sposób? Pozdrawiam Salwi. :crossy:
  10. Witam. Ostatnio dużo rozważałem nad cbr'ką 125, nsr'ką 125 i rs'ką 125. Prawko A1 właśnie mam w planach zrobić, i tak dylematuje, co lepsze. Pod względem mocy niby najlepsza jest RS'ka (34 km), jednak nie należę do grona osób lubiących mieć coś takiego samego jak inni (kumpel właśnie też kupuje RS'ke 125). W najgorszym wypadku zakupie RS'kę jednak zastanawiam się, co myślicie o NSR'ce albo CBR'ce. CBR 125 ma zaledwie 14 km, NSR'ka ciut więcej (ok 28 km). Zastanawiałem się właśnie nad NSR'ką. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam.
  11. Witam. Od razu mówię, że nie jestem posiadaczem TZR'ki jednak miałem okazję przejechać się kilkakrotnie TZR'ką 50 oraz Aprilią RS 50, więc mogę coś powiedzieć. Pierwsze wrażenie jest takie: TZR'ka jest dłuższa i chudsza od RS'ki i mniej wygodna. Co do osiągów RS'ka i TZR na pakiecie seryjnym idą podobnie(110km/h), różnica między RS a TZR to może jakieś 5-10 km/h. CBR'ką ani NSR'ką nie latałem, jednak już ktoś wyżej mówił na Twoim miejscu zastanawiałbym się nad wyrobieniem prawka i zakupem prawdziwego sprzętu :wink: Osobiście sam zastanawiałem się nad kupnem CBR 125/50 jednak u mnie by był problem, ponieważ będzie słychać że to nie 50 a na prawko jeszcze muszę poczekać parę lat. Pozdrawiam.
  12. Witam wszystkim! Jak w temacie, proszę Was o radę. Aktualnie śmigam Aprilią SR 50 LC 96 rok, jednak zamierzam przerzucić się na coś ciut większego, ponieważ fakt - kupiłem tą SR za marne pieniądze (2000zł) ale nie opłaca mi się już w nią inwestować, dla tego zamierzam sprzedać ją, a kupić coś lepszego. Myślałem nad kupnem Aprili SR 50 2000 rok max, ponieważ zależy mi na tym aby to był silnik Minarelli i nie Di-tech. Do dyspozycji będę miał jakieś 7-9 tys. Myślałem właśnie nad kupieniem tej SR za jakieś marne pieniądze (2-3 tys.) ładne malowanie i tuning na klasę Sport (80ccm). Rozważam również kupno Aprili RS 80/50, rok do 04-05. Tylko właśnie tutaj jest dylemat. Nie wiem jak w tych RS'kach jest z mocą i i przyśpieszeniem. Aktualną SR'kę mam zrobioną bardziej Vmax niż moc, jednak teraz marzy mi się bardziej pod moc SR/RS. Chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat, co byście mi doradzili? Pozdrawiam. :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...