Skocz do zawartości

babs

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O babs

  • Urodziny 01/10/1983

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CRM 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    krosno

Osiągnięcia babs

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. tak są szpilki wychodzące od cylindra na które nachodzi 'głowica' i nakrętki. śluzarz nie wpadłbym na to :icon_razz: sprubuję - dzięki wielkie pozdrawiam.
  2. cze... to znowu ja nie chciałbym być zbyt natrętny, ale mam kolejne pytanie to że mam żeliwny cylinder to już oczywista sprawa! moje pytanie brzmi na górze cylindra znajduję się kilka śrób dzięki którym mocuję się na niego pokrywę, no i dwie z tych śrub były ukręcone tzn. nie są już częścią tego cylindra tak więc nie ma opcji by komora sprężania była szczelna. czy istnieje opcja wstawienia nowych śrób, w miejsce starych ukręconych? desperacko proszę o wsparcie !!! :banghead: i pozdrawiam.
  3. no tak :biggrin: ale wydaję mi się że jest żeliwny i ma wstawioną tyleję choć pokrywa zdaję się być właśnie aluminiowa hmm jest to możliwe?
  4. oki. dzięki za wskazówki zabieram się od razu do poszukiwań na temat tego 'nicasilu' aczkolwiek coś się mi obiło już o uszy że głównie w 125 podchodziły tłoki pod nicasil... hmm? pozdruwka!
  5. umprzejme dzięki, to prędkościomierz sprubuję założyć stary choć jest troszkę pękniety może uda mi się go skleić, warzniejszą w sumie teraz dla mnie kwestią jest ten cylinder właśnie; czym jest nicasil, jak go rozpoznać/zcharakteryzować?
  6. witam może ktoś wie gdzie mógłbym kupić prędkościomierz do hondy crm250? czy ktokolwiek może pomuc w temacie 'wrzystko o hondzie crm 125/250? plz. chciałbym też zapytać gdzie najlepiej robić szlif cylindra? i czy po wyszlifowaniu można go samemu zakładać tzn. jest to trudny proces? czy chodzi głównie o gładż wewnętrzną?! pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...