Skocz do zawartości

yamaR1

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O yamaR1

  • Urodziny 02/23/1980

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia yamaR1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Przyszła sprężyna, z ciekawości ją pomierzyłem i była o 0,2 wyższa od starej. Złożyłem wszystko i jest jak trzeba, nic się nie ślizga. Dzięki za wszystkie posty. Pozdrawiam
  2. Rzeczywiście dane znalazłem, dzięki. Po pomiarze wychodzi, że nie na wszystkich ,,płytkach,wypustach'' tej sprężyny jest wymiar 6,5 mm. Mój pomiar to 6,5 do 7,0 mm. Nie wiem czy te 0,5 mm robi różnicę. Mimo wszystko zamówiłem nową sprężynę (koszt prawie 200 zł) i jak dylko przyjdzie, złożę to wszystko w całość i dam znać co wyszło.
  3. W serwisówce nie ma słowa o wymianie sprężyny ani tym bardziej nie podają żadnych wymiarów i tutaj jest problem. Jeśli ktoś ma serwisówkę z wymiarem (wysokością) tej sprężyny to proszę o linka lub o info.
  4. Z regulacją jest wszystko ok. na klamce oraz przy pokrywie.Coż ,chyba zostanie wymiana sprężyny.
  5. Tam jest zamontowana jedna centralna sprężyna,której nie wymieniłem,wizualnie nie widać na niej żadnych uszkodzeń.
  6. Witam Po wymianie spalonego sprzęgła na kevlarove EBC (w oznaczeniu producenta SRC) oraz po założeniu nowych przekładek Lucasa, sprzęgło nadal się ślizga na wysokich obrotach. Linka jest wyregulowana dobrze. Dodam,że tarcze były moczone 1 dzień w oleju i następnie założone na kosz. Olej jakiego używam to Castrol Power Racing 1, 10W50. Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to, to, że po zagrzaniu silnika oraz przejechaniu celem sprawdzenia, dystansu około 5 km i ponownym rozebraniu sprzęgła zauważyłem że na tarczkach nie ma prawie oleju, wydawało mi się zupełnie suche. Pomóżcie, w tym temacie, co może być powodem,że się ślizga. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...