Skocz do zawartości

mariusz92

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mariusz92

  • Urodziny 01/12/1992

Osobiste

  • Motocykl
    BETA KR 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6793507

Informacje profilowe

  • Skąd
    Małopolska/Podolsze

Osiągnięcia mariusz92

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zawieszenie polecam z charta lub simka-sam mam z charta,super sprawa.Wyczyść gaźnik,ustaw zapłon 1.8mm przed GMP zobacz w jakim stanie jest tłok,cylinder
  2. mariusz92

    BETA KR 50

    Witam. Nie wiedziałem gdzie zamieścić temat ale myślę ze dobrze wybrałem. Wiec tak kupiłem Bete kr 50 od znajomego,który przywiózł nią z Austrii,złożyłem silnik tak jak trzeba i mam kilka pytań,lecz pierw napisze to co o nim wiem To co pisze na silniku -BETA 4M 2 -DGM OM -MADE IN ITALY -głowica-BT-B4 -cylek-BT-A4 -króciec-BT-C4 -pompka oleju dellorto-s12 O silniku mogę powiedzieć tyle -LC -na membranie do cylindra -tłok 1-pierścieniowy,pierścień umieszczony tuz pod denkiem przekrój pierścienia to tak jak by "L" a nie tak jak np w jawce kwadrat cy tam prostokąt -denko tłoka płaskie -4 biegi -zapłon i cała elektronika DUCATI oto kilka fotek http://img36.imageshack.us/gal.php?g=img1165m.jpg A teraz moje pytania: -co to za silnik??Jakiś model Minarelli ?? -gdzie dostane do niego cześci?? -czy jak ten moduł który jest na zdj zastąpie nowszym o takim http://moto.allegro.pl/item700964337_cewka...ti_aprilia.html to silnik bdz pracował tak jak należny -istnieją do niego jakieś części tuningowe?? -i czy ten mto jest wart 300zł-tyle za niego dałem jest z papierami austriackimi,brak jest plastików Z góry wielkie dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...