Skocz do zawartości

toolman02

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Iława

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R 600 K5
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia toolman02

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. SUZUKI GSX-R 600 K5 (2005) BEZWYPADKOWY PRZEBIEG: 28 000 PO WYMIANIE PŁYNÓW, FILTRU POWIETRZA (K&N), ZĘBATKI ORAZ ŁAŃCUCHA. MOTOR Z FABRYCZNYM WYDECHEM, OPONAMI METZELER RACETEC (TOROWE - BARDZO MIĘKKIE), KIERUNKOWSKAZY MAŁE, Z BIAŁYMI KLOSZAMI ORAZ PRZYCIEMNIANĄ SZYBĄ. DO KOMPLETU DORZUCAM "ZADUPEK", ORYGINALNE KIERUNKOWSKAZY ORAZ JASNĄ SZYBĘ (FABRYCZNĄ). STAN MOTORU ZARÓWNO WIZUALNY JAK I TECHNICZNY - BARDZO DOBRY. NR. KONTAKTOWY (SZYMON): 515958221 ADRES @: [email protected] CENA: 17 000 (do negocjacji) strona, na której możecie obejrzeć zdjęcia: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1736377 Polecam i pozdrawiam, Szymon
  2. SUZUKI GSX-R 600 K5 (2005) BEZWYPADKOWY PRZEBIEG: 28 000 PO WYMIANIE PŁYNÓW, FILTRU POWIETRZA (K&N), ZĘBATKI ORAZ ŁAŃCUCHA. MOTOR Z FABRYCZNYM WYDECHEM, OPONAMI METZELER RACETEC (TOROWE - BARDZO MIĘKKIE), KIERUNKOWSKAZY MAŁE, Z BIAŁYMI KLOSZAMI ORAZ PRZYCIEMNIANĄ SZYBĄ. DO KOMPLETU DORZUCAM "ZADUPEK", ORYGINALNE KIERUNKOWSKAZY ORAZ JASNĄ SZYBĘ (FABRYCZNĄ). STAN MOTORU ZARÓWNO WIZUALNY JAK I TECHNICZNY - BARDZO DOBRY. NR. KONTAKTOWY (SZYMON): 504350768 ADRES @: [email protected] CENA: 18 000 (do negocjacji) strona, na której możecie obejrzeć zdjęcia: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=714573387 Polecam i pozdrawiam, Szymon
  3. Wyskoczył błąd "_C28". Co dalej z tym robić?
  4. Mógłbyś przybliżyć mi jak to zrobić?
  5. Witam, mam spory problem z moim motorem (GSX-R 600K5). W czasie jazdy zapaliła mi się czerwona kontrolka (nie od oleju gdyż symbol oleju zniknął) i na wyświetlaczu miga na przemian z temperaturą oznaczenie "FI" bądź "F1", motor odcinał mi przy około 160km/h, a teraz ma problem z odpalaniem, odpala lecz trzeba dłużej go pokręcić. Z czym może być to związane? Jeśli ktoś miał taki problem i udało się go zwalczyć, proszę o pomoc, aha, wspomnę jeszcze, że motor jest po wymianie płynu chłodniczego oraz oleju i filtra. Z góry dzięki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...