Skocz do zawartości

McGiver

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O McGiver

  • Urodziny 03/05/1979

Osobiste

  • Motocykl
    CB 1000 Super Four
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8760795
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia McGiver

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. z tym oryginalnym pierwszym tłumikiem za kolektorem pod spodem cisza bez tłumika końcowego jak z komara 50 :buttrock: :buttrock: :buttrock: a ostatni mój motorek to była cezet350 :buttrock: 12 lat temu :biggrin: w miedzyczasie jeździłem sobie na szlifierkach moich ziomków, ale takie leżaki mnie nie interesują; zarejestrowałem CeBulke 3 dni temu, wymieniłem oponki, zrobiłem przeglądzik, i naganiałem już ze 350 km. Oswoiłem sie co nieco z nią i jedno jest pewne , jakąś owiewke musze sobie założyć, bo powyżej 160km/h to już zaczyna sie walka z wiatrem masakryczna!!!
  2. Zastanawiam się czy może ktoś wie czy będzie pasował do cb1000 wydech kompletny od cbr1000f 4-2-1 lub 4-1. CB1000 ma stope centralną i tłumik po drodze i wszystko idzie bokiem, a cbr środniem i układ 4-2-1-2 w oryginale a sportowe wiem że są 4-1 do niej. tylko czy pasują do CB??????
  3. jak to wszystko złoże do kupy pojedzie do strojenia do speca od tego, on wie jak to ustroić żeby po takich modyfikacjach paliło to tyle co fabryka albo i mniej jeśli uzywa sie tego w celach turystycznych, no mocy za darmo nie ma, jak trzeba bedzie odkrecić to i tak swoje wyssie :) z wydechem yoshimura JEST TYLKO PROBLEM taki malutki: już nie jest produkowany. Jedyny jaki udało mi sie znaleźć to kompletny BARRACUDA. Cały czas sie zastanawiam czy jakiś od CBR1000f 4-2-1 albo 4-1 by nie pasował, ale z tego co widziałem na szybkiego to tam inzczej biegnie konstrukcja pod spodem bo w cb jest stopka centralna. Wczoraj poskładałem niunie do kupy i była jazda testowa, po osiedlu no i niestety........ nie wytrzymałem :icon_mrgreen: , założyłem całe ubranko i przejażdżka miała 40 km :biggrin: :crossy: :crossy: :crossy: :biggrin: Ale ONA ma jad!!!!!!! tylko wydech za cichy to go zdjąłem i na samym kolektorze pośmigałem :)
  4. co do opon to właśnie dzisiaj odebrałem dwie nówki metzeler ME Z4 170/60/18 i 120/70/18, rozrząd leży już przygotowany nówka ( 600 zł komplet), dysze dynojeta i filtr K&N zamówione, jedyne czego poszukuje to kompletnego wydechu 4-2-1 YOSHIMURA; motor stał 2 lata nie jeżdżony, oleje, filtry, przewody hamulcowe opony płyn hamulcowy zestawy naprawcze pompek hamulca i sprzęgła, i kupa innych gratów do wymiany. Ja jestem mechanikiem samochodowym wyspecjalizowanym w silnikach TDI VAG, i patrze że silniczek jest prosty i bardzo niezawodny w cb1000, ponoć dawca to motor CBR1000F tylko odprężony, inne wałki rozrządu, gaźniki i skrzynia 5-biegów. Wczoraj dokupiłem sobie chłodniczke oleju z przewodami od CBRy :) parę przeróbek i będzie tam pasować idealnie. co do fotek to proszę bardzo: http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi...74/81/679748169 http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi.../81/679748169_3 http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi.../81/679748169_4 otwierać za pomocą przeglądarki internetowej.
  5. jak w temacie, najlepiej używany, 4-2-1 lub 4-1, yoshimura, laser, albo jakiś inny markowy, ponoć pasuje od cbr1000f sc21 i sc24 byle był na jedną stronę, bez rozdzielacza pod spodem.
  6. Po długim, lecz nie namiętnym szukaniu wreszcie kupiłem co chciałem :) :biggrin: Piękną i wzrok przyciągającą Honde. rocznik 1995, naked cudo, 31000 km oryginalnego przebiegu ze wszystkimi papierami z serwisu od pierwszego właściciela. Kolor czarno-szary metalik. Sprowadzona z Francji. Pełny oryginał dorzucone tylko: tylny kufer, przednia ciemna szybka, wydech końcowy laser carbon pro d'or, podgrzewane manetki i światła awaryjne. Dwa ostatnie lata przestała w ogóle nie jeżdżona pod szmatą w przybudówce. Całość do wypielęgnowania w przerwie miedzy-sezonowej. Ale powoli do celu :) Ma jeszcze oryginalne opony z 1995 roku :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...