
Leski
Forumowicze-
Postów
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Leski
- Urodziny 01/14/1979
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Warszawa
Osobiste
-
Motocykl
W trakcie poszukiwań
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia Leski

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)
0
Reputacja
-
Witam Mam dwie kurtki do oddania. Myślę że się komuś za te pieniądze przydadzą. Pierwsza to IXS Phantom rozmiar L, Stary model jeszcze bez goretexu. Podpinka wypinana, membrana SoltoTEX, dużo kieszeni, dobre protektory, krój turystyczno "Dakarowy" kolorystyka czarna czerwona . Idealnie pasuje do paplania się w terenie przy obecnych warunkach Stan dobry, do odświeżenia, klamra plastikowa do wymiany (koszt 5zł). Druga to już wypasiona IXS Synergy Project Gore-Tex rozmiar chyba L , krój turystyczny, kolorystyka czarna. Wypinana podszewka kilka kieszeni, stanie BDB do odświeżenia. Ceny? Liczę na symboliczną 100 za Phantom, oraz 400 za Synergy. Zdjęcia mogę się zebrać i wrzucić. Dla zainteresowanych pomierzę wymiary. Chętnie odbiór osobisty w Warszawie 604 trzy sześć trzy 494 tomek.leski(małpa)gmail.com
-
exc 200 licznik telewizorek 2003
Leski odpowiedział(a) na Leski temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Dzięki za odpowiedź. Czytając manual zrozumiałem że zaczyna się świecić jak się przejedzie kilka metrów i podczas każdy pokazuje mth a jsk się stanie to przebieg. Czy po tej przeróbce działa normalnie gaszenie? Po d licznikiem jest taka klapka jak na baterie czy zmieniając ja da się skasować niechcący licznik? Wysłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk -
Witam Mam pytanie o instrukcję obsługi licznika. Czy on wyświetla tylko podczas jazdy? Czy jest jakaś bateria która trzeba wymienić? Jak się zmienia funkcje bo nie widzę żadnych przycisków? Widziałem ale jako dodatek zestaw przełączników ale u mnie tego niema. Idee manual nic nie pokazuje, poza duża ilością funkcji licznika.
-
EXC 200 a 250 2T różnice
Leski odpowiedział(a) na Leski temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Rozrusznik to żaden priorytet w 2T, ale że nie miałem nigdy kopki, oraz znając skompikowaną procedurę z manuala crf250x (zimne ciepłe zalane itp) fajnie było by mieć. Mam nadzieje że w 2T poprostu dynamicznie kopiesz i cala filozofia. Wiem że 250 to inna konstrukcja, ale czy bardziej wysilona w porownaniu z 200, bardziej awaryjna, wymagająca częstszych napraw tłok, spalanie w sensie zasięgu? itp. Nie mówi o tym co pisze serwisówka, ale bardziej z życia. Co do przymiarki, no nie mam niestety gdzie tego porównać, wszyscy moi znajomi w terenie to raczej przeprawowo na dużych bezsensownych kobyłach. Jak by ktoś w swojej grupie miał 200 i 250 w okolicach Warszawy to chętnie bym przymierzył. Tak jak pisałem na mocy mi nie zależy raczej mi nie zabraknie, chce mieć poręczną zabawkę. No i tu pytanie czy 250 aż tak rózni się od 200 jeżeli chodzi i poręczność. A może szukać 125, ale tutaj ze względu na słaby dół trzeba mieć dużo techniki aby nią dobrze jeździć. Może ktoś by miał jakiś link albo opis, jak się zmieniały te modele w danym roczniku. Poluje napewno na exc od 2003. Co dokładnie znaczy dbać w 2T, dobre olej, czyścić filtr? o czym tam w ogóle trzeba pamiętać. A czy da się jakoś poznać bez zaglądania do środka że tłok jest już na śmietnik? Czy jak korba wali to wali odrazu na maksa czy ma jakies stany pośrednie? skrzynie mają jakies wady, tj któryś bieg zawsze leci jak np legendy o yzf? Jaki koszt orientacyjnie remontu, tj tłok, uszczelki i co tam w ogóle przy okazji tej czynności się wymienia? Korba co drugi tłok? No i czy wymiena tłoka to prościzna, a czy tłoka i korby to raczej samemu ciężko? Ale nazbierałem [pytań hehe. -
Witam Sprzedaję sukcesywnie swoje cięższe zabawki i idę w kierunku hardenduro. Po sprzedaży g650x chcę coś naprawdę lekkiego do enduro (las, żwirownia, może okazyjnie tor). Staneło na exc 2T faworyt 200, ale jest tego nie wiele a widzę że trafiają się 250 w podobnych pieniądzach. Po przestudiowaniu tematu zastanawiam się czy przy moich dużych gabarytach i małym zacięciu sportowym, głownie weekendowa rekreacja, 250 będzie dobrą alternatywą z braku 200? Waga moja to ok 105kg, doświadczenie raczej amatorskie. Pytanie czy jest duża różnica w charakterystyce, w samej budowie i awaryjności/serwisowaniu (obiło coś mi sie o uszy że 250 jest bardziej wymagające i bardziej kosztowne) Które mają rozrusznik, niektóre mają niektóre nie, jakieś roczniki? No i czy warto 250 czy czekać na ładną 200?
-
Enduro tanie, na weekendy 2T
Leski odpowiedział(a) na Leski temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
NO tak bywa, lepiej wydurniać się w terenie niż glebić na asfalcie. Z wiekiem brzucho rośnie, a ćwiczyć się nie chce. Enduro złoty środek -
Enduro tanie, na weekendy 2T
Leski odpowiedział(a) na Leski temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Dzięki wszystkim za pomoc, raczej idę teraz od 200cm w górę. 4T cały czas biorę pod uwagę, ale te z obecnej epoki. Jak ktoś ma to proszę o stronę, link lub kilka gdzie będzie napisane co ile i co się robi, wymienia, np w takiej WR400 lub DRZ400 EXC400, jakie są odmiany, dane techniczne itp. -
Enduro tanie, na weekendy 2T
Leski odpowiedział(a) na Leski temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
DR i TT, znam już temat, ale nie uśmiecha mi się płacić 5 tys. za sprzęt z 90-95 roku, nie ta epoka. Raczej wolę dołożyć i mieć coś po 2000, konkretnego. Dwa że to chyba kloce, waga, i zawias słaby. Podeślij coś o tej sztuce na priv. Oczywiście przeglądam allegro, przegląd rynku jakiś mam. Co do 4T, to biorę pod uwagę jakieś nowe konstrukcje może DRZ, albo WR, ale to już chyba ma po 130 kg i więcej? a raczej szukam czegoś lekkiego do zabawy, bo przejechać przez las to przejadę i swoim DLem. Interesuje mnie coś co jest stworzone do poniewierania, co w razie nauki, częstych gleb itp. nie popsuje się lub nie rozsypie na kawałki. Jak byście mieli jakaś dobrą stronkę z danymi technicznymi waga itp, no i harmonogramem przeglądów proponowanych 4T to poproszę. -
Enduro tanie, na weekendy 2T
Leski odpowiedział(a) na Leski temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
NO raczej liczą się dla mnie bardziej gabaryty sprzęta niż moc. Te 40km mi raczej wystarczy na jesień, wiosnę. Dalej się pomyśli. KTM dla tego że jakoś chyba klasa sama w sobie. i 125 exc to chyba duża przepaść pomiędzy japońskimi 125? Zawias i gabaryty ze względu na moją masę. Chętnie bym wziął jakąś hondę np CRE250 ale tego jak na lekarstwo, czy dużo różnią się CR250? brak homologacji bym przebolał, ale boję się że charakterystyka już crossowa. Czytam podobne tematy już od dłuższego czasu. Niestety wszystkie pod młodych wariatów, po 15-17lat. Na razie doszedłem do wniosku że 2t będzie fajniej i taniej. Tylko teraz męczy mnie dylemat, czy szukać na siłę enduro, czy jednak crossa bez homologacji. Z teorii wiem że inne przełożenia inna charakterystyka silnika i zawieszenia, ale czy to tylko teoria, a ja na początku i tak nie zauważę różnicy. Co do exc 250, to już chyba całkiem inny silnik, no i raczej za mocne. optymalnie 200, ale drogie. Macie może jakiś link z danymi technicznymi endurasów? 4t i 2t. Zobaczył bym jak te 4setki wyglądają. -
Witam Szukam dla siebie enduro, tak do amatorskiego pomykania w niektóre weekendy. Chcę na to wydać około 5 tyś, mogę oczywiście dojść do 10tyś, ale na takie potrzeby to raczej będzie mi szkoda. Tak doświadczenie większość szosowo, szutrowo, obecnie DL650. Warunki fizyczne dość duże, 185 cm i 105kg, wiek po 30. Jazda to głownie pobliskie lasy, jakieś błotka, tor to tylko dla poprawienia techniki. Mistrzem klucza nie jestem, ale z serwisówką raczej sobie poradzę lub się nauczę. Skłaniam się najchętniej w stronę 2 suwów, przy tym budżecie mniejsza szansa na trafienie miny. Dwa koszt ewentualnego remontu dużo mniejszy. Pasujące mi najbardziej w odpowiedniej kolejności: KTM EXC 200 pewnie sponiewiera, ale może nie znudzi się szybko. KTM EXC 125 Dalej nie wiem, może jakieś DT125 nie wiem co jeszcze warte uwagi w 2T przy moich warunkach Co Wy na to czy w dolnych granicach ceny da się coś naleźć wartego uwagi?