BMW R1150GS Adventure Model R21 Rocznik - 2002 Przebieg na dzień dzisiejszy - 53247 km Kolor srebrny. Jestem trzecim właścicielem. GS-a kupiłem od kumpla, który sprowadził go z Niemiec i cieszył się nim przez miesiąc. Szykowałem go i kompletowałem na wyprawę życia a spotkała mnie proza życia i jestem zmuszony go sprzedać. Oprócz tego co wyszło z fabryki zostało zamontowane: - stalowy oplot na przewody, - podwyższenie kierownicy dla lepszej jazdy na stojąco, - gmole Hepco Becker (najlepsze na rynku gmole do GS-a), - stelaż i kufry Pancernika ADV oraz worki do kufrów. Zamontowany na kufrach stelaż na butelki na wodę oraz stelaż z kanistrem na paliwo lub olej, - zdemontowany katalizator i założony trójnik - większa moc, lepsze brzmienie ale spokojnie przechodzi badania techniczne, - zamontowany wydech leo vince, - tankbag BMW, - deflektor na szybę, - dorzucam klucz do filtra oleju, - dorzucam najlepszą książkę serwisową - Haynes, - mogę dorzucić blokadę na tarczę - hartmann, - dorzucam kilkuletnie gumy Metzeler Tourance exp, połowa zużycia. Obecnie mam założone Mitasy E10. Przód jeszcze da rade tył powoli zbliża się do wymiany, - na wiosnę zamontowany rewelacyjny Akumulator AGM MotoBatt, Jedynym minusem jest fakt, że trzeba będzie pobawić się ze zmianą uszczelniaczy do lag bo pocą się. W żadnym wypadku nie jest to jakiś poważy wyciek i nie zwiastuje to tragedii. Ja już na wymianę nie mam czasu ani możliwości, tym bardziej jak zacznę przy nim grzebać to jeszcze serce mi pęknie, że muszę go sprzedać. Koszt tego przedsięwzięcia jest niewielki jednakże cenę pomniejszę o koszt całościowy. Fotki na: http://tablica.pl/oferta/bmw-r1150-gs-adv-CID5-ID3KgLF.html