WIdzę ż mój temat wzbudził niezła dyskusję, ale to dobrze. Ceszę się żę tak dużo osób bierze w nim udział z każdym postem można nauczyć się więcej wyciągając pewnie wnioski. na dzień dzisiejszy wiem tyle że raczej nie dam sopbie sam rady z ustawieniem gaźników , za bardzo te podciśnienia falują, i jest to ewidentnie wina silnika być może nie jest juz w za dobrym stanie , ustawiłem koledze gaźniki za pomocą tego wynalazka , a tak się składało że kolega jechał kolejnego dnia do mechanika na przegląd przed sezonem więc chciałem sprawdzić jaka jest dokładność takiego domowego ustawiania. po odebraniu moto z garażu okazało się że chyba całkiem spora ponieważ mechanik nie widział konieczności dalszej regulacji po sprawdzeniu parametru podcisnienia, więc wniosek może być z tego jeden. szkoda tylko że ja nie mogę z tego skorzystać. na dzień dzisiejszy jedynym ratunkiem dla mnie jest mechanik i wcalęsię tego nie boję. a wakuometr zrobiłe nie dlatego żeby zaoszczędzić, no chociaż dobrawiadomo zawsze można by było być kilka złotych do przodu, ale zrobiłem to tylko dlatego że lubię nabierać nowe umiejętności . Jednak brak zaplecza narzędziowego czasem nie pomaga. ale dziękuję wszystkim którzy zabrali głos w tej dyskusji
ale oczywiście tematu nie zamykam cały czas proszę wpisywac jakies swoje doświadczenia i patenty związane z regulacją gaźników