Skocz do zawartości

BArtek-2007

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BArtek-2007

  • Urodziny 04/18/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Hyosung gt 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12105472

Informacje profilowe

  • Skąd
    NOwy Dwór Mazowiecki

Osiągnięcia BArtek-2007

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. WIdzę ż mój temat wzbudził niezła dyskusję, ale to dobrze. Ceszę się żę tak dużo osób bierze w nim udział z każdym postem można nauczyć się więcej wyciągając pewnie wnioski. na dzień dzisiejszy wiem tyle że raczej nie dam sopbie sam rady z ustawieniem gaźników , za bardzo te podciśnienia falują, i jest to ewidentnie wina silnika być może nie jest juz w za dobrym stanie , ustawiłem koledze gaźniki za pomocą tego wynalazka , a tak się składało że kolega jechał kolejnego dnia do mechanika na przegląd przed sezonem więc chciałem sprawdzić jaka jest dokładność takiego domowego ustawiania. po odebraniu moto z garażu okazało się że chyba całkiem spora ponieważ mechanik nie widział konieczności dalszej regulacji po sprawdzeniu parametru podcisnienia, więc wniosek może być z tego jeden. szkoda tylko że ja nie mogę z tego skorzystać. na dzień dzisiejszy jedynym ratunkiem dla mnie jest mechanik i wcalęsię tego nie boję. a wakuometr zrobiłe nie dlatego żeby zaoszczędzić, no chociaż dobrawiadomo zawsze można by było być kilka złotych do przodu, ale zrobiłem to tylko dlatego że lubię nabierać nowe umiejętności . Jednak brak zaplecza narzędziowego czasem nie pomaga. ale dziękuję wszystkim którzy zabrali głos w tej dyskusji ale oczywiście tematu nie zamykam cały czas proszę wpisywac jakies swoje doświadczenia i patenty związane z regulacją gaźników
  2. łee no fuck ja wolę sam się z tym pobawić hah, a tematu nie znalazłem
  3. WItajcie. MAm problem z synchronizowaniem gaźników posiadam motor marki Hyosung gt 125 z 2003 roku.z silnikiem V2 ( to nie żart poważnie mam dwa cylindy w takiej małej pojemnośći mam dra gaźniki ) Otóż skonstruowałem sobie prosty wakuometr "U rurkę", mianowiecie rurka długości 3 m, do niej nalałem cieczy wiadomo jeden koniec rurki do wypustki w jednej gardzieli , a drugi koniec do drugiej wypustki w drugiej gardzeli. I tak jak trzeba kręce śrubką od przepustnicy tak by poziom cieczy w rurce ustalił się na tym samym poziomie, problem jest tego typu że gdy przy obrotach 1800 ustalę poziomy cieczy to przy większych obrotach zupełnie mi sie wszystko rozjeźdza . powtarzałem czynnośc kilka razy, raz przy obrotach 1800 a drugi raz główną śrubą od odbrotów ustawiłem 3000 i regulowałem przepustnicę do momentu wyrównania , a po tym oniżyłem obroty znowu do 1800 i znowu dupa wszystko się rozjechało. Pytaniejest następujące przy jakich obrotach silnika synchronizować gaźniki, i czy takie zjawisko jest normalne?? za pomoc będe wdzięczny :bigrazz:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...