Skocz do zawartości

LOLSON

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O LOLSON

  • Urodziny 04/02/1976

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA VTX 1300
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    RADOM

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.hoorn.org.pl

Osiągnięcia LOLSON

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. LOLSON

    Powitalnia Radomska

    Witam i z miejsca zapraszam wszystkich na motocyklową imprezę! O 2-letniej podróży na motocyklu BMW GS 1200 po wszystkich państwach obu Ameryk opowie Jarek Bajkowski. Będzie też mowa o planowanej wyprawie na trasie Kraków-Murmańsk. Wstęp wolny. 23 luty (wtorek) 2010, godz. 19.00 Strefa G2 ( Al. Grzecznarowskiego 2, Radom) Więcej informacji na... www.hoorn.org.pl
  2. Witam, zapraszamy wszystkich zainteresowanych na wyjątkowe spotkanie z podróżnikiem Jarkiem Bajkowskim, który na motocyklu BMW GS 1200 przejechał w 2 lata przez wszystkie kraje obu Ameryk. W programie wykład, pokaz filmów, fotografii, panel dyskusyjny, itp. Wstęp bezpłatny! Kiedy? 23 luty (wtorek), godz. 19.00 Gdzie? Klub STREFA G2 Więcej informacji na... www.hoorn.org.pl
  3. Oj, umęczysz się na tej 250-tce. Daj sobie spokój. Tak przynajmniej 450-500 metrów sześciennych lepiej jakbyś wybrał. Jak kupisz 250 to będziesz niezadowolony i cały czas myślał o zmianie na większy.
  4. Motocykle te są wyprodukowane w taki sposób aby wytrzymały nawet jazdę a dokładnie korek nawet w gorącej Italii tak więc powinny spokojnie wytrzymać w naszych warunkach. Lepiej zatem udaj się do mechaniora z tą twoją chłodnicą. A może Ci atrapę wcisnęli ;-)
  5. Jak drży i rży to daruj sobie ten sprzęt ;-)
  6. Trzeba amortyzatory dopompować. Fabrycznie nie są nastawione na nasze polskie, niezbyt dobrej jakości drogi.
  7. Jak nie jeździłeś 14 lat na motorze to lepiej kup coś mniejszego np. DragStara 1100. Jest lżejszy i łatwiejszy w prowadzeniu od VTX 1300. A jak sobie sezon czy dwa wyjeździsz to przesiadaj się na VTX-a. To świetne moto.
  8. Kiedyś oglądałem bebechy silników po długich testach różnego paliwa. Pb 98 mniej syfu w silniku zostawia a nawet potrafi oczyścić pozostałości po Pb95 a o silniczek trzeba dbać i te parę groszy więcej można wydać choć mocy więcej nie wyczujesz.
  9. VTX 1300 to świetny wybór tylko jak ważysz powyżej 100 kg to lepsze będzie VTX 1800. Nisko tylko skubany chodzi i trzeba uważać na ostrzejszych zakrętach bu lubi iskry sypać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...