Skocz do zawartości

kerm

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kerm

  • Urodziny 10/29/1976

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki TR 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3037474

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Osiągnięcia kerm

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Proszę o pomoc - podpowiedzi co jeszcze powinno się sprawdzić. Na ssaniu wszystko jest oki, po wyłączeniu ssania dalej jest oki, dopiero po przejechaniu jakiegoś kilometra,dwóch silnik wyłącza się na wolnych obrotach nie da się tego wyregulowąć po podniesieniu obrotów i tak się wyłącza. Na wysokich obrotach zaczyna dymić na czarno, świeca robi się okopcona. Jak jest zimny wszystko jest oki, silnik ma moc, przebieg silnika to 27 tys. km. Gaźnik był czyszczony już 2 razy nie zauważono żadnych wad, regulator napięcią wymieniony. Świeca 2 razy wymieniona. Bardzo żadki motocykl Kawasaki TR 250 import japonia, czterosów na jednym cylindrze, gaźnik kehin cvk32, silnik taki sam jak w Kawasaki Estrella. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrowienia! Emil
  2. Witam, Miałem taką z roku 93, miała restrykcje założoną w gaźnikach, wszystkie czesci sa takie same jak w 600, ja założyłem gaźniki z 600tki i wtedy zaczeła smigać 150 bez problemu, generalnie nie miałem żadnych problemów brała trochę oleju, bardzo tolerancyjny na błędy motocykl. Niestety nigdy nie udało mi się znaleźć manuala nawet w jezyku angielskim tylko po japońsku. Pozdrowienia! Emil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...