
pin head
Forumowicze-
Postów
45 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O pin head
- Urodziny 04/06/1976
Informacje profilowe
-
Lubię
motocykle,do tej pory weterany,teraz pora na zmianę
-
Skąd
wolbrom MAŁOPOLSKA
Osobiste
-
Motocykl
road star 1600.....99r.
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://[email protected]
Osiągnięcia pin head

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
WITAM JA Z INNEJ STRONY.JESTEM NA ETAPIE OBNIŻENIA ZAWIESZENIA,ROZEBRAŁEM TYŁ,WYMONTOWAŁEM KOŚĆ,BARDZO PROSTA OPERACJA,DELIKATNIE MUSIAŁEM ZESZLIFOWAĆ,BO PO OBRÓCENIU WADZIŁA O MOCOWANIE AMORTYZATORA.JESZCZE NIC NIE MONTUJĘ,PONIEWAŻ ZASTANAWIAM SIĘ NAD ZMIANĄ CHARAKTERYSTYKI SPRĘŻYNY,BO OBAWIAM SIĘ ŻE PODCZAS JAZDY Z PASAŻERKĄ OPONA BĘDZIE TARŁA O BŁOTNIK. MOŻE KTOŚ MA JAKIŚ PATENT,MOŻE JAKIŚ PIERŚCIEŃ POD SPRĘŻYNĘ LUB COŚ PODOBNEGO.. PS.Atak w ogóle,to ile obniży mi się tył....POZDRAWIAM
-
witam wszystkich zastanawiam się nad kupnem wydechu vanc-hines 2w1 do road stara i dlatego proszę o radę czy warto,czy to ma sens.Nie słyszałem z bliska jak gra wydech VANCEA 2W1,wygląda fajnie,ale nie o to tylko chodzi... :crossy:
-
OK.DZIĘKI..POZDRAWIAM
-
:notworthy: Ja trochę z innej strony.. kupiłem filtr powietrza K&N,nie jest od YAMAHY,to jest chybo coś od HD jest okrągły o śr. 15 cm. i gruby na 5 cm. wlot fajnie umiejscowiony,bo z boku przy samej krawędzi,otwór idealnie pasuje na gażnik,jest on z świetnym chromowanym deklem ale nie o to mi chodzi.Po założeniu odpaliłem sprzęta i mam wrazenie,że praca jest jak by inna,fajnie się wkręca na obroty,ale to nie to.Poczytałem sobie na forum na temat dysz i stwierdziłem,że to nie jest bułka z masłem :banghead: Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o radę.. ps.wydechy też zmienione..
-
Jeżeli masz już jakieś doświadczenie,to 750 stanowczo za mało,uważam,że nic nie zastąpi cali sześciennych.Co do VTX,to mój kumpel jeżdzi 3 sezony na VTX 1300,jest zadowolony,ale na dłuższych przelotach ok. 400 km. wysiada,a jest naprawdę "twardy",chyba pozycja kierowcy nie każdemu pasuję.Ja jeżdżę Road Starem 1600,zeszły sezon ok. 14 tys.km. :crossy: jak dla mnie rewelacja,zdażało mi się 500 km. od szczała,pozycja kierowcy znakomita,no i ta praca silnika,po za pracą H-D nic jej nie dorówna,niesamowicie żywotne silniki,ale wybór należy do Ciebie.Jezeli się zdecydujesz na VTX to tylko 1800,bo po jednym sezonie możesz się zastanawiać,czemu nie wybrałem 1800. PS.masa ciała nie ma tu żadnego znaczenia,zawsze można ręce przypiąć pasami do kiery,żeby Cię nie porwało....ale to tylko żart....JEZELI KTOŚ MÓWI ŻE JESTEŚ DROBNIUTKI,TO NIECH POWIE KTO MUSIAŁBY JEŻDZIĆ 7,5 LITROWYM HOSS-BOSSEM,CHYBA MONSTRUM :flesje:
-
Brałem pod uwagę opcję dotykania kolanem,napewno nie jest to fajne,raczej z tego zrezygnuję,będę szukał innego akcesoryjnego,mniejszego od oryginału,lub wymienię wkład na K&N i posłucham rady Pitera...
-
widziałem,i nawet mam gdzieś fotki pompki umieszczonej nad samym gażnikiem,znalazłem to na niemieckim forum http://www.wildstar-fan.de/wildhome.html Spróbuję ją tam umieścić,ale tam jest bardzo ciasno.
-
No i chyba dam sobie z nim spokój,widziałem nie raz na zdjęciach maszyny z okrągłymi filtrami,które mają na bocznej ściance nacięcia(wloty powietrza) szukałem takiego dla siebie ale nie znalazłem.. :evil: Jeżeli chodzi o pompkę paliwową,to wypiąłem ją z nowego miejsca,położyłem na gażniku i na krótko podpiąłem.....no i ku mojemu zdziwieniu cykanie ustało..Teraz cyknie 2-3 razy i dośc,i to nie za kazdym razem,jednak droga była za długa do pokonania...Teraz pora na zaadoptowanie jej w okolicy gaznika.. :lalag:
-
Mam pytanko,czy warto kupic do road stara 1600,hypercharger którego można obejżeć na allegro aukcja (numer 893843686).Chodzi mi o to,czy poprawi się charakterystyka pracy silnika,czy zużycie paliwa się zmieni,no i najważniejsza sprawa,jazda w deszczu,czy nie utopi się w wodzie.. PS.w planie jest zmiana wydechów na VANCE,lub Road Burnery,żeby miały około 3"... ;)
-
wymieniłem dzisiaj filtr paliwa,jest to samo,zastanawia mnie tylko to,że pompka cyka przy każdym włączeniu prądu,bo skoro dobije paliwo do gażnika,to po co pompuje dalej.Robiłem próby wyłączając i włączając dopływ prądu i tak jest za każdym razem.....Jutro spróbuję na starych przewodach podpiąć pompkę zaraz przy gażniku,i zobaczę co się dzieje,bo możliwe,że zrobiłem za długą drogę do gażnika.....dzięki za rade :flesje:
-
witam mam pytanie odnośnie pompy.wywaliłem ją pod boczną puszkę,lewą,ciasno ale jest miejsce,przewody wychodzą pod plastikowym łącznikiem dekli bocznych.Na początku było chyba ok. ale pod koniec sezonu przy każdym wlączeniu prądu,w puszce obok manetki gazu,pompa na początku cyka około 5-7 sekund za każdym razem tak jakby nie mogła dobić paliwa...czy to normalne.....Wplanach jest zaadoptowanie pompy nad gażnikiem,jest tam troszkę miejsca.... :notworthy:
-
Ja od razu popuściłem linkę,ale to niewiele dało.Nastawiam się na wymianę tarcz,ale jest tego trochę i nie wiem na które się zdecydować. Na allegro ma kilku sprzedawcow,ceny od 200 do 500 zł, za same tarcze,i które tu wybrać :crossy:
-
Czy przyczyną może być jeszcze niewłaściwy olej. po zakupie wlałem Rev-Techa minerała 20W50,to co leją do H-D,było niezle,ale przy wymianie zmieniłem na to samo lecz MOTULA,i na wyższych biegach przy obciążeniu ślizga :flesje:
-
ok.dzięki,jeżeli nie znajdę,to będziemy gadać o malowaniu szparunków
-
Witam po dłuższej przerwie. Jestem na etapie malowania Road Stara,malowanie dwubarwne z wersji Silverado,stonowany zielony,i jakiś jasny beż wpadający w zielony,napewno wiecie o jaki kolor chodzi. Ten jaśniejszy chcę trochę przyciemnić,a tamten chyba będzie taki sam,i tu pojawia się problem. :banghead: Mam lekko uszkodzony szparunek na baku i nie mogę nigdzie go namierzyć,składa się on z trzech pasków obok siebie. Jeżeli macie jakieś namiary to będę bardzo wdzięczny. PS.po wielu próbach z gażnikiem doszedłem do porozumienia :lalag: