-
Postów
40 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O swen
- Urodziny 03/20/1970
Osobiste
-
Motocykl
SUZUKI DRZ 400S
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Gdańsk
Osiągnięcia swen

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Dzięki wrodzonemu refleksowi na szczęście się zorientowałem. U nas, na pomorskiej ziemi też są kamienie, ale narzutowe, tak coś ok. 2 ton sztuka. Na takiego żadna osłona nie pomoże, trzeba omijać. :icon_biggrin:
-
Słuchajcie, a co złego w tym, że jeździł po błocie? Przecież od tego są te motocykle. Jak ktoś tym jeździ to nie w niedzielę do kościoła. Jak kupiłem moją (anglik 2005) to dopiero czytając w domu ten VC5 znalazłem, że przy pierwszej rejestracji miała kolor niebieski, a ja w garażu miałem żółtą :icon_eek: Koleś zmienił plastki, bo pewnie coś połamał, a maszyna sprawuje się bez zarzutu, tylko regularne przeglądy i sprawy serwisowe... A zwróćcie uwag, że ta Suzi z ogłoszenia ma dość pogiętą osłonę silnika, więc było nie tylko po suchym i twardym (oj, zapomniałem o kamieniołomach, toć to Częstochowa) :smile:
-
Cześć chłopaki. Czy możecie mi podać jakieś miejsca w necie, jakieś linki do sklepów gdzie kupię okleiny na bak i osłony chłodnicy? Moje już wymiękają, a w sklepach, które znam są, ale tylko na RM lub RMZ - kiszka. Na allegro też nic nie ma. pozdrawiam.
-
Cześć, ja jestem z Gdańska. Ten motor wisi na aukcjach już od wiosny, nawet moj brat nim się interesował, ale wybierze chyba WR-ke. Właściciela niestety nie znam, ale Gniewino nie jest daleko. Tyle, że ja jestem teraz na wakacjach, ale jak będziesz jeszcze zaintersowany to mogę np. w sobotę 21-08 podjechać do gostka. :flesje:
-
Ja się nie podparłem (o tym to ja pamiętam) :cool: Wiesz, czasami moto wykonuje wraz z Tobą różne efektowne figury i ja taką wykonałem :buttrock: Miewasz takie chwile :icon_question:
-
Myślę, ze już sobie odpowiedziałeś. Też tak miałem parę razy. Jak mocniej zaparłem się o podnóżki to przerywało i szarpało jakby brakowało paliwa lub cóś... :icon_eek: A to poprostu pięta naciskałem na stopkę i powodowałem rozłączanie zapłonu, dodatkowo okazało się, że na trzpieniu tej stopki był jakiś opór i niedomykała się do końca. Ale kolega WD40 dał radę, a i piętę trzymam teraz trochę wyżej :wink: Powodzenia w opanowywaniu "wścieklizny", na jednym zakręcie moto okazalo się lepsze odemnie i teraz 6 tyg. w stabilizatorze kolana :banghead:
-
WR-ka ma ok 55. Te 40 na lasy zupełnie wystarczy. Kupuj i szalej chłopaku :crossy:
-
Eski maja gaźniki podciśnieniowe i w porównaniu z taką np. E to ciągną słabiej (opinia wyrobiona na podstawie wpisów kolegów z tego forum, bo sam E nie jeździłem :icon_razz: ) Ta WR-ka faktycznie była bardziej narowista i łapy wyrywała jak jej odkręciłem. Ale ja niewiele jeżdże na torach, a bardziej w terenie po szutrowych wiejskich i leśnych (tam gdzie można) drogach i sposób w jaki ciagnie S zupełnie mi odpowiada, a przełożenie mam fabryczne (bo czy oryginalne to nie wiem). Na 40 KM idzie pojeździć, a najlepiej to wsiądź na którąs DRZ-ke, wtedy wyrobisz sobie własną opinię :flesje:
-
Ostatnio śmigałem po torze z kumplem, który ma WR 450 (sprzęt trochę inny, wiem, ok. 115 kg). Na koniec zamieniliśmy się i stwierdził, że pomimo wagi tego moto całkiem dobrze mu się jeździło i dobrze oddaje moc. Jak napisał Lionix, nie jesteś typem Wołodyjowskiego to dasz radę. Ja czasami nieźle muszę się w lesie napracować, ale to głównie podczas trialowych prób pokonywania terenu. :flesje:
-
No takich rzeczy kolegom z forum chyba nie trzeba mówić :wink: My tu wszyscy dbamy o swoje sprzęty lepiej niż o kobiety i każdy z nas ma i zna na pamieć instrukcje obsługi :cool:
-
Faktycznie jakość lepsza, ale VholdR 1,2 Kzł, a GoPr 1,5 Kzł. Trochę drogo :icon_eek: Albo muszę się jeszcze nakręcić ne zakup (i dozbierać kasy) albo pozostanę przy zapisie moich wyczynów w pamięci szarych komórek :biggrin:
-
Mam pytanko, czy ktoś zna, ma lub zastanawiał się na czymś takim. https://ssl.allegro.pl/item1021338806_mini_...cam_atc_2k.html Ostatnio z kumplem śmigaliśmy na torze i filmowaliśmy nasze wyczyny zwykłą kamerką (jeden wtedy nie jeździł), ale fajnie by było założyć coś takiego na kask i puścić się w teren. Może macie doświadczenia z innym sprzętem to dajcie znać
-
Ja to miałem w zeszlym roku na jesieni. Diagnoza: nowy rotor od Olka, na który czekałem 7 tygodni, ale przy okazji mechanik zrobił mi przegląd z wymianą oleju :lalag: koszt: 950 PLN :icon_evil: Ale teraz śmiga
-
Witam. Nie mogę wykręcić bolców zabezpieczających klocki hamulcowe, zardzewiały. Lałem wszystko, nawet Colę i nic. Macie może jakieś doświadczenia lub pomysły. Może podgrzać :icon_question:
-
Za 50 zeta to Davo mi 3 przesłał, razem z kosztami wysyłki. W salonie firmowym też Ci sprzedadzą... ale razem z plastikiem za coś ok. 400 zł :icon_evil: Więc zostaje Davo...