Skocz do zawartości

Mariuszswitala

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mariuszswitala

  • Urodziny 04/01/1980

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3119178

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rybnik

Osiągnięcia Mariuszswitala

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Sprzęgło było wymienione w zeszłym sezonie i na nim jest zrobione 2500 km i wydaje mi się że od samego początku był taki objaw.
  2. Witam, poproszę o pomoc przy regulacji sprzęgła, odnoszę wrażenie u mnie jak ostro przyśpieszam jakby ślizgało, dadam że stojąc wrzucając jedynkę i puszczejąc sprzęgło moto zaczyna dopiero jechać gdy klamka sprzęgła jest już puszczona gdzieś 3/4, jaka powinna byc prawidłowa reakcja przy puszczaniu sprzęgła w którym momencie, oraz gdzie tam jest regulacja, jak do tego się zabrać, za odpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam
  3. Witam, dziś zauważyłem po odpaleniu VL 800 że nierówno grzeją się cylindry, motocykl pracował około 5 min, tylni cylinder zagrzał się szybciej ( nie można było go dotknąć ręką, natomiast ten przedni dopiero się rozgrzewał) dodam że motocykl odpalałem, także 2,5 miesiąca temu i nie sprawdzałem czy cylindry równo się nagrzewają, natomiast po odstawieniu moto do garażu na jesień wiem że tego problemu nie było, nie wiem czy to istotne ale motocykl odpalił bez problemu, pracuje równo, nic nie grzechocze i po przegazowaniu żadnych dziwnych stuków, schodzi z obrotów równo, czy to normalne że tylni cylinder zagrzewa się wcześniej, rok produkcji tego moto 2006 i przebieg 6500 mil.
  4. Może wiecie gdzie się uzupełnia płyn chłodzący, bo minimalnie widzę że muszę dolać pod bakiem widzę że jest wlew płynu, ale także pod osłoną z dołu lewą tą chromowaną także jest zbiorniczek z tym płynem i jest tam przedziałka min i max. W którym miejscu to dolewać.
  5. [email protected] No ty to masz zrobione profesjonalnie, ja niestety takiego talentu nie mam :), bardzo fajne moto.
  6. Ja paski przełożyłem przez to duraluminium do którego jest przykręcona lampa i z mocowaniem nie było problemu natomiast piórnik zasłania mi mocowanie ligchtbarów bo niestety jak juz wspomniano oryginalne ligchtbary z VL 800 nie pasują do boulevard jest inna różnica w odległościach ligchtbarów względem lampy ja te uchwyty obciołem i wspawałem płaskownik nawiertałem dziury i wszystko pasuje:) ale niestety jakoś ten płaskownik choć nie jest duży trzeba zakryć dlatego muszę mieć piórnik w tym miejscu. Doradzcie co dać na ten błotnik aby ładnie to wyglądało i piórnik mi tego nie wytarł zbyt szybko.
  7. Macie może pozakładane piórniki w waszych moto, ja założyłem fadny duży piórnik pod przednią lampę wracając z trasy gdy myłem moto patrzę cały przedni błotnik porysowany od mocowań zamka piórnika i skóry z której jest wykonany, moto jest okropnię miękkie oczywiście olej w lagach i uszczelniacze wymienione, nawet mniejszy piórnik także nie pomoże za mała przerwa jest pomiędzy przednią lampą, a przednik błotnikiem. Na błotnik wyciąłem i przymocowałem filc taki jak pod krzesła w miejscu ocierania się piórnika o błotnik i na ten filc przymocowałem skórę. Fajnie to wyglądało początkowo ale po sezonie i ta skóra jest wytarta z piórnika. Jak wy rozwiązaliście ten problem. Bo nie wiem co tam przymocować do tego błotnika aby to było w miarę trwałe i ładnie wyglądało.
  8. Właśnie nie chodzi mi o skalę prędkościomierza bo z tym nie ma problemu jest w milach i kilometrach, natomiast problem jest ze wskazaniami cyfrowego przebiegu kilometrów który wskazuje w milach, może ktoś już to przestawiał na kilometry.
  9. Powiedzcie mi jeszcze jak przestawić mile na km, bo ja już nie mam pomysłów wszystkie kombinacje próbowałem.
  10. To co ja zauważyłem to troszeczkę inne kierunlowskazy, w liczniku w wersji USA jest kontrolka rezerwy paliwa, wersje europejskie mają wskaźnik rezerwy paliwa dodatkowo pod licznikiem przegiegu bardziej dokładny który pokazuje pełen zakres.
  11. Witam, moje pytanie jest odnośnie różnic w motocyklu suzuki volusia 800, a suzuki boulevard 800 na USA czym te motocykle się różnią. Czyżby to była tylko inna nazwa w zależności gdzie motocykl jest sprzedawant czy europa czy USA czy jednak są jakieś inne istotne różnice.
  12. Przyłożyłem rękę, po trzech minutach miałem całą rękę morką. Czyli ten siwy dym do ja widać para wodna.
  13. Ten problem z dymieniem jest nie tylko teraz ale i w lato, chociaż motocykl był co dwa dni trochę jeżdzony, nawet jeżeli rano moto odpaliłem chwilę podymił pojeździłem, i odstawiłem do wieczora i wieczorem to samo, lekkie dymienie. Odnośnie oleju tak jak pisałem poziom się trzyma idealnie.
  14. Nie wydaje mi się aby to była para chociaż może się mylę, natomiast wygląda mi to na siwy dym, dodam jeszcze że kompresja była mierzona i wszystko jest OK motocykl chodzi super i trudno że kopci jak jest zimny i chyba nie będe z tym nic robił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...