Skocz do zawartości

Michael0s

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Michael0s

  • Urodziny 03/06/1995

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki ts 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1828385

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sląsk

Osiągnięcia Michael0s

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. wiem ze nie zatre silnika jak za duzo naleje tylko mam dylemat bo nie chce lac 1:50 bo zatre 1:25 bedzie mial mniej mocy chyba wiadome ze jak naleje za malo to sie zatrze bo mnie oleju dociera
  2. leje 1:36 bo 1:25 za gęste a nie chce go zatrzec
  3. no .. wiec czyja to wina moze gaznika? a moze jest zajechany?
  4. moze masz racje z tym lewym powietrzem ale nie za bardzo czaje o co w tym chodzi ... ale zeczywiscie wolno z obrotów schodzi http://www.youtube.com/watch?v=tYPgxjYRaDw...re=channel_page w tym filmiku jets on przedstawiony jest tez jak wlasnie wolno z nich opada do kompresji do mam te uządzenie ... a łancuch raczej jest dobry bo go nigdy nie smaruje zjechanymi klejącymi sie smarami po których na łancuchu jest sych tylko swyklym olejem silnikowym i jest duzo lepiej
  5. Posiadam Suzuki ts 80 z roku 1992 była sprowadzona z niemiec i nie wiem co na niej wyrabiali i na ile jest zajechana ale posiada bardzo mało mocy i jej V max to ok 60-70 kmh bardzo trudno wyrwac go na tylnie kulko a to przeciez 80 :icon_eek: co sie z nia stało? jest tak zajechana czy co co o tym myslicie? czy da sie ją jeszcze uratowac tak aby osiągała 110 kmh po odblokowaniu ?? moze to ja za wiele oczekuje od 80 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...