Skocz do zawartości

imbir

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O imbir

  • Urodziny 09/17/1983

Osobiste

  • Motocykl
    kawasaki VN 800 Classic
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5389286
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    bory tucholskie

Osiągnięcia imbir

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. O boże znowu rozbiórka silnika :/ Dzięki za odpowiedź, bo jakbym cały sezon znów miał na czwartym biegu ganiać to chyba bym oszalał i na paliwo nie zarobił :) Najlepiej Kupić dwa nowe koła zębate, czy całą skrzynię bo zauważyłem taką na aukcji za dobre pieniądze. Jest jakiś sposób sprawdzenia tych sprzęgieł kłowych? Pozdrawiam Oto adres tej aukcji : http://moto.allegro.pl/item575867022_kawas...iegow_tryb.html cena jest dobra bo sam wodzik uczynił mnie prawie takie same pieniądze
  2. Witam! Proszę o pomoc w rozwiązaniu dla mnie bardzo trudnego tematu z moim Vulcanem! Mianowicie: Na początku zeszłego sezonu pojawiło sie dziwne podszarpywanie gdy wrzuciłem piąty bieg. Jadąc na tej piątce miałem wrażenie jakbym co chwilę wciskał sprzęgło i puszczał jednak bie nigdy nie wyskoczył! (na innych biegach moja maszyna chodzi jak brzytwa!). Tej zimy rozebrałem cały silnik, aby dostać się do skrzyni biegów i sprawdzić czy przypadkiem żaden ząb ze skrzyni sie nie urwał. Koła zębate były całe, tylko wodzik odpowiedzialny od piątego biegu był przytarty i to znacznie! Udałem sie po nowy do serwisu Kawasaki. Przy składaniu okazało się, że w moim sprzęgle występuje 7 tarcz i 6 przetyczek co zdziwiło mnie i zmusiło do pewnej refleksji. Sprawdziłem w książce serwisowej, że tarcz powinno być 8 więc kupiłem nowe (oryginalne) i dodatkowo zastosowałem nowe przetyczki w liczbie 7, zgodnie z serwisówką. po kompletnym złożeniu udałem sie na jazdę próbna kilka razy (łącznie ponad 100 km) i problem z piątką nadal występuje! :( Motor zalany jest olejem Motul 5100 Rozważam jeszcze taki przypadek, że mechanizm odpowiedzialny za pracę wodzików w skrzyni może mieć tutaj ogromne znaczenie, np. wodzik posiada luz w momencie zapiętego piątego biegu i dlatego sie przytarł od kół zębatych jak i również występuje podszarpywanie na tej nieszczęsnej piątce Proszę o pomoc w tym temacie! Pozdrawiam! Darek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...