Moja 300 tka na dyszy 170 wcinała Mi 17 literków,a po zmianie na 155 spalanie zeszło na 10/11 litrów. Dysze zamówiłem zamiennik z larsona czy coś w tym stylu, kosztowała 20zł. to nie jest duży koszt więc możesz spróbować. Wcześniej muliło kata na 170 ,a na 155 nieten motor.
A czy dyfuzory z innych modeli np. ( cr,rm,yz) do KTM i które roczniki od-do będą pasowały(mój jest z 2000r)
Oczywiście chodzi mi o tuningowe!
Oczywiście chodzi mi o tuningowe!
I jeszcze jedno pytanko czy na tuningowym kompletnym wydechu czuć różnicę w jeżdzie jak na zwykłym i na czym ta różnica polega.
A jak by wyciąć ten katalizator to też nic nieda.Chciałbym sam zrobić taki dyfuzor ale niewiem jak się do tego zabrać bo niemam wzoru czy schematu jak ma wyglądać taki tuningowy.Nowy taki kosztuje 1000zł a mnie niestać na taki wydatek, jak by ktośpodpowiedział jak zrobić coś takiego to z góry będe wdzięczny.
Mam pytanko na temat dyfuzora tningowego, czym się różni od zwykłego iczy można zwykły przerobić by miał parametry jak tuningowy. Z góry dzięki za odpowiedż.
Posiadam ktm exc 300 2000r i w gażniku jest założona dysza 170-tka. Jaka powinna być optymalna ponieważ na tej pali mi 15-17 litrów na setkę (jazda po lesie). Wcześniej niewkręcał się dobrze na obroty to mu pływak obniżyłem i iglicę podwyższyłem na ostatni ząbek i pomogło tyle że jeszcze coś mu brakuje przy wkręcaniu. Ile taka 300-tka powinna palić, zgóry dzięki za odpowiedż.
Na 1 i 2 biegu trochę się dławi ale na 3 i 4 już się dobrze wkręca, jaka może być przyczyna. Zrobiłem nikasil ,tłok,wał. I pytanko względem uszczelki na zaworze wydechowym od przedniego koła, czy ma być pełna czy tylko oring bo wcześniej miałem oring a teraz uszczelkę, czy jest jakaś różnica.