Skocz do zawartości

adek112

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O adek112

  • Urodziny 02/08/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPX 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1606361

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bytom

Osiągnięcia adek112

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich ponownie, mam zamiar nabyć silnik do mojej Kawy Gpx600, sprzedający w ogłoszeniu pisze: ….„sprzedam silnik kawasaki gpx 600 [98r] stan bdb .-udokumentowany przebieg 14000 km.Na silnik udzielam gwarancji -po zamontowaniu w motocyklu nic nie będzie stukało i pukało, w czasie normalnej eksploatacji jeszcze długo posłuży . MOZLIWE SPRAWDZENIE PRZED ZAKUPEM-SILNIK JEST JESZCZE ZAMONTOWANY W MOTOCYKLU” Niestety sprawdzić osobiście silnika (pod względem technicznym) nie mogę gdyż sprzedający…mieszka bagatela jakieś 300km od mojej miejscowości. Proszę o podpowiedź czy warto się pchać w taki interes…mój moto co prawda jest z 1994 roku a silnik (z opisem j.w) z 1998 roku. W moim silniku natomiast będzie trzeba wymienić prawdopodobnie łańcuszek wstępnego przeniesienia napędu, kosz sprzęgłowy (spory stukot jakby chrobotanie na niskich obrotach z prawej strony – bliżej środka silnika ) Dokładny opis uszkodzenia w moim silniku znajdziecie w poście: 18 Luty 2009, 17:35 „Kawasaki GPX 600C, rocznik 1994 Pytanie zbiorcze...proszę o w miarę wyczerpującą odpowiedź” Silnik ma kosztować 1400zł (kompletny z gaźnikami) - koszta transportu (kurier) wynoszą 120zł Proszę o jak najszybszą odp. na forum lub mail: [email protected]
  2. ....... Dzięki za odzew… A jeszcze jedno…zapomniałem dopisać, jak silnik jest rozgrzany to po wyłączeniu zapłonu, silnik za bardzo nie daje się uruchomić…jak ostygnie „łapie” - zapala od razu To falowanie na ciepłym – rozgrzanym silniku oscyluje między 1000-1200… Piszesz, że to może być kosz sprzęgła…już kukam na Allegro…może coś znajdę dobrego, A przebiegu (realnego) nie znam na zegarze jest podana wartość 14768 km, ale z tym rocznikiem (1994) nie chce się mi w to wierzyć. Niestety przeszłości moto nie znam – sprowadzony z Niemiec…wymeldowany z Niemieckiego Urzędu dokładnie 9.2008 A papiery serwisowe (taka książeczka) – ostatnia data serwisowani tego moto jest na 22.7.1997…kurcze prehistoria…
  3. Witam, jestem początkującym użytkownikiem tego forum tak, więc proszę o wyrozumiałość… Otóż, posiadam motocykl marki Kawasaki model: GPX 600C, rocznik 1994 z nr.ramy: ZX600C602756 Nr.silnika ZX600AE0099948 Kupiłem ten model jako tak zwana „okazja” od gościa, który sprowadza motocykle z Niemiec. Stan wizualny (owiewek, lusterek, w stanie BDB…po rozłożeniu – ściągnięciu owiewek rama prosta, brak jakichkolwiek oznak spawania- malowania) Ale, w silniku… 1. motor normalnie odpala, widać że pracuje na 4 cylindry – (na ssaniu przy temp. Około 0° C z tłumików widać że bardzo kopci – dym koloru siwy-jasny) po spokojnym rozgrzaniu silnika (kiedy można wyłączyć ssanie)…silnik pracuje na 4 cylindry, po przekręceniu manetki przyśpiesza gwałtownie z tym że na wolnych obrotach można odczuć małe „falowanie” obrotów. 2. oprócz tego na wolnych obrotach słychać stukot dobiegający z okolicy jakby środka silnika, prawa strona…(trudno dokładnie zlokalizować miejsce tego stukotu – jestem laikiem w tej kwestii) – po podgazowniu (po przekręceniu manetki) stukot ten jakby częściowo ustępuje. Z początku myślałem, że jest to kwestia regulacji sprzęgła, ale sprzęgło normalnie pracuje – biegi wchodzą bez problemu nie ma żadnych szarpnięć, czy poślizgu sprzęgła. Mam do was kilka pytań, proszę o podpowiedź… - Czy ten stukot jest do usunięcia, może coś gdzieś trzeba wyregulować - wymienić. Ja do tej pory miałem do czynienia tylko z Jawami, CZ 350…(ale to nie ta technologia). …(może hałasuje tzw. łańcuch przeniesienia napędu)… - Czy aby go wymienić trzeba „rozpoławiać” silnik??? - Jak sprawdzić czy silnik jest bardzo wyeksploatowany, czy mogę to zrobić w warunkach „domowych”(posiadam garaż). - Ile wynoszą luzy zaworowe w tych silnikach…też chyba je słychać, Na różnych forach internetowych doczytałem, że te silniki mają słabe panewki, głowicę… Stan oleju musi być zawsze na MAX poziomie… - a i tu mam jeszcze jedno pytanie (pytanie chyba „kultowe” – jaki olej wlewać do silniczka), - czy do skrzyni biegów też trzeba dolewać-wymieniać olej – jeśli tak (jaki najlepszy) - w tym modelu jest także układ chłodzenia…jakiego płynu dolewać (w zbiorniczku koło kierownicy) jest płyn koloru jasnego – wydaje się lekko żółtawy. - Ile może kosztować taka naprawa, regulacja zaworów, synchronizacja gazników, wymiana filtrów, w razie czego wymiana łańcuszka rozrządu. Może ktoś z was robił takowy przegląd – serwis tego moto podacie kosztorys ( robocizna + części). Jestem ze Śląska, gdzie u nas znajdują się serwisy Kawasaki… gdzie robią najlepiej (z waszego doświadczenia) Proszę o w miarę wyczerpującą odpowiedź mam 32 lata, ten motor ma mi służyć na wypady z żoną w góry (Piwniczna 230km z Bytomia), nie mam „ułańskiej” fantazji i charakterku 18 latka, chciałbym tym motorkiem pojeździć spokojnie przynajmniej jakieś 3-4 sezony. Z poważaniem. (początkujący, nowicjusz) adek112 mail: [email protected] gg. 1606361
×
×
  • Dodaj nową pozycję...