Skocz do zawartości

baku127

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O baku127

  • Urodziny 10/31/1979

Osobiste

  • Motocykl
    WFM
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    tczew

Osiągnięcia baku127

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj zmierze sworzeń tłoka i się wszystko wyjaśni.Dzieki. Cyborg chodzi mi o sworzeń na korbowodzi,tam chyba jest łozysko.
  2. Witam serdecznie.Robie przymiarke remontu silnika w WFM-ce.Posiada ona silnik poj 125 typ S34. potrzebuje wymienic tłok,sworzeń tłoka i sworzeń na wale+ łożysko igiełkowe.Czy do tego silnika pasują te czesci od WSK 125.Podobno tak ale na ile to jest prawda...Czy jest ktos zorientowany w temacie.?
  3. Tak właśnie bywa jak jest się niedoswiadzczonym i robi się na szybkiego.Najbardziej nmie przeraza to wykręcanie szprych,-chodzi o to, ze nie mam pojecia kto póżniej je wycentruje.... Teraz musze to rozważyć
  4. Tomasz masz rację WFM M06 rok64.Pomyliłem się.Tez mi coś nie pasowało z tym typem :banghead: Całe koła mam ocynkowane czy muszę je dać do piaskowania,czy juz mogę je malować.
  5. Witam.Rok produkcji to 64r,typ M064,typ silnika s34.Myślę ze z kasą nie bedzie problemu,ale jakoś nie widzą mi się chromowane obręcze.Chciałem zrobić całość na czarno,wiem że to mało oryginalne ale taką mam wizję.POzostaje pytanie jak sie do tego zabrać.
  6. Witam po 20 latach nadszedł czas remontu WFM,czyli wszystkiego od podstaw.Silnikiem zajmuje się mój ojciec,bo w tamtych latach tez był posiadzaczem takiej maszyny , ja mam wszystkiego dopilnować. Moje pytanie dotyczy malowania kół.Widziałem gdzies na fotkach malowane obręcze wraz z bębnami i szprychami.No właśnie jak pomalować szprychy.CZy całe koło dać do malowania czy każdy element osobno.I pozostaje jeszcze farba-jaka.(czy ma być to proszkowo). Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...