Skocz do zawartości

capek

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O capek

  • Urodziny 11/02/1982

Osobiste

  • Motocykl
    cb 1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    gniezno

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia capek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam Mam kolejne pytanie. Mam problem z iskra w cb1 399ccm 91r Sprawdzilem juz chyba wszystko. Cewki,swiece,impulsator,zmienilem modul,nadal nie mam iskry . Prad do cewki dochodzi,jednak podczas krecenia rozrusznikiem nie ma reakcji. Sprawdzilem tez wszystkie polaczenia i nic. Wiec ostatnie co mi przyszlo do glowy to czy moze miec z tym cos wspolnego pompa paliwa,ktora w moim przypadku sie nie zalancza podczas krecenia rozrusznikiem
  2. Sorki , ale to chyba tylko w polskim ;-) mamy taki smieszny wyjatek na te "omy" Ja zawsze bylem przekonany,ze to nazwa pochodzi od "Georg Ohm" Ale jak widac na forach kazdy pisze jak idzie, wazne ze wszyscy wiedza o co biega. Dzieki za porady, po nowym roku pomysle nad motorkiem. Pozdrawiam
  3. Hej Kiedy podlaczzlem ohmomierz do przewodow wskazanie bylo wlasnie nieskonczone, wskazowka odhyla sie na maxa. Wiesz moze cos na temat cewki wys. nap. , badz modulu czy tam mozna sprawdzic cos wiecej pozdro
  4. ok to przynajmniej teraz wiem ze pewnie najlepszym wyjsciem bedzie kupic, wymienic,i miec nadzieje ze to to jest przyczyna braku iskry. dzieki za odpowiedz
  5. dzieki za odp. Co do tego impulsatora , sa tam dwa przewody sprawdzilem ohmomierzem. Wskazowka ohmomierza odchyla sie na max , bez roznicy w jakiej pozycji jest wal. Obracalem nim nawet i tez bez zmian, wciaz jest odchylona na max. Nie wiem jak sie powinien zachowywac ohmomierz. Tak na moja glowe to chyba w momencie zblizania sie zabka wirnika do sensora powinna nastepowac jakas reakcjaktora modul przelicza itd... ?? Chyba ze sie myle?
  6. witam Czy wie kros jak sprawdzic czy impulsator jest sprawny. Interesuje mnie rowniez dlaczego wirnik impulsatora posiada 9 zębow. Pozdrawiam
  7. Tak dokladnie ma 2 cewki , zadna nie podaje iskry. Zastanawiam sie nad IMPULSATOREM czy dziala lub czy mogl sie zawiesic lub nawalic z powodu zlego oleju? Bo jezeli moto chodzilo przed zatarciem to gdzie tkwi ZONK Kostki sprawdzone napiecie jest. Jedyne czego nie jestem pewien to czy Impulsator dziala bo poza tym jest tam tylko wirnik impulsatora ktory wyglada jak polowa zebatki (9) zebow ,ale tam raczej nic zle nie da sie zlozyc Pozdro
  8. witam wszystkich Jestem tu pierwszy i pewnie nie ostatni raz :-) Mam maly problem dotyczacy iskry w motocyklu Honda CB1 1991r 399ccm 4 cylindry 16V. Kupilem moto w stanie (puzzli) dokladnie poprzedni wlasciciel dal do mechanika w celu diagnozy. Problem polegal na tym iz chlopak zmienil olej na hipol i panewki zlapaly wal. *Mechanik* rezebral silnik na czesi pierwsze ,po czym zostawil w stodole na ponad 2 lata. Zakupilem drugi silnik lecz bez osprzetu, i teraz mam maly problem. Chodzi mi o to iz nie wiem jaki jest powod braku iskry. Silnik jest zamontowany kreci , prad do cewki wysokiego napiecia dochodzi , jednak iskry brak. Sprawdzalem polączenie modulu,impulsatora i tam rowniez wszystko ok. Jesli wie ktos jakie wartosci powinny miec poszczegulne wskazania ohmomierza jesli chodzi o IMPULSATOR CEWKE to byl bym wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...