ejj no panowie nie nabijajcie sie... tematow i temacikow dotyczacych tego stukania & cykania w przednim cylindrze na tym forum jest do bulu i troche....ale malo konkretow i bardzo chaotycznie ;]
a poniewarz mam problem wiec pytam....
-> to jak... mozna odkrecic ten napinacz, zobaczyc jak wyglada i ocenic w jakim jest stanie, czy tez nie, jezeli mozna to jak to profesjonalnie zrobic i na co zrwocic szczegolna uwage ???
-> gdzie taki napinacz mozna zamowic bo szukam i szukam, w sklepach online sa tylko same łancuchy, napinaczy i slizgaczy jakoś brak
edit
widze ze pomocy z nikąd :icon_evil:
niemam jeszcze manuala ale wnioskuje z podobienstwa tl do sv ze luzy zaworowe moga byc takie same lub podobne
in 0,1 - 0,2
ex 0,2 - 0,3
sprawdzilem sobie i sie mieszcza w tolerancjach
nastepnie odkrecilem owy napinacz i sie okazalo ze mam jakis automatyczny ;]
a i w nawiazaniu do opisu figera nic tam mi do silnika nie wpadlo heheh lol
natomiast ten moj napinacz trzeba przed zalozeniem "uzbroic" i tyle
zastanawiam sie jednak czy mozna go "popchnac o zabek" srubokretem po zalozeniu na takiej zasadzie jak dokrecanie tego "recznego" napinacza ???
jak by ktos jeszcze wiedzial gdzie taki nowy zamowic mozna ???