Wykonuje na zlecenie wszelakie naklejki i na motor i samochód i na co tylko trzeba ;) Naklejki są bardzo dobrej jakości, odporne na warunki atmosferyczne, wykonane na foli ORACAL. Pole zadruku to 45 x 95 cm i w tym wymiarze może być największa pojedyncza naklejka. Wykonuje również projekty grafiki takiej naklejki. Jak macie jakieś pomysły lub chcecie mieć indywidualną naklejkę to możecie pisać :) Kontakt najlepiej na e-mail: motornet(małpa)o2.pl. Przykładowy projekt naklejkiHarley-Davidson o wymiarach 12x9 cm.
zawieche mam dobrą (po wymianie uszczelniaczy i oleju na troche gestszy) gaz też powinien być wystarczający co do ciężaru to nawet w miejscu jest ciężko spalić bo przód ucieka... z dodatkowych opcji to duża zębatka i mniejsze ciśnienie z tyłu ok 2 atmosfery może tu jest problem? opony sportowe z jakich roczników polecasz? szukam używanych
Jaką najlepiej oponę wybrać? Czy slick będzie się sprawdzał np na dojazdy na miejscówkę? Są tanie slicki do kupienia ale rocznikowo starsze i tu również pytanie czy takie typowo po torowe opony tylko starsze dadzą rade w podnoszeniu moto? Mam teraz F3 i już przy paleniu na stojąco podczas jazdy jest problem z blokowaniem przedniej opony...
dzięki wielkie za pomoc, przerywacz jest jakiś samochodowy i ma cztery piny ( C, 31, 49, 49a) nie jestem pewien ale chyba już w ten sposób podłączałem przerywacz i spaliło mi bezpiecznik wtedy. kabelki mam trzy (masa, plus po zapłonie, od przełącznika)
Wymieniałem dzisiaj linkę od ssania i odłączyłem jedną cewkę, nie zwracałem uwagi jak była podpięta. Po podpięciu i poskładaniu wszystkiego nie mogę zapalić motocykla (kręci kręci aż akumulator słabnie) Czy może to być wina podpiętych odwrotnie przewodów (2 kabelki)? Jakiś czas temu jeszcze palił. Ostatnio jej nie zapalałem i nie wiem czy to wina braku paliwa (po odparowaniu) czy tej cewki).