Skocz do zawartości

Bambo31

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bambo31

  • Urodziny 03/15/1972

Osobiste

  • Motocykl
    BMW R 1100 RS
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Roztocze

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Bambo31

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzieki, schematy się przydadzą, jeszua miał racje, problem zlokalizowany w konsolka manetki / wiązka od niej. Pozdro ;)
  2. właśnie chcę uniknąć szukania od rozbierania bo to troche duzo czasu zajmuje :bigrazz: , właśnie na własna rekę znalazłem obiecujący katolog dla wszystkich BMWówców, szczeka opada, motocklowy i samochodowy: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do? niestety schematów free nie ma
  3. Witam, jak w temacie, nie mruga tylko jak przytrzymuję przycisk "wyłącz kierunkowskaz", zaczyna zaraz po włączeniu akumulatora, jeżeli ktoś mógłby opisać do jakiego urządzenia biegną przewody z przycisków uruchamiania kierunkowskazów i gdzie się ono znajduje, lub kostki gdzie te przewody można "złapać" lub udostępnić schemat elektryczny.
  4. :icon_eek: - fakt, sorry, ściągnąłem kupe tego z sieci, a ta serwisowka do K1200RS jest scanem w PDF z pomieszanymi stronami, pierwsze znalazłem na niej swoj problem zanim sprawdziłem ilość cylindrów, K-R w sumie to tylko jedna literka różnicy :icon_mrgreen: Wiem, głównie dzieki informacjom tam zgromadzonym zdecydowalem sie na BMW :lalag:
  5. Dzięki za podpowiedzi, przynajmniej nie będę szukał teraz tak po omacku:-) - z tym spalaniem rzeczywisci cos jest nie tak, bo brał mi na 100km pod 6 litrów a przeważnie nie przekraczalem 120km/h, czytałem tutaj że w trasie nie powinien tyle spalić a jeździlem głownie w trasy po 200-300 km - zostawie to dla speca na wiosnę fakt :icon_mrgreen: , nie ma sensu, co słychać to słychać, a z oleju wyplynie Co do serwisowki to juz nie pamiętam gdzie ją znalazłem, ale to była Instrukcja obsługi w j. polskim do k1200RS i pisało tam tak: "Co 60 000 km wymienic okładzine płozy napinacza i prowadnicy łańcucha rozrządu" Z drugiej strony w oryginalnym BMW Repair Manual do R1100 RS nic takiego nie znalazłem pozdrowienia i życzę Wesołych Świąt, jak po Świętach go wreszcie rozkręcę (pod warunkiem że znowu nie wyskoczy sucho-jezdniowy weekend :crossy: ) i coś znajdę to sie odświeżę
  6. Witam, od niedawna jestem poisiadczem sprowadzonego R1100RS z Wloch z nieokreśloną przeszłościa (przebieg chyba oryginalny 67 kkm), zrobiłem na nim sam 1500 km i niby wszystko jest OK, ale mam pewne wątpliwości tymbardziej że nie znam nikogo z podobnym sprzętem , pomimo wertowania szukajki, niestety nie znalazlem konkretnych odpowiedzi, a pytania mam 3. 1. Wyczytałem że siadają w nim przy tym przebiegu łożyska w skrzyni, zużycie ich objawia się wyciem, w moim słyszę podobny odgłos jak w mostku starego Poldka, ale tylko przy agresywnym przyspieszeniu i bez kasku - w kasku ten odgłos jest niesłyszalny - jeździc z tym jeszcze czy robić? Biegi wchodzą idealnie. 2. Okopcony wydech, po około 1000 km pojawil się czarny nalot na wydechu, nie jest go dużo, ale palce brudzi, zurzucie oleju w przezierniku ledwo zauważalne, czy okopcony wydech w betoniarkach to normalne? 3. W obsłudze serwisowej pisze aby wymienić po 60 kkm okładzinę napinacza łańcucha rozrządu - czy chodzi o ten jeden łańcuch pod alternatorem, czy o te dwa przy cylindrach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...