Skocz do zawartości

Piotr_R6

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Piotr_R6

  • Urodziny 01/28/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6235159
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Piotr_R6

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, chciałbym sam podłączyć alarm proxima hibernatus w motocyklu yamaha r6 2003, niestety nie wszystko (a właściwie to niewiele...) jest dla mnie jasne więc prosiłbym o pomoc. Od wczoraj przeszukuję forum ale sam sobie z tym nie poradzę. W załączniku dokumentacja instalacji i alarmu. Informacje z ulotki alarmu, w nawiasach mój opis: schemat montażowy 0 - + syrena (czyli syrena do 0 i 1?) 1 - masa (bezpośrednio z akumulatora, czy gdzieś się dopiąć?) 2 - +12 stałe (bezpośrednio z akumulatora, czy gdzieś się dopiąć?) 3 - blokada (?) 4 - blokada (?) 5 - 12V po stacyjce (szukać miernikiem czy da się ze schematu instalacji ?) 6 - kierunkowskazy (gdzie to wpiąć? do przerywacza, do + ?) 7 - wejście trzystanowe 8 - wyjście dodatkowe pytanie dodatkowe - co to za złoty "pstryczek" na zdjęciu w prawym dolnym rogu obok syreny i co się z tym robi? Z góry dziękuję za rady. Piotr
  2. Jakiś czas temu miałem podobny problem z ramą i Scansol się sprawdził - farba zeszła, chrom nienaruszony, po wyczyszczeniu pięknie świeci :)
  3. Ja montowałem sam w R6, przewód od Datatool'a nie miał żadnych końcówek, kable przylutowałem sam podobnie jak to opisał monter75. Nie zawsze wszystkie kabelki podpina się z tyłu zegarów - np. w R6 2003-2005 jeden podpina się do kostki która jest koło filtra powietrza - nie dochodzi do zegarów więc trzeba tam podpinać. W zestawie dostaniesz instrukcję gdzie będą podane dokładnie kolory kabelków które masz połączyć w Twoim sprzęcie.
  4. No tak, jak się nie potrafi rzeczowo odpowiedzieć na moje pytania to można zawsze odpisać w ten sposób :icon_mrgreen: PS. Obecny układ działów jest OK więc nie trzeba zmieniać, przyzwyczaiłem się :icon_mrgreen: PS2. Pomysłowym Dobromirem raczej nie jestem, odpisałem głównie na podstawie różnych instrukcji, PDF'ów i innych materiałów które dostarczają sprzedawcy ringów do R6/R1 w Polsce i za granicą (PDF ze sklepu w UK). To, czy metoda jest OK niech każdy oceni sam (a jeśli się ją podważa to wypadałoby rzeczowo odpowiadać co Cię jak widzę przerosło - szkoda, chętnie bym poczytał). Jak dla mnie EOT.
  5. Padło pytanie jak zdjąć klosz - jeśli masz wątpliwości polecam Ci lekturę pierwszego posta w tym temacie. Ja odpowiedziałem jak to zrobić, aby założyć ringi. I tyle. O ile dokładnie zmienia się ten kąt, zakładając, że wszystko wskoczyło dokładnie w zatrzaski i precyzyjnie do siebie przylega podobnie jak miało to miejsce przed demontażem? Jak to zmierzysz i czym? Swoją drogą Zejczak i tak pozmieniał ustawienia kręcąc śrubkami i teraz wymaga to korekty! Czym dokładnie objawia się to zniszczenie przy założeniu, że wszystko jest poskładane możliwie dokładnie a reflektor działa i jest wyregulowany (góra/dół, prawo/lewo) ?
  6. Jeśli chcesz założyć ringi to musisz zdemontować lampę, wyjąć żarówki i rozgrzać ją np. opalarką czy suszarką - wtedy można ją otworzyć podważając przy zatrzaskach. Lampa seryjnie jest sklejona czymś o konsystencji smoły, po założeniu ringów ponownie trzeba rozgrzać jej obydwie części i złączyć - jak ten "klej" zastygnie to trzyma podobnie jak przed montażem. Śrubki faktycznie są do regulacji, tu masz obrazek do R6, u Ciebie powinno być podobnie: http://img12.imageshack.us/img12/3554/headlightw.jpg
  7. To mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich :) Forum czytam już długo ale do tej pory nic nie pisałem :) Korek wlewu jest bez bagnetu bo bagnet jest osobno: http://img19.imageshack.us/img19/6918/r6w.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...