Skocz do zawartości

0les

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 0les

  • Urodziny 01/01/1982

Osobiste

  • Motocykl
    KMX 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    23252
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wałbrzych

Osiągnięcia 0les

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Właśnie u mnie nie ma żadnego okienka ani nic takiego :-( Albo jestem ślepy... Aaa... to koło klamki jest okienko, ale byłem przekonany, że to od płynu hamulcowego, a nie od oleju w skrzyni.
  2. Witam. Mam KMXa 125 i nie wiem jak mogę sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów. Gdy odkręcam kurek zaznaczony na czerwono na poniższym rysunku i wsadzam tam drucik w celu sprawdzenia czy jest tam olej, nic mi on nie wskazuje, tak jakby było tam całkiem sucho. obrazek Na stronie http://www.kmx-125.de/ jest napisane że poziom ten można sprawdzić w okienku widoku, ale nie wiem gdzie to okienko się znajduje :-( Proszę o pomoc.
  3. A w takim komplecie tłoka i pierścieni pewnie nie ma uszczelek pod głowicę? Czy coś muszę jeszcze kupić co będzie mi niezbędne przy wymianie tłoka?
  4. Jasne, że włączam ssanie, ale co dziwne, jak go kupiłem odpalał bez ssania, od pierwszego kopa :-( Kompresja niestety jest beznadziejna 0,6MPa :-( Czyli wymiana tłoka mnie czeka. Jakiej firmy tłok jest Waszym zdaniem kompromisem między jakością i a ceną?
  5. Próbowałem z różnymi poziomami w komorze pływakowej i zostawiłem w takiej jak była pierwotnie, nie wydaje mi się że jest zbyt niski (pływak oczywiście jest szczelny). Co do tłoka to właśnie może to to, w wielu postach były takie sugestie, że kończący sie tłok może wiele szkodzić. Jeszcze zauważyłem, że od jakiegoś czasu z silnika wyraźnie słychać stukanie. Niestety nie potrafię określić co to może być, ale na pewno stukanie dobiega z wewnątrz silnika, jak dodaję gazu częstotliwość stukania się zwiększa - może to być tłok?
  6. Na tej http://www.kmx-125.de/ stronie wejdź w dział technik a później w Entdrosseln i tam masz co blokuje kawe. Napisz mi gdzie u Ciebie dokładnie znajdował się back box?
  7. Witam. Mój problem polega na tym, że motor bardzo źle odpala, tzn z 30kopnięić trzeba aby załapał. Wcześniej tego nie było i odpalał za pierwszym kopnięciem. Teraz gdy kopię czasem słychać taki jakby strzał, ale to jest dziwny, przytłumiony strzał, który słychać w tłumiku i zdarza się rzadko, gdy motor odpali to nie strzela wcale. Ogólnie gdy już się nagrzeje to jest w porządku i odpala za pierwszym kopnięciem. Ale gdy jest zimny i nie dodaje mu gazu, lub gdy śrubą od wolnych obrotów nie przekręcę na maxa to gaśnie od razu po odpaleniu. Dopiero gdy motor jest nagrzany a obroty są powyżej 3-4tys obrotów utrzymuje te obroty, natomiast gdy spadną poniżej tej wartości to motor gaśnie lub "pyrka"" z 700obr/min Chcę zaznaczyć, że przeczytałem wiele postów na forum o podobnym temacie i oczywiście zastosowałem się do wymienianych rad - czyli: wyczyszczenie gaźnika, oraz wszystkich dysz, regulacja gaźnika, wymiana świecy, bak ma odpowietrzenie, kranik nie jest zatkany, kolor świecy to kawa z mlekiem, filtr powietrza czysty. Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...