Skocz do zawartości

nirvus

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    jednoślady, muza i kompy
  • Skąd
    Gołdap

Osiągnięcia nirvus

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Czy aby zastosować prądnice od wartburga trzeba ją jakoś przerabiać??
  2. :D THX Skrzydlaty:flesje: Jeśli możesz to napisz mi z jakich podzespołów złożyłeś instalacje swojej emki :buttrock: Po tych zabiegach nie zmieni się napięcie ?? A baterie zmieniałeś?? Stosowałeś kiedyś elektroniczny zapłon w ruskach??
  3. Teraz mam cewkę jednosekcyjną więc i tak muszę ją zmienić na dwusekcyjną tylko nie wiem na jaką??
  4. :D :) :( [glow=red:beeb714cd7]Dzięki SKRZYDLATY[/glow:beeb714cd7]!! :D :D Po zasrosowaniu którejś z tych prądnic (ad1) czy musze zmnieniać: cewkę(potrzebna mi jest cewka dwusekcyjna w celu zastosowania elektronicznego modułu zapłonowego), regulator napięcia?? Jeśli tak to jakich muszę szukać?? PS: w ogóle nie znam się na prądach: :evil:
  5. Mam mały problemik ;) Jestem w trakcie remontu kaśki z 1960 na wachaczu pchanym i chcę jej upchnąć elektroniczny moduł zapłonowy (DZIK 60). Aby to zrobić najlepiej jest zmienić instalacje z 6V na 12V. Tylko nie wiem jak. Jakie części byłyby mi ewentualnie potrzebne ?? Czy trzeba to robić aby chodziłą z tym zapłonem a do tego z jakimiś kieruneczkami?? Czy nie będzie jej brakowało prądu?? Czy mi gdzieś w trasie nie zdechnie?? ZA POMOC Z GÓRY DZIĘKUJE :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...