Skocz do zawartości

motomaniak2005

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O motomaniak2005

  • Urodziny 12/01/1984

Informacje profilowe

  • Lubię
    criusery i weterany
  • Skąd
    sandomierz

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha wild star xv 1600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia motomaniak2005

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. słuszna uwaga obecnie tak jak kolega pisał przesiaduje raz tu raz tam a tak pieknie sie rozwijał wątek praktycznie jeden z najwiekszych na forum trzeba to jakos posklejać do kupy dać umrzeć temu działowi na forum motocyklistow wielka szkoda wrecz nie dopuszczalna zas olac zupełnie nowa poswiecona tylko i wylacznie naszym bizonom też nie fer bo to jedyna strona zupełnie poswiecona waldkom radkom i tak w kolo macieja nie wiem jak z tym sie uporać zostaje przesiadywanie z żoną w dzien :wink: zaś z kochanką na wieczór :biggrin: trza sie naltac ale czego sie nie robi dla miłości (czytaj wild road star) :bigrazz:
  2. wykrzyknik moduł juz jest w drodze do ciebie mysle ze w środe powinien byc u ciebie mam nadzieje ze w końcu sie uporasz z kaprysami motura jak mówilem bede w wawawie na wekendzie jak sie uporasz to mi oddasz np na giełdzie a jak nie to tez nie ma problemu najwyzej mi go odeslesz później najważniejsze to doprowadzic kapryśną do stanu, pokazać kto tu rządzi i nawijac km na gume pozdrawim karol
  3. prałat ciagle zapominam zapytac i jak tam sprawuje sie u kolegi wydech 2 w1 V&H jest jakaś odczuwalna różnica w :crossy:
  4. Wracam więc do początku albo walnięty moduł albo gdzaieś jakiś kabalek sie przetarł, może któraś z kostek nie styka... W sobotę będe przegladał całą instalację... Przydał by się tylko drugi moduł żeby podpiąć i sprawdzić czy to aby nie to.... jezeli chodzi o moduł zapłonowy to takowy posiadam orginał oczywiscie jezeli cie interesuje to ci go podeslę na sprawdzenie ale tu mały problem :banghead: dopiero mógłbym to zrobic poniedzieli chetnie pomogę jezeli ci sie nie uda w sobotę tel do mnie 606 830 378 jak cos to dzwoń. Jestes z warszawy ja bede w przyszłym tygodniu w wawie wtedy bodajze jest giełda na wyscigach konnych to mozna by sie spotkac i wtedy oddałbys mi moduł
  5. cze wszystkim ostanio przegladając z nudy you tuba natrafiłem na ciekawe filmiki jezeli kogoś interesuje jak rozkreca sie silnik wild road stara to poniżej dodaje 3 linki jak to zrobic . ps jestem pod wielkim wrazeniem jak to gosciowy sprawnie poszło w niecałe 20 min :notworthy:
  6. również witam chetnie zaglądne ale nie moge wswietlic stronki
  7. co wy chcecie bardzo ładny wynik Panowie jesli myślicie ze moto po paru latkach i iluś tam tyś km bedzie miało moment obrotowy i liczbe koników taką jak podaje producent to jestescie w błedzie ja równiez mam wykres z hamowni i przed jeszcze większymi modyfikacjami na orginalnym puleyu bez powercomandera dynojetów i zmieninego kolektora dolotowego tylko na k&n i cobrach przy przebiegu ok 8 tys km było 58 koników i 126 Nm przy 124 km/h max sped 3939rpm (179,7km/h) teraz to jest ich napewno więcej :buttrock: ale jak sami widzicie z każdym km troszke koniki zaczynaja się męczyć i co jakiś czas jeden z nich pada producent podaje o ile sie nie myle ok 63km i 132Nm ale to właśnie podaje producent gdzie wszystko sprawdzane było na nominalnym silniczku więc myslę że jezeli waldemar jest na orginalnych podzespołach i po paru tys km to jezeli bedzie miał z ok 50/55 km i ze 110Nm to bedzie ładny wynik oczywiscie to jest moje zdanie i mogę się mylić ale liczby w tym przypadku z dwóch róznych źródeł wszystko na to wskazuja mimo to i tak jest czym jechać :crossy: :buttrock:
  8. widze że najbardziej podchodzi teza z amorkami przygladne sie temu, moto niedawno kupine i trzeba bedzie posprawdzać to i owo bo raczej stawianie moto oraz czestsze skrecanie w lewo mnie nie przekonuje dzieki za podpowiedzi
  9. co do dzwona to napewno nie inni 2 z kolesi było 1 włascicielami wiec moze ten amorek :wink: zużycie nie jest aż tak wielkie w sumie opona bedzie do wymainy ale jak sie wpatrzy to widać róznice że troszke bardziej starta po lewej stronie jeden stwierdził ze to od stawiania moto i ze zawsze kiera leci w lewo ale to mi sie zbyt jakby to ująć głupie wydaje ale moze :icon_question: czyli tobie nic sie nie dzieje a jak innym kolegom
  10. oj tak ma moc a co do zużycia laczka to normalka nie tylko chodzi o to ze czasem tyłek chcę cie wyprzedzic to ma największy wpływ :biggrin: ale trzeba tez brać pod uwagę hamowanie silnikiem te stodoły na 2 kołach praktycznie nie potrzebują hamulców :buttrock: i to tez ma wpływ a jesli jest juz temat opon to wam tez bardziej bierze lewa strone chodzi o przednie koło bedąc na zlocie po rozmowie z paroma właścicielami wszyscy stwierdzili jednogłośnie że ten typ tak ma czy u was tez to występuje :icon_question:
  11. wykrzyknik widze ze teraz ostro zajmujesz sie przywróceniem do życia maszynki i pytanko do ciebie bo ja równiez mam powercomandera i z tego co mi mówił wczesniejszy właściciel podniesine jest odciecie do 5500 obr czy to aby nie było za wysoko podobno mozna te silniki krecic do 6000 tak bynajmiej twierdził poprzedni właściciel skoro obecnie dosyc czesto jestes w serwisach wyrazy współczucia :banghead: zapytałbyś gości czy to bardzo wpływa na zurzycie silnika i czy to jest prawda co mi kolo gadał. wiadoma sprawa ze praktycznie do odciecia sie nie jeździ obecnie musze sie nameczyc aby to nastapiło na 2 biegu odcina mi równo przy 100wce a jeszcze mam zmieninego puleya o 2 ząbki mniej więc napewno bedzie sie krecił w granicach tych obrotów ps wytrwałości przy reanimacji
  12. ale co jej dolegało strasznie mnie to interesuje i ciesze sie razem z toba ze bydlątko powróciło do zycia po lekkiej grypie :clap:
  13. witaj tu jest rozwiazanie twojego problemu :biggrin: http://moto.allegro.pl/item617580880_yamah...ik_wydechy.html
  14. witam jaki płyn hamulcowy lejecie do moto :icon_question: oczywiscie dot4 ale może macie jakąś sprawdzoną marke pytanie moze laickie ale do tej pory nie miałem z tym kontaktu w czesniejszym moto drag starze 650 nie zmieniałem na codzien mam doczynienia z weteranami pret linka okładziny i to wszystko wiec wole zapytać zauważyłem ze tylni hamulec po paru hamowaniach mięknie przewody wykluczone mam w stalowym oplocie więc napewno płyn
×
×
  • Dodaj nową pozycję...