Skocz do zawartości

ZYGID

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ZYGID

  • Urodziny 09/19/1954

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    BRZEG

Osobiste

  • Motocykl
    JUNAK, YAMAHA XVS 1300
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

480 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ZYGID

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Temat upadł całkowicie :(
  2. Witam Witam Trzeba zdjac koło pasowe, a potem dostęp jest bardzo łatwy.
  3. Witam Czujnik biegu jałowego (luzu) jest pod kołem pasowym z lewej strony, wymieniałem przed sezonem, u mnie kontrolka mrugała a czasem na luzie wcale się nie zapalała, po wymianie wszystko wróciło do normy. Przed wymianą posprawdzaj kostki i przewód może gdzieś ma przetarcie,
  4. Witam. Odpowietrz najpierw pompe przy klamce, odkręcając śrubę trzymającą przewód,jak klamka zacznie robic śię twarda odpowietrz zaciski,miałem to samo . Pozdrawiam.
  5. Nie bardzo mi wychodzą plany długoterminowe ale w odwiedziny mam chęć wpaść :)
  6. A co tu taka cisza ? Ktoś szukał opon, jest dobra cena http://www.motohurt....0-r16-75-h.html też tam kupiłem :) Witam Dzięki Pyra za linka, dzisiaj przyszła oponka , cena b.dobra 585 zł. z przesyłką pobraniową , przysłali po dwóch dniach od zamówienia. Pozdrawiam
  7. Umnie to wygląda tak, Trujkąty wycięte z foli odblaskowej, całkiem dobrze widoczne.
  8. Witam, Witam szanownych venturowcow. A sprzedałem, wysłałem filtry po południu, pewnie pojutrze dostaniesz, ja niestety ze względów zdrowotnych musiałem sprzedac swoją ventke, (zamienic na lżejszy egzemplarz) teraz z żalem oglądam ją na zdjęciach, a miałem ją wybitnie wypieszczoną i wyposażoną.
  9. Witam Gdzieś wczesniej była podana, poszukaj. Jak nie znajdziesz, podaj mejla na privat.
  10. Witam Do sprawdzania oleju jest oczko po lewej stronie silnika, mało widoczne tuż nad boczną nóżką (kosą) schyl się to zobaczysz, olej najlepiej sprawdzać we dwoje :). Olej w instrukcji pisze że ma być 20w40, jest też napisane na tabliczce znamionowej pod siedzeniem na tylnym błotniku (przynajmniej u mnie).A biegi dalej kiepsko wchodzą, wymieniłem już sprzęgło troche się poprawiło,ale wada pewnie tkwi w zmieniaczu.(a moto ma przejechane 2000 mil, ktoś tam wsadził swoje paluszki bo sprzęgło było zle złożone ciekawe co jeszcze spiepszył).
  11. Witam szanowne grono. Od niedawna jestem posiadaczem xvs 1300. Mam pytanko, czy ktoś może miał przypadek, że po nagrzaniu silnika nie można znależc luzu, a redukcja biegów jest mocno utrudniona, jak gdyby sprzęgło cały czas ciągneło? co to może być ?
  12. Witam szanowne grono. Mam pytanko, czy ktoś może miał przypadek, że po nagrzaniu silnika nie można znależc luzu, a redukcja biegów jest mocno utrudniona, jak gdyby sprzęgło cały czas ciągneło?
  13. Witam. Przy takim przebiegu nie robiłbym doświadczeń, wymieniłbym na syntetyk.
  14. Światła świecą po włączeniu zapłonu, niema wyłącznika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...