Skocz do zawartości

krisman12

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krisman12

  • Urodziny 02/01/1990

Osobiste

  • Motocykl
    jawa 350 ts
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5971684
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    kołobrzeg

Osiągnięcia krisman12

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Otóż nawet ściągacz nie podołał..... ...nie wiem czy już mówiłem, ale pomiędzy tą zębatką a wałem jest widoczny jakiś klej czy inne mazidło.
  2. Grzałem, już parę wieczorów przy tym spędziłem i nic
  3. Nie da się jej ściągnąć nawet przy użyciu młotka i innych "ciężkich " narzędzi :(
  4. Ha trochę siły młotka i jakoś poszło :D ale zębatka nie chce zejść;/
  5. A palnikiem czy opalarką nie stopie tego plastiku?
  6. Zrobiłem 3 zdjęcia http://img689.imageshack.us/gal.php?g=p1020817.jpg
  7. Jak bardzo podgrzać? Podgrzałem trochę ale nie poszło;/
  8. juz nie tylko ja z całych sił próbowałem to odkręcić, musi być jakiś patent... :rolleyes: :banghead:
  9. Wymiana tarcz ciernych, kosza i łańcucha sprzęgła: - zdjąć lewą pokrywę silnika; - wykręcić pięć śrub M5 {12, rys 3.12) oraz wyjąć sprężyny dociskowe; - wysunąć z kosza sprzęgła 1 tarczę wysprzęglającą 8 łącznie z płytkami ciernymi 6 i stalowymi 7; - wyjąć popychacz 17 z wałka głównego; - zablokować kosz sprzęgła, aby się nie obracał; - odbezpieczyć i odkręcić nakrętkę koła łańcuchowego na wale korbowym kluczem 27; - zdjąć koło łańcuchowe ze stożka czopu wału korbowego za pomocą ściągacza; - odbezpieczyć i odkręcić kluczem 19 nakrętkę zabieraka sprzęgła 5 na wałku głównym; - zdjąć zabierak sprzęgła 5 z wałka głównego; - zdjąć koło łańcuchowe z wału korbowego oraz kosz sprzęgła 1 wraz z łańcuchem sprzęgła (rys. 3.13). Mam pytanie do : - odbezpieczyć i odkręcić nakrętkę koła łańcuchowego na wale korbowym kluczem 27; Jakie jest tam zabezpieczenie? Ja tam żadnego zabezpieczenia nie znalazłem. Luzy po uderzeniu w główki?
  10. Dodam jeszcze ze znalazłem na ctlindrach wykute K, oznaczenia P i L i na jednym znaczek przypominający znak nieskończoności. Ano w kołobrzegu nie ma zadnego takiego sklepu :icon_rolleyes: Tak bo będę go robić jeszcze sporo czasu (mam jesien zime i kawałek wiosny), a po prostu zaczynam od góry, silnik leży rozebrany. Piszę o tym z czym mam problem.
  11. Niestety ale w mojej okolicy raczej nie ma sklepy z tego typu częściami:D
  12. cylinder raczej nie ma, ale te tłoki trochę dojechane są i lewy miał minimalny luz Czyli mam kupować po 3-cim szlifie tak?
  13. Pomierzyłem dzisiaj i wyszło mi 5,9 a na garach jest napisane L3 i P3
  14. raczej nie posiadam średnicówki mikrometrycznej, dopiero jutro bede mial czas się za to zabrać
  15. Witam zabieram się za remont silnika z jawy 350ts i mam takie pytania: 1 Jak poznać czy cylinder jest po jakimś szlifie? 2 Czy jak już robie remont to warto zainwestować w nowe kable i całą instalację elektryczną? :notworthy: Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...