Skocz do zawartości

Rider666

Forumowicze
  • Postów

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rider666

  • Urodziny 01/09/1989

Osobiste

  • Motocykl
    FZR 1000 92r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1727813
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tarnów

Osiągnięcia Rider666

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. No faktycznie posta wrzuciłem tam gdzie nie trzeba, :notworthy: sorki moj blad, a co do tej tabliczki ,to moze dokladniej wyjasnie, chodzi o cbr 900 fireblade, kupiłem takiego po wypadku i ma peknieta rame i raczej spawac bym jej nie chciał, jest zarejestrowany i oplacony, (papiery ma w porzadku) i mam goscia ktory ma rame do sprzedania , rama ta jest wymeldowana i ponoc bez mozliwosci rejestracji, i co wazniejsze nie ma nabitych nr, pole nr jest czyste, (nie szlifowane) i wlasnie chciałem zapytac czy wystarczy nabic nr na ramie, czy musi tez byc na niej tabliczka znamionowa? i jak by ta cała procedura wygladala załatwiana legalnie, tzn, przez urzad , bo chyba nabijanie nr we własnym garazu jest ( troche ) nie zgodne z prawem :wink:
  2. witam mam takie nietypowe zapytanie, czy w motocyklu na ramie musi byc tabliczka znamionowa ? chodzi mi o to czy wymagane jest np przy kontroli drogowej, lub przy przegladzie ??
  3. Tak wiem Fuel In.... cos tam, tylko jak sprawdzic jaki to blad ,mam serwisowke i wszystkie kody mam tam opisane tylko ze po niemiecku, chodzi mi o to czy blad sam wyswietli sie na zegarze czy trzeba cos podpiac czy przepiac, z tego co pokazane jest w serwisowce to wyglada to tak ze jakis kabel trzeba przytrzymac przy masie i wtedy sie wyswietla ale pewnosci nie mam
  4. wykrecilem dzis pompe z baku ale nie widziałem zeby był tam jakis filterek, ponadto na zegarach swieci sie kontrolka FI , czy wie ktos jak w kawie sprawdza sie jakie kody błedu ma , bo podobno trzeba jakas kostke przepiac i wtedy sie wyswietlaja kody .
  5. kawa jest znajomego kupił ja w takim stanie i chciał zebym mu poparzył co sie z nia dzieje, robiłem juz wiele japoncow ale nigdy tak młodego i jeszcze w dodatku na wtrysku :rolleyes: myslałem ze to moze wina swiec lecz po zmianie na nowe nie było poprawy, co do filtra paliwa to go nie ma ,a cisnienie paliwa jest chyba dobre bo raz za słabo skrecilem zacisk na wezyku przy baku, i po odpaleniu cisnienie go wystrzeliło
  6. witam mam taki problem z kawą 636 2004 rok, moto zapala ladnie ,problem pojawia sie jak dodaje gazu ,niby sie wkreca ale nie na max obr, przy czym strzela w tłumik i ogulnie ma problemy z wchodzeniem na obr, a co do jazdy to nie da sie nia jechac chyba ze delikatnie operujac manetka tak do 2 tys obr, bo powyzej tych obr sie muli i nie ma sily sie uciagnac, wymieniłem swiece i zsynchronizowałem podcisnienie przepustnic, ale nic nie pomoglo, słyszałem ze podobno w kawach lubiały siadac wtryski czy jest to mozliwe ? Prosze o pomoc bo juz odchodze od zmysłów czego to jest wina.
  7. witam mam problem z podłączeniem obrotomierza do mojej cbr 600 f1 89r, otóz chodzi mi oto bo ktorego przewodu(kolor) wchodzacego do modułu ma byc podlączony kabel od obrotomierza, i gdzie podpiąc 2 kabel od obrotomierza, z góry dzieki
  8. we wszystkich postach sprawdzasz i komentujesz ortografie, zamiast dac jakas odpowiedz zwiazana z tematem, nawet bezsensowna ??? jesli tak to masz tu linka www.zal.pl :icon_eek:
  9. no tak ale nie chce kupowac specjalnie zegarów na linke bo juz mam zegary elektroniczne i jak by sie dało je podpiac to by było super, kupiłem je bardzo okazyjnie i szkoda zeby lezały na połce :icon_biggrin: myślałem zeby jakis czujnik zamontowac do licznika na kole lub w skrzyni (bo altualnie mam rozebranom) od kąd kupułem f1 to jezdze bez zegarow i mi to nie przeszkadza :icon_biggrin: ale fajnie było by miec zegary od fajera :bigrazz: licznik ma 3 kable napewno 2 z nich to - i + a ten trzeci to gdzies trzeba podpiac i tu jest moj dylemat :icon_rolleyes:
  10. mam juz zegary , kupiłem je za 40 zł :biggrin: z urwanymi uchwytami i raczejna handel sie nie nadają wiec myslałem zeby do f1 je załozyc
  11. witam mam pytanie czy da sie jakos podłączyc zegary od fireblade elektroniczne do cbr 600 f1 , chodzi mi głownie o predkościomierz ktory w fajerze jest elektroniczny a w f1 jest naped na linke, czy mozna to jakos podpiac zeby licznik działał ?
  12. witam chciałbym poruszyc temat pewnie juz nie raz wałkowany, chodzi mi o wadliwe działanie napinacza rozrządu w cbr 600 89r. i chciałbym zapytac kogos kto borykał sie z tym problemem , co mozna zrocic z tym napinaczem zeby było ok (dla mniej wtajemniczonych zeby nie było słychac rozrzadu na nizszych obr) . Myslałem zeby zmienic w nim sprezyne na jakąś twardszą lecz podobno wystarcza to na chwile , a tez gdzies wyczytałem ze mozna załozyc napinacz od bodajze fazera i podobno jest duzo lepszy niz ten dedykowany do cbr . Jak macie jakies propozycje odnosnie tego napinacza to piszcie :bigrazz:
  13. No chyba to jest filterek , tak to wyglada http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/816ed731a9e813d1.html patrzyłem do manuala i powinna w nim byc taka gabka cienka a umnie nie było wiec dorobiłem, a co do wzrastania obr przy zamknietej przepustnicy to działo sie tak gdy wykreciłem sroby od mieszanki na 3,5 obr , i moze to tak maja sie zwiekszac obr ? nie wiem dlatego zapytałem czy jest to normalne,
  14. zdjołem dzis gazniki , krocce są w porządku nie popekane i w miare elastyczne , wyczysciłem gazniki i przedmuchałem, i jedna rzecz mnie zastanowiła , jak wykreciłem kolejno sroby od składu mieszanki ,to nie było na nich oringów tylko same sprezynki, a chyba orinng powinien byc, sroby były wykrecone o 3 obr, jeszcze jedna rzecz jaka zrobiłem to wyciołem kawałek gabki i wsadziłem do tego filterka plastikowego co do gazników jest podłączony, bo nie było w nim wogole gabki, a moze to własnie przez to tak dziwnie z obrotami sie działo ? apropo do czego słuzy ten filterek ? bo jak dmuchnołem do niego to podnosiły sie iglice (podcisnienie) jutro jeszcze zobacze na membramy bo juz dzis nie zdażyłem i dam znac . A jeszcze takie pytanko mam czy normalnym objawem jest ze jak wykreciłem sruby od mieszanki na 3,5 obr to silnik pracował na ok 1800 obr i nie dało sie ich zmniejszyc bo przepustnice były całkiem zamknięte . > ?
  15. witam mam cbr 600 z 89 r., i cos jest nie tak z obr, otuz po przygazowaniu bardzo wolno spada z obr, a podczas jazdy na 6 biegu jak sie dobrze rozpedze poczym puszcze z gazu i chce ponownie dodac gazu to przez sekunde ma zmulenie i dopiero zaczyna ciagnac, w moto ustawiałem zawory , i robiłem synchronizacje ale nie pomogło, sprawdzałem filtr powietrza i jest ok , wydaje mi sie ze to chyba przez zły skład mieszanki, a moze spróbowac obnizyc iglice ? o ile sie da w f1 , pomózcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...