-
Postów
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O 21robson
- Urodziny 01/06/1985
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Sulejówek
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha XJ 600s
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia 21robson

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Jakie sa oponki to się nie wypowiem bo jakoś nie miałem potrzeby sie tym jeszcze tak interesować ( użytkownikiem jestem można powiedzieć od niedawana - 1 roku). Cena nowych oponek przód i tył to ok 1000zl, reg gaźników wraz z synchronizacją ok 300zł ( co ok 27000km jakoś tak) często tego nie robisz, Naped ( tu zależy od firmy ) ok 350 - 400zł ( zębatka wraz z łańcuchem). Prawde mówiąc jedyne koszty obsługi to wymiana oleju i filtru i od czasu do czasu może przesmarowanie łańcucha ( na zime) spray 25 lub 30 zł . Zalewasz i jeździsz :) Tu nie ma gdzie grzebać :P Pozdro
-
hmm, paciek36, najlepiej jak sobie siądziesz i zobaczysz. Najlepszy sposób. A tak po za tym , kumpel o wzroście 196 i wadze ok 120kg jak się przysiadł do Xj 600 , to muszę przyznać że przy tym wzroście motorek był lekko przymały ( wyglądał jakby siedział na szerszeniu :P ), ale to tylko moje spostrzeżenie . Oczywiście mocy nie brakowało. W Xj 600, od 98r został chyba jeszcze poprawiony wahacz ( ale tu nie jestem pewny w 100%) , i oczywiście to co koledzy napisali wyżej .
-
Jakoś ta xj 600 z rocznika 2009 nie jest w moim zasięgu ( pod względem kasy , ale tez mi się już tak nie podoba. ) Jestem, jak na razie szczęśliwym użytkownikiem xj 600S ( 2003r) i tak pozostanie raczej na długo ;) Zgadzam sie Dobi , że jeden ogarnie 150kM, a inny zaliczy glebe na rowerku bobo ;P. Szczerze mówiąc 60 KM jest dla mnie wystarczające. ehh widzę że już prawie rok minął , a temat wciąż aktualny. To dobrze dobrze, może ktoś początkujący tez będzie miał takie dylematy jak ja. Dzięki serdeczne za odpowiedzi i sugestie ;)
-
no wreszcie udało mi się znaleźć moje hasło ;). Tak to jest jak sie używa 20 haseł na różnych forach :P. Wracając do tematu - przyznam że nie jest to potwór, choć jak na pierwszy rzut oka to sporawy motor ( takie było moje 1 spostrzeżenie). Przede mną jeszcze dużo dużo nauki. Na pewno trzeba być ostrożnym ( jak ze wszystkim, no prawie :P ), ale wybór był w pełni trafiony. Przede wszystkim to wygoda podczas jazdy.
-
Witam. Czy ktoś z szanownych użytkowników xj-tek posiada ksiażkę serwisową ( dla rocznika od 98 ) w języku polskim , lub ewentualnie w j. angielskim. Jeśli bylby ktoś z wawki i miał taką książeczkę z chęcią bym pożyczył i na xero ją wrzucił :crossy: Jakoś bym się odwdzięczył ;P. A jeśli nie to może jakoś na meila lub namiar gdzie w necie można znaleźć i zassać :banghead:. Na forum wątki tego rodzaju się przewalają , ale szczerze nic nie znalazłem ( po za tym większość podanych linków gdzie coś mogło by być - już nie działa :/ ). Dzięki za wszelkie info .
-
Oj grayfox lekko sie pomyliłeś. To wlaśnie rocznik 2003 jest ostatnim modelem. Nie moge akurat linka znaleść do stronki na dowód, ale przeszukaj google to na pewno trafisz :icon_mrgreen: Szczerze mówiąc w wawce nie trafiłem żeby ktoś sprzedawał jakąs XJ rocznik 1998 lub wyżej. Wiec niższe roczniki mnie nie interesowały i nie oglądałem ich. Ale w oczy rzuciła mi się xj na połczyńskiej 112 ( lub 113 nie pamietam nr ) rocznik 95 - z wyglądu w miarę, ale jak po odpaleniu ??? - nie wiem bo nie sprawdzałem.
-
Zapędów na moc to ja napewno nie mam. Chciałbym żeby ta xj troszkę mi posłużyła. Również to bedzie moje pierwsze moto w życiu. Co do rocznika to tak, tak - tylko od 1998. Akurat mam na oku taką z 2003r. Zobaczymy, mam nadzieje że człowiek który tylko tyci, tyci :icon_biggrin: się orientuję w tym wszyskim ( jak ja ), będzie w stanie ją ogarnąć. Nie wydaje mi się żeby to był aż taki potwór na początek, ale bez ćwiczenia i nauki nie ma cudów. thx Frem
-
witam. Tak jak w tytule - jaka jest wytrzymałość ( żywotność ) silnika w Burgman 650. Czy przebieg np 35000km to sporo jak na taki maxi skuter?. Po takim przebiegu na co trzeba zwrócić szczególną uwagę?