Skocz do zawartości

Wolverine

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Wolverine

  • Urodziny 02/15/1985

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1028052

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Torun

Osiągnięcia Wolverine

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio zauważyłem w moim Suzuki VL800, że przy lekkim hamowaniu przednim hamulcem słychać jakby tarcie (wydaje taki jakby szum, nie wiem jak to nazwać) w zasadzie wystarczy pchnać motor i lekko wcisnąć hamulec i już to słychać, z kolei jak szybciej jechałem i na światłach się zatrzymałem to zdaża mu się pisnąć... Nie wiem czy to oznaka, że klocki do wymiany? Jest jakiś sposób żeby sprawdzić łatwo jak mocno są zużyte? Druga sprawa: gdzie w Suzuki VL800 z 2002 roku wlewa się płyn chłodzący i czy można jakoś sprawdzić jego poziom? Dzięki, pozdrawiam! :)
  2. Witam, może to pytanie śmieszne, ale w zasadzie to wolę się upewnić czy wszystko jest okej. Otóz nabyłem właśnie motor zarejestrowany w Polsce (Suzuki VL 800) i wyczytałem właśnie na stronie mojego urzędu, że do rejestracji potrzebne mi jakieś świadectwo homologacji (Wyciąg ze świadectwa homologacji albo odpisu decyzji zwalniającej pojazd z homologacji)!? W związku z tym trochę się przeraziłem, bo niczego takiego nie mam... Mam umowę kupna-sprzedaży, kartę pojazdu, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie oc... Dodam, że motocykl miał dopiero co zrobiony przegląd techniczny i ma ważność tego przeglądu do października przyszłego roku. Czy w związku z tym potrzebuje czegoś jeszcze żeby przerejestrować motocykl na siebie? Aha, w karcie pojazdu w rubryce: ''Numer świadectwa homologacji'' jest: --- Poprzedni właściciel sprowadził ten motocykl z niemiec, zarejestrował go w Polsce i przez dwa lata na nim jeździł... Pomóżcie, dzięki! :biggrin:
  3. http://www.cycletrader.com/find/listing/20...X1800F-93311142 Swoja droga mialem nawet takie wrazenie ze gdzies juz te zdjecia widzialem, ale moze tylko mi sie wydaje! No w kazdym razie gosciu ucichl, moze akurat wyjechal gdzies na weekend? :cool: :)
  4. Nie wiem o co dokladnie chodzi, bycmoze gosciu po prostu cos sciemnia i szuka jakiegos frajera, ktory kupi kota w worku, moze jakis norm dotyczacych spalin taka amerykanska wersja nie spelnia, oto co mi napisal na moje pierwsze zapytanie: Hello, The bike is still for sale. Never had any mechanical problems. I must tell you that I had to move to Italy, Rome one month ago with my work and I took the bike with me hoping to drive it here as well. I work in Public relations department at a hotel here and because of this job I change my home quite often. Here I had an unpleasant surprise because the bike is an US model and to pay the registration here in Europe, to pass all the emissions and standards and many other would be quite expensive and nobody would do it. I have tried to sell it locally but it was not successfully. That is why I am trying to sell the bike back in USA, there will be no further problems because the bike passes US emissions standards and DOT & EPA as long as it has been purchased in US space. If interested please reply asap. Shipping takes 8-10 days. Thank you for your time.
  5. Witam, mam powazna zagwozdke w zwiazku z planowanym zakupem motocykla, postaram sie to opisac jakos w miare klarownie: otoz przebywam aktualnie w USA i chcialem tu sobie sprawic motorek i przywiezc go do Polski, kiedy trafilem na ogloszenie ktore mi sie spodobalo skontaktowalem sie z wlascicielem i okazalo sie ze przebywa on aktualnie we Wloszech razem z motorem ktory chcialem kupic, a ktory on chcial sprzedac - gostek napisal ze chcial sobie na nim tam pojezdzic bo jest tam w pracy, ale okazalo sie ze przystosowanie go do norm Europejskich i rejestracja wynioslyby go zbyt duzo i dlatego chcial sprzedac motor do USA, motor jest zarejestrowany w Stanach. I tutaj pojawia sie pierwsze pytanie dotyczace wszystkich przerobek jakich musialbym dokonac zeby ten motorek zarejestrowac w Polsce - a najlepiej gdybym mogl nim sobie z Wloch przyjechac do kraju na jakis zoltych tablicach. Inna kwestia jest taka, ze motor mi sie naprawde podoba - co prawda widzialem go tylko na zdjeciach i w sumie pasuje mi to ze jest juz w Europie bo nie musialbym sie martwic shippingiem, no a druga kwestia - moze udaloby sie dzieki temu zaoszczedzic na cle i vacie? Jak wyglada sytuacja w tym przypadku? Jesli sprzedajacy jest obywatelem amerykanskim i przywiozl sobie ten motor do Wloch gdzie pracuje, ale go nie zarejestrowal. Czy kupujac od niego ten motor musialbym oplacic normalnie podatki zwiazane ze sprowadzeniem motoru do UE? To by bylo chyba na tyle, pomozcie! :icon_rolleyes:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...