Skocz do zawartości

GSX-Rider

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O GSX-Rider

  • Urodziny 04/18/1984

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki GSX-R 600 K1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia GSX-Rider

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Wiesz ja rozumiem, że lubimy gdy nam się podobają nasze maszyny ale skoro bardziej podoba Ci się GSX-R to po grzyba było kupować CBR-ke przecież hondy są zazwyczaj droższe od suzuki więc spokojnie mogłeś kupić?? Na co zwracać uwagę przy zakupie?? Ja przede wszystkim zwracam uwagę na to kto nim jeździł. Przed zakupem gadam z kolesiem chwile o tym jak jeździ zadaję podchwytliwe pytania na temat techniki jazdy i od razu widzę z kim mam do czynienia. Jeśli pieprzy jakieś głupoty to od razu widzę że maszynka przez niego nie mogła być katowana bo koleś to lama i nie ma pojęcia o jeździe. Resztę stanu technicznego to jak przy zakupie każdego moto. Warto lukać wszędzie, nawet zapłacić żeby go ktoś obcykany w temacie obejrzał. Nic specjalnego. Ale mam pytanie do Ciebie, ile czasu śmigasz (ile kilometrów przelatałeś)?? Pytam bo jeśli jesteś początkujący (jeździsz mniej niż sezon = około 20 tyś km) to odradzał bym Ci całą mocą zmianę motocykla. Dziś Ci się podoba ten jutro tamten i tak w kółko. Nowe modele wchodzą teraz tak szybko że ciężko nadążyć, najczęściej są niedopracowane z tego pośpiechu a Twoja maszynka to jeden z najbardziej udanych modeli. Nic tylko lać waszkę i ogień. Wygląd motocykla to najmniej ważna sprawa choć moim zdaniem cbr-ka to dzieło sztuki. Rób jak uważasz ale pewnie wydasz kaskę a za kilka tygodni znowu będziesz chciał zmieniać. Moja rada od naprawdę doświadczonego motocyklisty - jazda, jazda jazda wygląd nieistotny. Nie mam na celu Cię obrażać ale z doświadczenia wiem że czym bardziej ktoś na wygląd patrzy tym gorzej jeździ. Mam wielu takich znajomych to się z nich tylko potem wszyscy śmieją. pozdrawiam
  2. Witam, najpierw dwa słowa wstępu. Jestem plastikowym chłopakiem z Poznania. Nigdy nie byłem ani nie pisałem na żadnym forum. Do jazdy podchodzę raczej praktycznie i zamiast o tym pisać staram się jeździć. Jestem stałym bywalcem poznańskiego toru czasem też startuję w amatorskich zawodach. Od jakiegoś czasu korciło mnie żeby zobaczyć co dzieje się na takich forach. Ponieważ obecnie latam GSX-Rem zacząłem szukać i trafiłem na Twój post. Moje pierwsze pytanie jest takie dlaczego chcesz przeskoczyć z f4 na k1??? Latałem już wszystkimi 600-tkami i nie widzę najmniejszego powodu żebyś zamieniał sprzęta. Masz cudną maszynę i skoro chcesz ją zmieniać to chyba dlatego że nie masz pojęcia jakiego potwora masz po dupskiem. Przecież f4 prowadzi się bajecznie, ma zajebistą pałę i spełnia oczekiwania każdego najbardziej wymagającego plastikowego chłopaka jednocześnie będąc wyśmienitym sprzętem na początek gdyż ten model wybacza wiele błędów kierowcy. Poza tym można ją nieźle dłubnąć i pare kucy jej dodać jak ktoś już nieźle ogarnia. Jeśli chodzi o GSX-R to oczywiście też jest zajebisty. Na torze daje radę i po mieście też można poszaleć ale z f4 nigdy bym na niego nie przeskoczył a wierz mi znam ten motocykl. Jeśli chodzi o różnicę między wtryskiem a gaźnikiem to tylko doświadczeni motocykliści zauważą jakąś różnicę reszta będzie tylko się kumplom chwalić że mają wtrysk i że dzięki któremu moto to diabeł wcielony. Jeśli o mnie chodzi to rzeczywiście wygląd gsx-r ów jest bardziej agresywny i lanserski ale chyba nie jesteś pajacem co chce lachony rwać tylko lubisz ostrą jazdę na kolanku... to tyle na razie pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...