
Lazi11
Forumowicze-
Postów
47 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Lazi11
- Urodziny 04/13/1991
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Pszczyna
Osobiste
-
Motocykl
Simson s50/s51 60ccm
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Lazi11

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Witam Czy wybiera się ktoś z okolicy Pszczyny bądź będzie niedaleko przejeżdżał w drodze na zlot Gwiazdizsty do Częstochowy motocyklem klasy SIMSON? :D
-
Dwusuw nie pali. Coś nie gra lecz nie mogę tego rozgryźć.
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Mechanika Motocykli 2T
Może tak być że jest do wywalenia ale chciałbym sie chociaż dowiedzieć co w nim jest wadliwe skoro juz w nim sie tyle nagrzebałem :) Simsonem jezdziłem bez iglicy, pierscienia i rury a tutaj każda setna milimetra ma znaczenie. Co do zapłonu sam nie wiem, nie wali z wydechu, nie ma ypowych oznak, "cofania się" tłoka, psykania. Zapłon jest ustawiony fabrycznie i odtąd nikt w niego nie ingerował. Nawet nie ma za bardzo mozliwości jesgo regulacji. -
Dwusuw nie pali. Coś nie gra lecz nie mogę tego rozgryźć.
Lazi11 opublikował(a) temat w Mechanika Motocykli 2T
Witam Mam wielki problem którego nie potrafie rozgryźć juz parę lat. To jest dwusuw o pojemności 50cc, orginalny cylinder, tłok, gaźnik- dellorto, świeca bosch. Rodzaj i marka motocyklu niech nie ma tutaj znaczenia. Wszystko jest. Iskra, benzyna, powietrze, sprężanie, po czym słychać tylko jak powietrze uchodzi kanałem wydechowym znad powracającego tłoka. Cały cykl zachodzący w cylindrze wygląda książkowo a mimo to nie ma ani jednego pyrknięcia. Ciągle go zalewa gdy tylko pociągnąć za manetkę, i zero przebłysków. Napędzam go całymi dniami siłą własnej nogi i startera ale on za cholerę nie chce zapalić tej mieszaki. I tak już latami sie z nim morduję i przekopałem go całego jak to tylko było możliwe i nie moge znaleźć rozwiązania. Czasem uda sie go zmusić by kilka razy parsknął ale wówczs gdy bez dotykania manetki kopie się go 3 godziny. Jedno pociągnięcie manetki i znów godzina kopania z głowy. Iglice obniżyłem na sam dół ale rezulattów trodno się doszukać. Zwyczajnie za każdym razem pod tłokiem pełno benzyny. Wimiana cylindra, tłoka i pierscieni nieczego nie zmieniła. Wątpię już czy ktoś cokolwiek może temu podołać. Ale jeśli komuś nasunie się jakakolwiek myśl, proszę żeby tutaj się nią ze mną podzielił. Dzięki -
Post był już napisany dość dawno. Pewnie już sie nauczył...aś jezdźić na nim. Ale powiem coś z doświadczenia. -W porach letnich jazda jest całkiem bezpieczna o ile nie pada. -Unikaj tankowania benzyny na stacjach typu: Orlen, Bliska itp. ponieważ zawartośc benzyny na tych stacjach może okazać się różna a ich jakość nie zbyt dobra, Co do Orlenu nie mam wątpliwości. Ocvzywiscie polecam stacje Shell. -Sprawdzaj poziom oleju co parę miesięcy, nie ufaj elektronice. -Przedniego hamulca używaj w ostatecznosci gdyż łatwo o poślizg przedniego koła. -Nie zapalaj moto ze rozebranym sprzęgłem- sprężyny sprzęgła się naciągają. -Ciężko się jeździ gdy grubość pokrywy śnieżnej wynosi powyżej 10 cm. dodatkowo warunki utrudznia dodatnia temp. powodująca że snieg lepi się do wszystkiego zapychając koło. -Nie polecam jazdy w temp poniżej -5*C gdyż w tej temp linki gazu i hamulców przymarzaja a co za tym idzie tracimy kontrole nad predkoscią pojazdu. Przy -15*C za jedyna pomoc przy zmainie predkości może posłyżyć stacyjka :P Sporo uwag pewnie umkło mojej myśli ale na początek wystarczy.
-
Brak przełącznika manualnego? To skąd elektronika wie kiedy zmieńić na długie lub krótkie? :) Na serio nie masz z lewej strony przełącznika? Jęsli śawiatłami zarządza klektronika to na odległość nikt raczej Ci nie pomoże bo przyczyn może być wiele. Odwiedź mechanika Pozdro
-
125 4t -wybór oraz kupno :)
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Tak sie przyglądam :) i powtórzę jeszcze raz że nie zamierzam kupować z allegro bo wiem z czym sie to wiąże. Znam dealera co Yamahami chandluje i wlasnie od niego pragne coś nabyc. na dniach do niego pojadę i sie zobaczy co ma do zaoferowania i w jakich cenach. @ghollum Tak ja mówie memu bratu że sie zabije ale myśli ze nie jest zwykłym amatorem :D :icon_mrgreen: Co do zablokowanej DT125 to ma tyle koni co xt125 r. A rozblokowac sie nie opłaca. Narazie dzięki koledy :D na dniach sie wszystko wyjasni to napiszę. -
125 4t -wybór oraz kupno :)
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Gdyby każdy szedł od razu na całość nie było by motocyklistów. :) No własnie nie rozważyłem kwesti spalania tak bardzo istonej. :/ Fanie jakby moto palił tak średnio do 6l/100km. Suzuki DR czterosuw jest jeszzce słabszy niż Yamaha xt. A zresztą uwierz mi że jak na moje dotychczasowe osiągi w tej dziedinie to 14, 15 KM bedzie wystarczające :) -
125 4t -wybór oraz kupno :)
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Oczywiscie budrzet to żecz wzgledna i ciągle ulega zmianie :P Cena może sie wachać do 5000zł. te 3000 to była cena na chinola ale jesli chodzi o yamache no to 5000 można oczywiscie dać :). Kupie już cos pożądnego za te kase? Tak żeby przez jakies 2 lata obyło sie bez remontów. Z allegro nie kupie moto bo wiem z zcym sie to wiąze. mam znajmego co sprowadza z niemiec głównie Yamahy może u niego cos znajde. hehe nazwa tej aukcji mnie powaliła :D - http://www.allegro.pl/item742753077_kozack...s_wyprz_cr.html btw. Mój brat (21l) planuje przesiadkę z simsona 60cc na KTM LC4 640 supermoto. Co wy na to. Ja mu mówie że sie zabije no ale nie trafia to do niego. xD -
125 4t -wybór oraz kupno :)
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
haha :icon_mrgreen: CR za mocna jak na początek :) 125 4t ma podobny dzwiek do Chinoli 50 4t skuterków. No nie mówie ze taki sam, ale jest odrobina podobieństwa tak ze z 50 też sie można pomylić :D Wiec może tego czterosuwa policja mniej sie będzie czepiala. Bo kurcze w dt juz na "ucho" slychac tą moc xD Z tego co sie orietuję na allegro to dt rocznikowo są droższe. @jjank mówisz że 125 4t nie jesdzie hmm tzn że moc za mała? No wiesz dla mnie i tak będzie ogromna różnica jak sie przesiąde z 4 na 14KM :D a co dopiero na te 20-pare. A jesli chodzi o ten kłootliwy remont to czy te remoty w 4t zdażają sie aż tak często? czesciej niż w tej samej pojemnośći 2t? -
125 4t -wybór oraz kupno :)
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Aha Cenna uwaga :) Dzięki Ponczo, pozdrawiam równierz :D -
125 4t -wybór oraz kupno :)
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
ok zobacze jeszzce i dam znać jak cos upatrze. ale nie powiesz że to jest złe :P Puki co dzięki za pomoc Ponczo i pozostali zaangażowani :) -
125 4t -wybór oraz kupno :)
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Wiem wiem ja taki leje do skuterka. Taki bordowy olej 2T. U mnie też stoi za 14 zł :D CO do DT jestes kolejna osoba która napawa mnie optymizmem co do tej maszynki wiec moze sie skusze. Na filmikach wygląda ciekawie nie powiem no i pewnie łatwiej ukruć takiego dwusuwa przed policją bo czterosuw to juz nie da sie skamuflowac ze to nie 50cc :D. Prawko na moto zrobie w przyszłym roku takze jakos sie ułoży wszystko ale puki co musze mieć jakas maszynke żeby komfortowo polami doszkoły popylać. DT jest mocniejsza. łatwiej będzie uciekać policji na pola. Chociaż jak na początek te 14KM też by wystarczyło. Kurde sam nie iwem. Jeszzce ktoś jest za DT? -
125 4t -wybór oraz kupno :)
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Sory za tę pomyłkę z postem. Nie iwdze opcji "usuń" -
125 4t -wybór oraz kupno :)
Lazi11 odpowiedział(a) na Lazi11 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
:O No to nie źle. DT ma taki plus że jest mniej wysilona i to pewnie zwieksza ilośc motogodzin. Teraz zastanawiam się pomiedzy DT 125 a XT 125. Wiem ze 4T z 2T sie nie porównuje bo to zupełnie inna bajka ale ja stawiam na ekonomiczną jazdę oraz niski koszt exploatacji. Dużo osób posiada DT i je sobie zachwala, ponadto ostatnia wypowiedź Berserkers'a zmieniła trochę podejscie do silników 2T. Także jestem w niezręcznej sytuacji Silnik musi być wytrzymały na różne warunki atmosweryczne: woda, mróz, snieg.Zima także będzę jezdził tylko że na oponach enduro. Mój skuter byłej zimy nie przetrwał w dobrym stanie xD. jezdiłem dziennie do szkoły przez zaspy a później po lodzie na jezioże około 1.5 km w jedną stronę no i sie trochę przytarł. a pozatym ojciec wczesniej jezdził na mixolu także o czym mowa Ma może ktoś Yamahę XT 125? -
Dzieki pro. Jest tak jak myslałem. ;/