Skocz do zawartości

Paweł_1987

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Paweł_1987

  • Urodziny 12/04/1987

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3377484

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Paweł_1987

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. wymiana oleju na nowy...być moze bardziej gęsty....jesli ma faktycznie taki przebieg to jest to zaden przebieg...znajomy ma vn800 i biegi wchodzą idealnie....w ogóle w tych mniejszych cruzerach biegi wchodzą cicho bez kliknieć i bez zgrzytań....radze zmienić olej(jeden do skrzyni i silnika)...jesli nie pomoze to się dopiero martwić
  2. bo niewiem jaki kiedys był.......najprawdopodobniej jakis minereal..miał 14 tys mil w stanach(tam podobno leją cokolwiek do silnika ale trudno powiedziec co miał wlane) my wlalismy full syntetyk i własnie troche po jakims czasie stał sie głosniejszy..(najprawdopodobniej syntetyk wypłukał silnik z resztek poprzedniego oleju) teraz jest pół syntetyk i jakby cichnie......a co do odejscia....przeciesz jezeli od czasu do czasu dostanie troche wiecej gazu to nic mu sie nie stanie....kazdy silnik co jakis czas powinien dostać po zawoarach...to nawet dla jego zdrowia(lepiej rzadziej niz zaczęsto) a co do wymiany oleju......kazdy co innego mówi .....słyszałem teorie ze co 10 tys....dla mnie zazadko...jedni ze co 9....tez zazadko....kolejna wersja co 7 i tak zrobilismy.....a w serwisie kazali co 4 tys.....ale oni wiadomo .....im czesciej tym na pókłach im nie będzie zalegał.....
  3. witam ja w swoim nomadzie stosowałem chyba polski miernik.......z dawnych lat niema on wkrecanej końcówki lecz gumową uszczelkę w kształcie stożka....i krecac poprostu dopycham mocno tak zeby nie było przedmuchów(jeśli się pojawi odrazu słychac wiec nie jest tak ze mierze i niewiem o tym ze sa przedmuchy) kompresja wyszła 8 barów(taka sama w obu)....ale przy stopniu sprezania 8.6:1( nie jestem pewien ale ktos tak napisał).......powinno wyjsc z min 10 barów.(lub ewentualnie jest jakiś elektro zawór lub cos w tym stylu...posiadacze intruderów 1400 powinni coś o tym wiedzieć)...miernik jest ok bo uzywałem takze do aut i wszystko sie zgadzało.....a mam takze urala który ma stopien sprezania 7.0:1 i ma kompresje powyzej 8barów...krecony z kopniaka.....z tąd te moje obawy...a tak na marginesie nie jestem mąrdaliński...tylko popełnił Pan bład(kazdy je popełnia bo jesteśmy tylko ludźmi....a z tym spotykałem się w szczególności nawet w powaznych stronach internetowych ) mierzył ktos kompresje w swoim moto(vn1500 lub vn1500 nomad drifter itp)? pozdrawiam
  4. hmmm często się spotykam z tym błędem i niestety w powaznych stronach internetowych czytałem takie opisy jak kompresja 11:1...ale niestety stopień sprezania a kompresja to 2 odzielne pojęcia......stopień sprezania określa proporcja obijętości która przypada na 1 cylinder do obiętości komory spalania...np skoro nomad m 8.6 do 1 to moglibysmy ułozyc proporcje 750=Vkomory*8.6...koniec tych teoretycznych bzdetów...jednym słowem stopień sprezania to dana fabryczna która silnikowi się nie zmienia...(poza planowaniem głowicy itp) a kompresja......to poprostu jest to ciśnienie jakie panuje w cylindrze....wynika ona ze stopnia sprezania...im wiekszy tym powinna być wieksza kompresja....ale jeżeli silnik jest zdezelowany to kompresji moze prawie niebyc albo w ogóle....a i tak stopień sprezania będzie miał 8.6 :1....a mi chodziło o wartość cisnienia w cylindrze mierzoną podczas rozruchu...pozdrawiam
  5. Witam liczę na waszą pomoc....gdyż jestem właścicielem kawasaki vn1500 nomad ....motor ogólnie sprawuje sie idealnie....na 7 tys km wzioł 500ml oleju ( a wiem ze one potrafią olej złopać ostro ) więc jest to raczej malutka ilośc...odejście ma bardzo dobre porównywalne z szybszymi motorami jak honda vtx 1300 itp lecz z ciekawości zaczołem mierzyć jaką ma kompresję....i wynik mnie bardzo rozczarował gdyż motor który ma stopień spręzania 9:1 czy jakos tak w okolicy ,pwinien miec sporo powyzej 10 barów(teorie mnozenia razy 1.2 lub 1.3 stopnia spręzania) a niestety to nijak się ma do mojego wyniku....ale zastanawia mnie czy moze jest tam zamontowany odpręznik który podczas rozruchu uchyla zawór wydechowy w celu ułatwienia przejścia przez kompresję....pytanie mam czy moze ktoś mierzył kompresje w swojej kawie ..silnik od vn1500 nomad i zwykłej vnki jest taki sam.....lub moze ma ktoś wiedzę czy takie odpręzniki były stosowane w tych modelach...bo jesli się niedowiem to bedę musiał jechać do serwisu....a niewiem czy oni zaczną grzebać w idealnie chodzącym motocyklu....czy moze wykazą się wiedzą na ten temat...bo niestety nie daje mi to spokoju......licze na WASZĄ pomoc ....zgóry dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...