Skocz do zawartości

Jaszczur2

Forumowicze
  • Postów

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jaszczur2

  • Urodziny 02/02/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    zapie**alać :)
  • Skąd
    Kostrzyn Wlkp

Osobiste

  • Motocykl
    RD03, XL 600 LM, R680
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    502-497-069
  • Strona www
    http://www.exfan.pl

Osiągnięcia Jaszczur2

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Hej, Malowałem, najpierw wyczyściłem dokładnie szczotą drucianą (na pneumatycznej wiertarce - wżerów nie było specjalnie) potem odtłuściłem porządnie i wymalowałem chyba na 4 cieniutkie warstwy żaroodporną farbą w barwie czarny mat. Po 300 km kolektory wyjaśniały i zrobiły się delikatnie szare, ale farba trzyma póki co dobrze. Pozdrawiam INFORMACJE TECHNICZNE (przydatne podczas remontu) SILNIK: Zawory według różnych źródeł to GG-1044 lub GG-1043 (Vesrah). Pomierzyłem i do XL 600 LM 85 na pewno są GG-1043 http://catalog.vesrah.co.jp/catalog/shape/GG-1043.html Łańcuszek rozrządu DID SCA0412SV-118 (118 ogniw) Świeca DPR8EA-9 Komplet uszczelek IR 88180131 Pasuje do: Marka Model Kod Rok produkcji HONDA XL 600 LM Paris Dakar PD04 1985 Âť HONDA XL 600 LM Paris Dakar PD04 1986 Âť HONDA XL 600 LM Paris Dakar PD04 1987 Âť HONDA XL 600 R PD03 1983 Âť HONDA XL 600 R PD03 1984 Âť HONDA XL 600 R PD03 1985 Âť HONDA XL 600 R PD03 1986 Âť HONDA XL 600 R PD03 1987 Âť HONDA XL 600 RM PD04 1986 Âť HONDA XR 600 R PE04 1985 Âť HONDA XR 600 R PE04 1986 Âť HONDA XR 600 R PE04 1987 Âť Uszczelniacze silnika (simmeringi): Kopniak: AO 20x32x7 INCO Wałek zdawczy: AO 25x45x7 NEUTRAL Dźwignia zmiany biegów: A 14x28x7 INCO Filtr oleju: HF112 Olej silnik: 2,4l ja proponuje MOTUL 5100 15W-50 Filtr powietrza MIW H1144 ( 17213-MG2-000 ) Koło tył: łożyska 6203, wymiary: 17x40x12 2 szt Zbierak: łożysko 6204, wymiary: 20x47x14 uszczelniacz wymiary: 28x47x7 koło przód: łożysko 6202, wymiary: 15x35x11 2 szt Od strony tarczy: uszczelniacz stożkowy SDD 21x37x7 Od strony ślimaka: uszczelniacz SDD 40x50x5-1 Łożyska główki ramy: ALL BALLS 22-1021 (można zamówić same łożyska po wymiarach, ale ALL BALLS daje w komplecie uszczelniacze przeciwpyłowe na łożyska.) Łożyska wahacza: łożysko: HK 2030 ZWD 2 szt KOŁA: Tył: Szprychy 4 rożne długości, dłuższe od strony zbieraka - najdłuższe "na wierzchu" krótsze od strony bębna - najkrótsze "pod spodem" Przód: Szprychy 2 różne długości, krótsze z obu stron "pod spodem" dłuższe z obu stron "na wierzchu" Uszczelniacze przedniego zawieszenia: 41x54x11 Łożyska kiwaczki wahacza: NTN 7N-HVS 15x22x17 MU x2
  2. Hej, W załączeniu pełen kosztorys, w skrócie: ok 4000 zł w częściach i usuługach niecałe 80 roboczo-godzin Pozdrawiam, REMONT_EXFAN_XL_600_LM.pdf
  3. 300 km zrobione, pół zbiornika beny jeszcze :) Moto prowadzi się znakomicie, mimo słabej elastyczności - w odróżnieniu od singli mniejszych pojemności podobnej konstrukcji hondy ale jest to spokojnie do opanowania. Dziś na rozpoczęciu sezonu w Żninie przykuwał spojrzenia :)
  4. To było trudne, ale nie nie do zrobienia :) https://plus.google.com/photos/100346988972034661221/albums/5974592109944124881/6007806725961313314?banner=pwa&pid=6007806725961313314&oid=100346988972034661221 Film z pierwszego uruchomienia :)
  5. Hej, A masz automatyczny dekompresator na wałku rozrządu czy już nie? (z jakiegoś bliżej nie określonego powodu ludzie go wywalają..) Jeżeli go masz to jest on sterowany ciśnieniem oleju. W związku z tym, po dłuższym postoju musisz moto przekopać aby ciśnienie dotarło pod deko. Dodatkowo sucha miska itd blabla. W każdym razie w XR 400 z autodeko odpalanie po dłuższym postoju jest "naturalnie" dłuższe/trudniejsze. Z własnego doświadczenia - w przypadku gdy używałem moto tydzień w tydzień na weekendowy wyjazd odpalenie zawsze następowało "na strzał". W przypadku postoju miesięcznego odpalenie było nieco trudniejsze i wymagało co najmniej kilku kopnięć. Dodatkowo sprawdź jeszcze odpowietrzenie zbiornika paliwa ;) Pozdrawiam,
  6. Obręcze do dopracowania, ale nie ma specjalistów od anodowania, którzy chcieliby się podjąć.. Tył czeka nówka Trailmax D607, przodu jeszcze nie wybrałem, ale coś w ten deseń wejdzie.
  7. Tył: Szprychy 4 rożne długości, dłuższe od strony zbieraka - najdłuższe "na wierzchu" krótsze od strony bębna - najkrótsze "pod spodem" Przód: Szprychy 2 różne długości, krótsze z obu stron "pod spodem" dłuższe z obu stron "na wierzchu"
  8. Podkład, nie pamiętam nazwy, na to lakier do zacisków hamulcowych - też nie pamiętam nazwy :) Jak trzeba to odświeżę ;) Ale najpierw zobaczmy jak się sprawdzi, bo wcale nie mam pewności, czy się nie zagotuje :banghead: W razie czego wyjęcie pieca na stół to moment i będę ćwiczył inne kombinacje..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...