Skocz do zawartości

Rattus

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rattus

  • Urodziny 01/20/1975

Osobiste

  • Motocykl
    FZ6/S
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    mazowsze

Osiągnięcia Rattus

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Robił,robił. Musisz odkręcić półkę i dostaniesz się do tych dwóch nakrętek i wtedy dociągniesz ów luz na główce ramy. Nie jest to trudne. Nawet wymiana łożysk na główce ramy nie jest trudną robotą!!!Ale najpierw dociągnij na tych łożyskach.Pozdro.
  2. Jeśli masz drgania z przodu,to podjedź do kogoś postaw moto na centralkę i sprawdź główkę ramy, może łożyska główki ramy. Ja miałem ten problem przy 150 km lekkie drganie, zmieniłem łożyska i śmignąłem 200 i nie czuję luzu.A taki luz wpieniał. Mogą ci jeszcze pisać,że może masz wyząbkowaną oponę!!!
  3. Dzięki za radę :icon_twisted: Hej zmieniłem łożyska na głowce ramy i maszyna leci 200 i nic nie trzęsie, a łożysko dolne było skorodowane i robiło już kanałki w podkladce. Skąd tam woda się wzięła???
  4. Dajcie słowo co robić!!! Czy kupić w yamaszce oryginalne kulkowe łożyska do główki ramy czy w larsonie kupić zamienniki, ale stożkowe!!! Jedni mi mówią załaduj japonce kulkowe inni pakuj stożkowe z chin!!! Co zrobić, bo na to akurat kasę mam przeznaczoną, tylko co lepsze. Niech ktoś rzuci pomysła. Dziękował :banghead: :flesje: :)
  5. Ty,a gdzie kupić te lożyska za 106 złotych. Daj jakieś namiary mam e-mail [email protected] Prosiłbym o kontakt. Koleś mi podkręcił trochę,ale kulki juz sobie wyrobiły miejsce i jak mocniej się dociągnie to odczuwalne jest to przy ruchu kierownicy. Proszę o kontakt mailowy. Łożyska stożkowe są zastępcze,tak? Bo fabrycznie pakują kulkowe!!!!
  6. Mam FZ6 z 2005 roku, jestem 2 właścicielem.ma zrobione 25 tysiaków. Dziwnie mi jak jadę 150 mam wrażenie, że coś w przodzie mi puka. Wyczuwam lekki luz. Czy 600 tak mają, czy coś może u mnie jest nie halo. Proszę o podpowiedź!!! Ja na kole nie śmigałem jeszcze :) Wiozłem kogoś 150 i ten lekki luz odczułem. Czyli zajrzeć do łożyska główki ramy? Ty 600-tka poleci 250?
  7. Tylko,że na tak młody motor i z tak amałym przebiegiem może być,że tet tulejki są wyrobione? Uszczelniacze w nim raczej nie były robione, trzymają dobrze. A jak sprawdzić ten luz w tym miejscu jak mi napisałeś? Czy jazda z nim jest bezpieczna czy trzeba działać jak najszybciej? Proszę o radę.
  8. Niech mi ktoś powie, co to może być. Rozpędzam maszynę do 150 km/h i czuję lekki luz w przodzie. Fachowcy ciągali na lagi i luzu na główce ramy nie czują. Czy tak ma być jak się jeździ Fazerem. To nie możliwe,bo mnie to przeszkadza,a uwidoczniło sie,jak wiozłem drugą osobę. Mam najeżdżone 25 tysięcy i jestem drugim właścicielem. Czego tam szukać?!!!!! :biggrin:
  9. Od miesiąca jeżdżę fazerem 600 z 2005 roku. Ma nakręcone 25 tysięcy km i przy 150 km/h odczuwam lekki luz w kierownicy.Czy to możliwe żeby główka miała luz? Czy te maszyny tak mają???Dziwnie mi z tym,ale niech ktoś podpowie co z tym zrobić :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...