Skocz do zawartości

Valentinogsx

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Valentinogsx

  • Urodziny 03/15/1987

Osobiste

  • Motocykl
    gsx 1100 najked bajk
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4916283

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zawiercie

Osiągnięcia Valentinogsx

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. te cylindry sprawdzane były i są ok, a co do gwintu przy pokrywie wałków to połowa juz jest pozrywana i wklejona pewnie na jakies szczeliwo czy cos w tym stylu bo gwintu tam nie ma:) Ale jest rada, tam jest nietypowy gwint sruby 7mm takze mozna spokojnie przegwintować na 8 bo jest dośc duzo "mięcha". Jak narazie zapoznaje sie powoli z tą serwisówką ale to nie to co ksiązka to fiata:) Pozdro
  2. A kto wie jak to nie w polsce jezdziło:) jak ja przywiozłem to juz brał olej i to dość, ale grzechem było nie wziąć bo za takie pieniądze to mz sie kupuje:)
  3. Częsci to róznie, top end z larsson.pl, np dzwignie od sprzęgła i linki zamawiałem z motobotu (sklep z czestochowy o ile sie nie myle) a cylindy udało mi sie dorwać kiedys na allegro o ile sie nie myle to z moto po wypadku tyle ze silnik cały i z małym przebiegiem, u mnie jest juz prawie 80tys udokumentowane:) A co do moto z tego linku http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...5&&do=findComment&comment=1030385 to mam identyczny model tyle ze bez czaszy i boczków jak sama nazwa mowi 1100E czyli naked tu jest historia tego modelu http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX1100E.shtml Mogłbys mi podać jakies wartosci z tej serwisówki potrzebne do tego remontu??? albo scan albo cos. Pozdrawiam
  4. Nie znajduje bo nie szukałem:) w tym tyg skoncze taunusa to garaz wolny i od przyszłego tyg sie wezme do roboty. Cylinder i tłoki to sam zmienie bo z tym nie bedzie problemów a z głowicą do serwisu zawioze i bede bardziej pewny niz jakbym to sam robił, chodzi tylko o uszczelniacze zaworowe a potem regulacje to u siebie zrobie.
  5. na pewno bedzie problem ze zdjęciem zaworów, bo nie mam takiego narzędzia, pozyczałem od znajomego ale jest za granicą, a co konkretnie jest potrzebne, jakies specjalne klucze do tego modelu czy cos?? a i gdzie tu jest filtr oleju?? w serwisie jak rozbieralismy kiedys LT-ka to był filtr prawie taki sam jak w aucie a filtr ktory zamowiłem wyglada tak jakby był gdzies w srodku.
  6. z tym bedzie problem bo to jest gsx 1100E i w polsce to na palcach 2 rąk mozna wyliczyc te motocykle i cięzko jest z jakimi kolwiek częsciami.
  7. z tego co mam udokumentowane to jakies 4000km temu była szlifowana głowica, i rozrząd był robiony ale błedem było zakładanie przez poprzedniego włąsciciela uszczelek jakis chinskich czy cos tam i dlatego wszystkie je "wydmuchało" ja za top-end zapłaciłem 480zł a on podobno jakies 160zł:icon_rolleyes: uszczelniacze zaworowe takze chciałbym wymienić ale tu juz nie bedzie tak łatwo. A jezeli chodzi o rozrząd to zaznaczyc na łancuszku i na zębatce jak był ułozony???.
  8. Witam, zamierzam przeprowadzić remont silnika w suzuki gsx 1100e (86r), dokładnie chodzi mi o zmiane cylindrów, tłoków z pierscieniami gdyz obecnie spalanie oleju przewyzsza spalanie benzyny i moto nie ma kompresji:) Mam komplet w bdb stanie cylindry, tłoki z pierścieniami i chciałbym je zmienić, komplet top-end do teog modelu z larssona zamowiłem. Mogłby mi ktos dać jakies wskazówki jak sie za to zabrać??? remontowałem juz wiele sinlików ale z regóły to albo 2 T albo silniki samochodowe z 8 zaworową jednostką.
  9. ZLOT SPIDERS FG PLAKAT wiecej info na stronie www.spidersfg-zawiercie.republika.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...